Skravletråd?

Mottatt en negativ rating :( "Gammel". Mistenker at det bare er en som har trykket feil. Står mellom å sende en melding å spørre og å lære meg å leve med det røde ett-tallet i nettleseren. Vanskelig! Har lyst til å være en som ikke bryr seg, men det er jeg åpenbart ikke.

Mottatt en negativ rating :( "Gammel". Mistenker at det bare er en som har trykket feil. Står mellom å sende en melding å spørre og å lære meg å leve med det røde ett-tallet i nettleseren. Vanskelig! Har lyst til å være en som ikke bryr seg, men det er jeg åpenbart ikke.
Jeg fikk en negativ rating da jeg sa jeg skulle ta HPV vaksinen, er irriterende, men du lærer deg p leve med det. :)

Du hallo :) det betyr ingening :) jeg har 5 stk,aner ikke hvorfor men det driter jeg i :) dette går fint :)

Edit: lol har faktisk 7 :hilarious::hilarious::hilarious: whatever!! :hilarious:

Jeg har Paperwhite. Elsker den! Mannen ble så lettet da jeg endelig fikk meg en Kindle. Jeg er en skikkelig lesehest og det er tungt å dra med seg fem-seks bøker på ferie :rolleyes:

Jeg liker også å lese på feire, men kjæresten min skjønte ikke helt hva jeg trengte kindle til. Det car da ikke noe stress å ta med seg 2-3 bøker? [emoji28]

Jeg har også fått en negativ rating på en veldig random kommentar i en konkurransetråd. Rimelig sikker på at det er et feiltrykk. Anbefaler å leve med det [emoji4]

Jeg liker også å lese på feire, men kjæresten min skjønte ikke helt hva jeg trengte kindle til. Det car da ikke noe stress å ta med seg 2-3 bøker? [emoji28]
Hadde med meg fem på bryllupsreisen. Leste ut alle halvveis, deretter ble det ekspedisjon for å finne nærmeste bokhandel. Viste seg å være lettere sagt enn gjort :p

Jeg fikk en negativ rating da jeg sa jeg skulle ta HPV vaksinen, er irriterende, men du lærer deg p leve med det. :)
Hva slags folk gir negative ratinger for det? Greit nok at det er anbefalt å ta den tidligere, men ikke som om det er en mulighet. Ja, ja, hadde det vært opp til meg hadde de tatt vekk de negative mulighetene. Har til gode å se en fornuftig bruk av dem.

Hva slags folk gir negative ratinger for det? Greit nok at det er anbefalt å ta den tidligere, men ikke som om det er en mulighet. Ja, ja, hadde det vært opp til meg hadde de tatt vekk de negative mulighetene. Har til gode å se en fornuftig bruk av dem.
Ikke sant.. var ikke akkurat som om jeg var gravid eller noe, liksom. Tok jo test før jeg tok den for å være sikker!

Angående den der rating greia...har lagt merke til at jeg ganske ofte klarer å få valgt et tilfeldig symbol i andre sine innlegg her inne,hadde plutselig trykket på en klokke på en, og en regnbue hos en annen .
Det er rett og slett scrolle fingeren min som gjør dette og jeg har ikke alltid sett det. Har trykket på undo rating mange ganger :dead:
Så det er sikkert og som oftest ikke vondt ment om dere har fått noen negative symbol. Kan være det finnes flere som ikke har helt styring på fingrene :computer005

Snart helg nå! Noen av dere som skal noe spennende? [emoji16]
Kanskje kino. Prøver å overtale mannfolket til å bake skillingsboller vi kan ha i frysen og ta ut på en lørdag i ny og ne. De var så gode sist han gjorde det (4 år siden) og facebook minnet meg såklart på det. :P
Ellers blir det å daffe rundt, se serier, kanskje strikke, lese bok, supersudoku, gå noen turer, håpe det ikke regner, etc. :P

Back
Topp