Skravletråd?

Uff, kvalme er ikke noe gøy! Håper vi slipper det nå, ellers blir det veldig leit for storesøsken :(

Ja, all fet mat. Fikk kun i meg «frisk» mat som frukt åsånn..

Off gikk du ned mye? Jeg havnet på sykehus i 2 døgn og var 5 kg lettere etter graviditeten enn før [emoji43] Håååper det ikke skjer igjen.
 
Off gikk du ned mye? Jeg havnet på sykehus i 2 døgn og var 5 kg lettere etter graviditeten enn før [emoji43] Håååper det ikke skjer igjen.

Skulle nok vært på sykehus jeg og. Spiste kun en appelsinbåt som samboer puttet i munnen min en dag, en annen dag kun én kjeks. Gikk ned masse men gikk det opp igjen når jeg ble bedre. Totalt opp 9 kg fra før jeg ble gravid til jeg fødte :) uff, 5 kg ned er villt da. Tenk det var med bebiens vekt og morkaken osv. Godt det gikk fint❤️

Bodde i Spania og hadde så godt som ingen oppfølging. Visste ikke hvor tett man ble fulgt opp i Norge. Tok ingen tisseprøver igjennom hele graviditeten. En blodprøve og to ultralyder + to ekstra turer på sykehuset for ultralyd pga nedpress på eget initiativ.
 
Skulle nok vært på sykehus jeg og. Spiste kun en appelsinbåt som samboer puttet i munnen min en dag, en annen dag kun én kjeks. Gikk ned masse men gikk det opp igjen når jeg ble bedre. Totalt opp 9 kg fra før jeg ble gravid til jeg fødte :) uff, 5 kg ned er villt da. Tenk det var med bebiens vekt og morkaken osv. Godt det gikk fint[emoji173]️

Bodde i Spania og hadde så godt som ingen oppfølging. Visste ikke hvor tett man ble fulgt opp i Norge. Tok ingen tisseprøver igjennom hele graviditeten. En blodprøve og to ultralyder + to ekstra turer på sykehuset for ultralyd pga nedpress på eget initiativ.

Oiii men godt å høre at det gikk så bra likevel [emoji173]️

Nå er jeg spent på framgangen her de neste ukene altså [emoji1]
 
Kvelden har vært helt grei. Har laget kake til babyshower i morgen, og nå bare slapper jeg av i sofaen. Hva med deg? :happy:
Kake hørtes godt ut :hungry: jeg har sett film sammen med kjæresten,noe som var ei stund siden sist pga lamming, så det var veldig koselig ❤
 
Søte og artige dyr[emoji173] men jeg er visst allergisk[emoji85] takler ikke å være så lenge i fjøset[emoji28]

Veldig! Ånei, går ut i fra at dere har gård, så det kan jeg tro er litt kjedelig? :/

Edit: Herreguuud, nicket ditt er jo bondemamma:facepalm::laughing021 Trooor jeg skal gå å legge meg nå! :laughing002
 
Veldig! Ånei, går ut i fra at dere har gård, så det kan jeg tro er litt kjedelig? :/

Edit: Herreguuud, nicket ditt er jo bondemamma:facepalm::laughing021 Trooor jeg skal gå å legge meg nå! :laughing002
Bor på gård ja. D går egentlig greit, jeg er ikke så mye involvert i driften uansett - har mer enn nok med hus, hjem og barn[emoji6] mannen får heldigvis masse hjelp og har avløser, så er ikke avhengig av meg sånn sett[emoji5]
 
Hvorfor må det alltid regne på søndager?[emoji849] jeg får helt makk av dette været.. lyst på skikkelig vår/sommer snart [emoji851] håper på bedring utover dagen så vi kan gå ut å leike litt [emoji4] minste i hus hater regn[emoji85][emoji23] ja jeg skjems at hun gjør det og har prøvd flere ganger og muntre henne opp til regnvær uten hell[emoji28]
 
Hvorfor må det alltid regne på søndager?[emoji849] jeg får helt makk av dette været.. lyst på skikkelig vår/sommer snart [emoji851] håper på bedring utover dagen så vi kan gå ut å leike litt [emoji4] minste i hus hater regn[emoji85][emoji23] ja jeg skjems at hun gjør det og har prøvd flere ganger og muntre henne opp til regnvær uten hell[emoji28]
Her er det blå himmel, men det blåser kaldt, så det frister ikke å gå ut her heller :inpain:
 
Her er det blå himmel og deilig varmt! Skal ut å sykle snart med jenta mi :) Nyt søndagen alle :Heartred
 
Her er det overskyet og regn vi bruker anledningen til å få huset på stell etter noen hektiske uker med lamming[emoji28]
 
Back
Topp