Skravletråd?

Tror varmen også gjør mye for kvalme og jeg. Både for matkvaliteten og reaksjoner med kvalme på mat [emoji21] virker slik her iallefall.
 
Grusomt å være kvalm :/ var kvalm hele svangerskapet sist! Bah!! Men var verdt det da [emoji1305]

Nå er jeg i tvil altså! Det gikk over etter 2-3 timer, og i dag viser CB Early en svaaaak strek. Jeg merker at noe skjer nedentil, og to dager på rad har pusen vår knadd meg nederst på magen. Det har hun aldri gjort før, som regel knar hun bare dyna når ingen ligger i senga, eller på en bamse.

Og så kan jo alt dette bare være ønsketenkning og at jeg strengt talt ikke aner når jeg har EL og mens og at smertene er forbundet med den mulige endometriosen og... og...

Men både mannen og jeg ser en svaaaak strek, så...:

Hilsen litt småsprø FrøkenMG
 
3 DPO og det murres i både nedre del av mage og korsrygg. Kjente det i lysken tidligere. Er så spent på om det skyldes den «nye kroppen» min etter alt hormontull tidligere i år eller om det betyr noe... kjenner jo ikke kroppen min lenger sånn sett etter sa og bo... er så spent!
 
10 dpo og skygge på test. Sterkere enn i går. Spennende dager fremover. Livmora kjennes ut som den revner inniblant. Heldigvis jobber jeg i helga så da går dagene litt fortere til mensen kommer eller testene blir sterkere. Hvordan går det med dere i sommervarmen? Merker det er ferie her inne [emoji16]
 
Hei.

Jeg er ny inne på akkurat dette forumet. Usikker på hvor jeg skal presentere meg, så popper bare innom for å si hei:)

Jente på snart 31 år fra østlandet her. Jeg og mannen har vært sammen i snart 1r år og gift i 8 av dem
Vi har to barn fra før på 7 år og 4 år.

Vi ønsker oss et siste barn til familien og vil gjerne gjøre det nå før det blir altfor mange år mellom de vi har nå og en siste.

Jeg blir veldig dårlig i svangerskap, noe som har vært vanskelig å forberede seg på. Så jeg går inn i dette både med frykt og glede. (Hyperemesis gravidarum og invalidserende bekkenløsning i begge de to forrige svangerskapene)

jeg må samtidig prestere bra på jobben som er i en omstillingsprosess, og jeg vil gjerne ha gode muligheter der etter omorganiseringen i 2020. Jeg kan samtidig ikke vente til etter alt dette er ferdig for å begynne prøvingen med tanke på barna mine sin alder og min egen alder, så da får vi bare hoppe i det i stedet for å prøve å tenke at alt skal være perfekt timet.

Dette blir en slags pp1, men vi er nok på familieferie neste uke når forventet eggløsning er i følge trackeren min, med mindre syklusen min er kortere denne mnd :)
 
Nå kommer et tema fra meg som er noe helt annet enn prøving!

Til dere som er gift, hva hadde du av «survival-kit» som var helt nødvendig på bryllupsdagen? :D
 
Nål og tråd reddet kjolen min på bryllupsdagen xD

Ellers.. tja.. ekstra strømper? Gnagsårplaster?
 
Nå kommer et tema fra meg som er noe helt annet enn prøving!

Til dere som er gift, hva hadde du av «survival-kit» som var helt nødvendig på bryllupsdagen? :D

Jeg hadde med meg 3-4 ulike smertestillende. [emoji85] Måtte ta en mellom vielse og fest, for da kom en skikkelig hodepine snikende.

Sånn ellers, ting som jeg glemte: Vann til buketten min under bildetakinga, holde den hvite kjolen unna rustne hengerfester.. tja.

Gode sko! Under fotograferingen gikk jeg stort sett barbeint eller brukte Birkenstockene mine. Under festen gikk jeg stort sett barbeint. Da jeg dro fra festen brukte jeg Toms. Hadde «pensko» også, altså, men å gå med heler hele dagen i 26-28 grader var ikke noe særlig for min del.
 
