Skravletråd?

Sorry, men pffft [emoji14][emoji23][emoji23]
Er ikke alltid lett å finne tid og rom for sånt i ferien nei [emoji14]
Haha enig, men må man så må man :hilarious: vi gjorde det i telt, det var interessant det:hilarious::hilarious:

Haha enig, men må man så må man :hilarious: vi gjorde det i telt, det var interessant det:hilarious::hilarious:
Haha!! Det er noen år siden!!
Bare det å sove på oppblåsbar madrass er vanskelig sammen, ettersom gubben veier en goood del mer enn meg [emoji23][emoji23]

Jeg har fortsatt småblødninger etter senabort, ikke akkurat kilden til romantikk i heimen [emoji85]
Vi skal bestille oss spa og hotellopphold når jeg er ferdig med dette!!
Selv om det ikke blir noe baby av det, så TRENGER vi litt kjærestetid [emoji85][emoji23]

Haha!! Det er noen år siden!!
Bare det å sove på oppblåsbar madrass er vanskelig sammen, ettersom gubben veier en goood del mer enn meg [emoji23][emoji23]

Jeg har fortsatt småblødninger etter senabort, ikke akkurat kilden til romantikk i heimen [emoji85]
Vi skal bestille oss spa og hotellopphold når jeg er ferdig med dette!!
Selv om det ikke blir noe baby av det, så TRENGER vi litt kjærestetid [emoji85][emoji23]
Ja vi kunne ikke humpe på madrassene for å si det sånn,han veier også en god del mer enn meg så det gikk ikke PLUSS lydene det lagde mot teltduken:hilarious::hilarious::hilarious:

Huff,trist å høre..:( nå må dere pleie hverandre og kjærligheten så kommer det andre når dere er klare:Heartbigred

Ja vi kunne ikke humpe på madrassene for å si det sånn,han veier også en god del mer enn meg så det gikk ikke PLUSS lydene det lagde mot teltduken:hilarious::hilarious::hilarious:

Huff,trist å høre..:( nå må dere pleie hverandre og kjærligheten så kommer det andre når dere er klare[emoji813]bigred
[emoji23][emoji23][emoji23]
Yikes altså [emoji85][emoji85]

Det gjør det [emoji173]
Han er verdens herligste sånn sett, er jeg som er rastløs og vil ha kroppen min tilbake [emoji28]

[emoji23][emoji23][emoji23]
Yikes altså [emoji85][emoji85]

Det gjør det [emoji173]
Han er verdens herligste sånn sett, er jeg som er rastløs og vil ha kroppen min tilbake [emoji28]
ja du det vet jeg alt om.. er ikke en god følelse når man ikke kjenner kroppen sin eller hva som skjer eller når det er over! Føler med deg!

Av ren nysgjerrighet fordi menslengden min er veldig forskjellig fra når jeg gikk på pillen, hvor lenge varer den hos dere?

Av ren nysgjerrighet fordi menslengden min er veldig forskjellig fra når jeg gikk på pillen, hvor lenge varer den hos dere?
2-4 dager men som regel 3 dager.

Tilbake på jobb igjen etter ferien. Vil heller ha ferie kjenner jeg!

Det tar ihvertfall tankene mine bort fra dpo land, og får tiden til å gå litt fortere

Bare lurte fordi når jeg hadde exu var mensen 3-4 uker forsinket og jeg blødde deretter i 2-3 uker før operasjon + en stund etter operasjon, og nå var mensen 2 uker forsinket pluss blødd en uke så får bare flashback. Skikkelig redd for å oppleve det igjen siden jeg kun har en eggleder

Andre som titter på babyutstyr før de i det hele tatt er gravid? Skulle bare innom Toys rus for å kjøpe en gave, og havnet på Barnas hus som beleilig nok ligger rett ved siden av:rolleyes: Endte opp med å kjøpe gave der, men havnet også borte i vognavdelingen og ble trillende på barnevogner:joyful: Fikk pratet med gammel kollega da, fra min tid der og det var jo hyggelig:)

Andre som titter på babyutstyr før de i det hele tatt er gravid? Skulle bare innom Toys rus for å kjøpe en gave, og havnet på Barnas hus som beleilig nok ligger rett ved siden av:rolleyes: Endte opp med å kjøpe gave der, men havnet også borte i vognavdelingen og ble trillende på barnevogner:joyful: Fikk pratet med gammel kollega da, fra min tid der og det var jo hyggelig:)
Du er ikke alene. Her har til og med mannen kjøpt inn body til nestemann :p

Nei det er så fjernt at jeg tør ikke tenke tanken engang. Og jeg er gravid. :confused:

Back
Topp