Belønning må man ha Hvilke vogner kikker du på?
Bugaboo fox
Det er stor sannsynlighet for at det blir en sånn, om vi får dette til.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Belønning må man ha Hvilke vogner kikker du på?
Ja jeg fikk positiv test idag
Bugaboo fox
Tusen takk kjære deg!!Gratulerer! Så glad på dine vegne
Tusen takk kjære deg!!
Åååå, gratulerer!! <3Ja jeg fikk positiv test idag
Har du testet denne gangen eller holder du deg?
Nå har jeg altså dratt på ferie uten så mye som en test i kofferten! Blir spennende å se til neste uke, når jeg kommer hjem til alle testene mine. Svir nok av den første neste tirsdag, 8 dpo
Det tok tid gitt! Nå håper jeg EL kommer til avtalt tid og at tr blir borte igjen [emoji16]Jaaaaa jeg fikk mensen i Dag etter 2 runder med trisekvens [emoji1][emoji122] så nå håper jeg kroppen ordner opp i systemet mitt å gir meg el [emoji1]
Fin vogn da, og tar ikke så mye plass. Vi har en ubrukt simo kombi vogn liggende som venter på å bli tatt i bruk, bare en spire vil feste segBugaboo fox
Skjønner hva du mener. Hjelper det om jeg sier kroppen er uggen fordi den produserer progesteron? Den gjør det etter hver eggløsning uavhengig av om du er blitt gravid eller ikke. Lettere å merke symptomene når du leter. Det at progesteronproduksjonen er på plass er et positivt tegn. Er kroppen din som gjør seg klar til graviditet. Uten hadde aldri en spire klart å feste seg.Jeg vet det er umulig. Så derfor er jeg så irritert. Hvis jeg følger syklusen jeg tror jeg har hatt nå, så hadde jeg eggløsning på lørdag.
Jeg er uggen og har vært det siden. Og idag merket jeg at puppene mine var veldig ømme når det kom vann på dem i dusjen. Og de er mer fastere.
Nå vet jeg at det mest sannsynligvis er kroppen min som finner på alt dette pga fokuset om å bli gravid, men det er så frustrerende. Å gå rundt å være uggen, og det mest sannsynligvis uten grunn xD for man pleier vel ikke å merke noe før evt et egg fester seg er det ikke så?
Sikkert like så greit det, er jo ingen vits i å teste før egentlig [emoji87] Kos deg på ferie!
Skjønner hva du mener. Hjelper det om jeg sier kroppen er uggen fordi den produserer progesteron? Den gjør det etter hver eggløsning uavhengig av om du er blitt gravid eller ikke. Lettere å merke symptomene når du leter. Det at progesteronproduksjonen er på plass er et positivt tegn. Er kroppen din som gjør seg klar til graviditet. Uten hadde aldri en spire klart å feste seg.
Så enig! Hadde eggløsning natt til mandag og synes tiden snegler seg avgårde.Jeg kan jo håpe at det da er et befruktet egg der som har sjanse for å feste seg og. Tiden går så saaaaakte når man prøver