Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Grusomt å være kvalm :/ var kvalm hele svangerskapet sist! Bah!! Men var verdt det da [emoji1305]
Nå kommer et tema fra meg som er noe helt annet enn prøving!
Til dere som er gift, hva hadde du av «survival-kit» som var helt nødvendig på bryllupsdagen?
Da skal jeg ta med meg mine Birkenstocks også, og smertestillende og vann! Takk for tipsJeg hadde med meg 3-4 ulike smertestillende. [emoji85] Måtte ta en mellom vielse og fest, for da kom en skikkelig hodepine snikende.
Sånn ellers, ting som jeg glemte: Vann til buketten min under bildetakinga, holde den hvite kjolen unna rustne hengerfester.. tja.
Gode sko! Under fotograferingen gikk jeg stort sett barbeint eller brukte Birkenstockene mine. Under festen gikk jeg stort sett barbeint. Da jeg dro fra festen brukte jeg Toms. Hadde «pensko» også, altså, men å gå med heler hele dagen i 26-28 grader var ikke noe særlig for min del.
Takk for tipsNål og tråd reddet kjolen min på bryllupsdagen xD
Ellers.. tja.. ekstra strømper? Gnagsårplaster?
Ekstra sko for vi måtte gå fra tinghuset til hotellet i snøen.Nå kommer et tema fra meg som er noe helt annet enn prøving!
Til dere som er gift, hva hadde du av «survival-kit» som var helt nødvendig på bryllupsdagen?
Her er det en liste over div tråder og skravletråder på prøverforumet som er kjekt å hastarter i gang litt skravling og lurer på åssen det går med folket jeg?
Og er det en presentasjontråd?
Merker at som prøver for 3. gang, så er det vanskelig å holde oversikten. Kombinert med at dette er jo et litt annet forum enn de jeg har hengt på tidligere.
Her blir det besøk av tanten og onkelen min i dag på grilling. og jeg må nødrydde litt. et hus med to barn og to voksne rydder ikke akkurat seg selv xD De siste ukene har vi heller vært mer på farten enn inne for å rydde også.
Den skal være høyere ja, men den kan også variere litt i dpo land. Man kan få noen tempdipp. Kanskje du har senere EL denne måneden eller så kan TR være på vei? Hvis du hadde EL på cd16 så er du eventuelt 10dpo i dag. Håper på festedippNoen som er gode på temping?
Jeg startet å tempe 18. juni, men fra 9.-22. juli har jeg hatt et opphold grunnet for lite sammenhengende søvn. Tempet igjen i morges, og fikk opp 36,2 grader. Det er ca der den har ligget de andre gangene også. Burde hatt el nå (cd 26, bruker å få el rundt cd 16-19 med Clomifen). Hvordan skal tempen være etter el? Trodde den skulle være høyere? For tidlig for tr