Jeg hadde med meg 3-4 ulike smertestillende. [emoji85] Måtte ta en mellom vielse og fest, for da kom en skikkelig hodepine snikende.

Sånn ellers, ting som jeg glemte: Vann til buketten min under bildetakinga, holde den hvite kjolen unna rustne hengerfester.. tja.

Gode sko! Under fotograferingen gikk jeg stort sett barbeint eller brukte Birkenstockene mine. Under festen gikk jeg stort sett barbeint. Da jeg dro fra festen brukte jeg Toms. Hadde «pensko» også, altså, men å gå med heler hele dagen i 26-28 grader var ikke noe særlig for min del.
Da skal jeg ta med meg mine Birkenstocks også, og smertestillende og vann! Takk for tips :D
 
starter i gang litt skravling og lurer på åssen det går med folket jeg?

Og er det en presentasjontråd?

Merker at som prøver for 3. gang, så er det vanskelig å holde oversikten. Kombinert med at dette er jo et litt annet forum enn de jeg har hengt på tidligere.

Her blir det besøk av tanten og onkelen min i dag på grilling. og jeg må nødrydde litt. et hus med to barn og to voksne rydder ikke akkurat seg selv xD De siste ukene har vi heller vært mer på farten enn inne for å rydde også.
 
starter i gang litt skravling og lurer på åssen det går med folket jeg?

Og er det en presentasjontråd?

Merker at som prøver for 3. gang, så er det vanskelig å holde oversikten. Kombinert med at dette er jo et litt annet forum enn de jeg har hengt på tidligere.

Her blir det besøk av tanten og onkelen min i dag på grilling. og jeg må nødrydde litt. et hus med to barn og to voksne rydder ikke akkurat seg selv xD De siste ukene har vi heller vært mer på farten enn inne for å rydde også.
Her er det en liste over div tråder og skravletråder på prøverforumet som er kjekt å ha :)
http://forum.babyverden.no/threads/prøvernes-viktigste-tråder.1896044/
Der finnes det også en tråd hvem vi prøvere er http://forum.babyverden.no/threads/hvem-er-vi-prøvere.1872653/page-2#post-22556219

Kos deg med besøk og grilling!
 
Savner dere her inne og klarer ikke holde meg helt unna [emoji28] Er ikke lenge til jeg er tilbake for fullt [emoji16] Er nå på siste dag av forhåpentligvis nest siste mens på lenge
 
Noen som er gode på temping?
Jeg startet å tempe 18. juni, men fra 9.-22. juli har jeg hatt et opphold grunnet for lite sammenhengende søvn. Tempet igjen i morges, og fikk opp 36,2 grader. Det er ca der den har ligget de andre gangene også. Burde hatt el nå (cd 26, bruker å få el rundt cd 16-19 med Clomifen). Hvordan skal tempen være etter el? Trodde den skulle være høyere? For tidlig for tr
 
Noen som er gode på temping?
Jeg startet å tempe 18. juni, men fra 9.-22. juli har jeg hatt et opphold grunnet for lite sammenhengende søvn. Tempet igjen i morges, og fikk opp 36,2 grader. Det er ca der den har ligget de andre gangene også. Burde hatt el nå (cd 26, bruker å få el rundt cd 16-19 med Clomifen). Hvordan skal tempen være etter el? Trodde den skulle være høyere? For tidlig for tr
Den skal være høyere ja, men den kan også variere litt i dpo land. Man kan få noen tempdipp. Kanskje du har senere EL denne måneden eller så kan TR være på vei? Hvis du hadde EL på cd16 så er du eventuelt 10dpo i dag. Håper på festedipp ;)
 
Hei på dere :)

2 DPO i dag, og har startet med progesteronkrem. (Womans Care plus).

Har et lite håp denne måneden, siden oddsen i teorien er høyere etter skylling av egglederne. Så håper og ber :Heartred

Fikk e-post av gynekologen min i dag om at prøvesvar var ankommet, og henvisningen nå er sendt til Porsgrunn..! Er så glad..!
Belønner meg selv med å kikke på vogner :knegg:
 
Back
Topp