Skravletråd?

Den skal være høyere ja, men den kan også variere litt i dpo land. Man kan få noen tempdipp. Kanskje du har senere EL denne måneden eller så kan TR være på vei? Hvis du hadde EL på cd16 så er du eventuelt 10dpo i dag. Håper på festedipp ;)
En festedipp hadde vært perfekt! Tør ikke å tro det, men :hilarious: Venter med å teste til lørdags morgen, cd 31. Hadde egentlig bestemt meg for å vente til 1. august, men siden jeg skal ut på lørdag, må jeg teste da. Tr er innmari tidlig ute om hun kommer nå, har aldri hatt sykluser kortere enn 33 dager (varierer fra 33-150 dager). De korteste syklusene har jeg hatt med Clomifen (dobbel dose):)
 
3 DPO og det murres i både nedre del av mage og korsrygg. Kjente det i lysken tidligere. Er så spent på om det skyldes den «nye kroppen» min etter alt hormontull tidligere i år eller om det betyr noe... kjenner jo ikke kroppen min lenger sånn sett etter sa og bo... er så spent!

Noe nytt med deg nå, Arielle? :happy: jeg mistet jo også i våres, MA. Jeg har Ikm i dag og ingen tegn til mens, skal teste i morgen. :nailbiting: redd det er syklusen som er tullete.
 
Noe nytt med deg nå, Arielle? :happy: jeg mistet jo også i våres, MA. Jeg har Ikm i dag og ingen tegn til mens, skal teste i morgen. :nailbiting: redd det er syklusen som er tullete.
Ja jeg fikk positiv test idag :)
Har du testet denne gangen eller holder du deg?
 
Dere som har elslim; har dere det hver syklus, eller varierer det? Prøvd å følge litt med denne gangen men jeg blir ikke klok på dette med utflod og slim. Denne kvinnekroppen gjør meg smågal:confused:
 
Dere som har elslim; har dere det hver syklus, eller varierer det? Prøvd å følge litt med denne gangen men jeg blir ikke klok på dette med utflod og slim. Denne kvinnekroppen gjør meg smågal:confused:
Har det som regel to-fem dager, men noen ganger har jeg det så vidt en dag.
 
Har det som regel to-fem dager, men noen ganger har jeg det så vidt en dag.

Jeg tror jeg hadde litt i dag, men forgje mnd var det ingen tvil. Blir så innmari forvirret av det her. Glow sier el i dag, har ikke fått positive eltester og gikk tom i går
Begynte nok å teste for tidlig. Hm.. Er vel ikke annet å gjøre enn å vente :) Tusen takk for svar, forresten! :D
 
Tusen takk, er utrolig lykkelig og redd nå Hehe!! Hvor mange DPO er du? Beklager om du har sagt det før altså men hjernen er ikke med idag :hilarious::hilarious:

Det skjønner jeg godt. Må bare ha trua på at det går bra denne gangen :Heartred jeg er 12 eller 13 dpo. Litt usikker på hvilke av de dagene jeg hadde El. Men har hvert fall ingen tegn til mens nå i kveld heller og er på syklus dag 33. Spent:p
 
Dere som har elslim; har dere det hver syklus, eller varierer det? Prøvd å følge litt med denne gangen men jeg blir ikke klok på dette med utflod og slim. Denne kvinnekroppen gjør meg smågal:confused:
Hos meg varierer det. Hadde masse forrige syklus, men nå er jeg usikker på om det er noe i det hele tatt. Det lille jeg har kan minne om el-slim, men har hatt det i mange dager, så jeg aner ikke :confused:
 
Det skjønner jeg godt. Må bare ha trua på at det går bra denne gangen :Heartred jeg er 12 eller 13 dpo. Litt usikker på hvilke av de dagene jeg hadde El. Men har hvert fall ingen tegn til mens nå i kveld heller og er på syklus dag 33. Spent:p
Ja jeg håper det går bra nå. Vi holder oss på bakkenivå enn så lenge,forteller ingen og er forberedt på at jeg Kan starte å blø. Vanskelig å tenke sånn men føler jeg må for å ikke gå helt i kjelleren om det skjer.

Spennende dager for deg da :D
 
Hos meg varierer det. Hadde masse forrige syklus, men nå er jeg usikker på om det er noe i det hele tatt. Det lille jeg har kan minne om el-slim, men har hatt det i mange dager, så jeg aner ikke :confused:

Godt det ikke bare er meg! Takk for svar :)
 
Ja jeg håper det går bra nå. Vi holder oss på bakkenivå enn så lenge,forteller ingen og er forberedt på at jeg Kan starte å blø. Vanskelig å tenke sånn men føler jeg må for å ikke gå helt i kjelleren om det skjer.

Spennende dager for deg da :D

Det er nok lurt, skjønner akkurat hva du mener. Hvis jeg er gravid så blir det på samme måte. Ikke helt lykkerus før man har kommet over "kneika". Men å ha blitt gravid i seg selv er jo en milepæl det og, så det skal dere feire :happy: ja, det blir spennende. Samboeren er bortreist og kommer hjem i morgen:joyful:
 
Jeg tror jeg hadde litt i dag, men forgje mnd var det ingen tvil. Blir så innmari forvirret av det her. Glow sier el i dag, har ikke fått positive eltester og gikk tom i går
Begynte nok å teste for tidlig. Hm.. Er vel ikke annet å gjøre enn å vente :) Tusen takk for svar, forresten! :D
Frustrerende å gå tom for testene, og når kroppen ikke jobber på lag med symptomene heller da. Lykke til denne pp :)
Bare hyggelig :)
 
Hei på dere :)

2 DPO i dag, og har startet med progesteronkrem. (Womans Care plus).

Har et lite håp denne måneden, siden oddsen i teorien er høyere etter skylling av egglederne. Så håper og ber :Heartred

Fikk e-post av gynekologen min i dag om at prøvesvar var ankommet, og henvisningen nå er sendt til Porsgrunn..! Er så glad..!
Belønner meg selv med å kikke på vogner :knegg:
Belønning må man ha ;) Hvilke vogner kikker du på?
 
Det er nok lurt, skjønner akkurat hva du mener. Hvis jeg er gravid så blir det på samme måte. Ikke helt lykkerus før man har kommet over "kneika". Men å ha blitt gravid i seg selv er jo en milepæl det og, så det skal dere feire :happy: ja, det blir spennende. Samboeren er bortreist og kommer hjem i morgen:joyful:
Ja vi har vært helt i hundre idag begge to, han snakker allerede til magen og koser med den:hilarious::hilarious::hilarious: så vi feirer litt,jeg er jo gravid pr idag så vi må nyte det! Vi er så takknemlige for at jeg er gravid nå,så får vi ta det som det kommer :)
Tester imorgen du da?
 
Ja vi har vært helt i hundre idag begge to, han snakker allerede til magen og koser med den:hilarious::hilarious::hilarious: så vi feirer litt,jeg er jo gravid pr idag så vi må nyte det! Vi er så takknemlige for at jeg er gravid nå,så får vi ta det som det kommer :)
Tester imorgen du da?
Hahahah :hilarious: så søt han er. :happy: det er du og man skal ta de gledene man får, og prøve å være positiv så langt det går. Vanskelig med SA og MA. Det er vondt å gå igjennom. Slet en del selv nå i april , og følte ikke det var så mange trøstende ord å få rundt omkring. :shifty: ja, tester i morgen tidlig, er egentlig på hytta, så måtte kjøre ned på lokalbutikken og kjøpe test tidligere i dag :hilarious:
 
Back
Topp