Skravletråd?

Jeg er enig med @Lilth.
Trehjulinger som er "ustabile", vogner som ikke gir barnet full liggestilling er i min mening ikke egnet som hverdags/sove vogn.
Personlig liker jeg store hjul, jeg bor ikke i by så mye av trilling blir ikke bare på asfalt. Dette krever gode hjul.

Man må se på noen ting når man skal ha vogn, hva skal den brukes til (til og fra butikken, soving, korte eller lange turer), trille komfort for begge foreldre, komfort for barnet (bredde, lengde, vokser barnet raskt ut av vognen, plass til vokipose ol. ), hvor skal vognen brukes(underlag). Nå kommer jeg ikke på mere, skal vognen brukes til soving i barnehagen, da må man tenke på sovekomfort for barnet, ikke trille komfort.

Bor veldig nært by, så her blir det mye asfalt [emoji28]
Regner med at vi etterhvert går over til sykkelvogn også, så da blir nok sovevogn stående i barnehage [emoji4]
 
Jeg liker ikke trehjulsvogner som er smale, min erfaring er at de velter mye enklere enn andre.
Personlig liker jeg svinbare hjul foran fordi jeg syns de med 4 faste hjul er vanskelige å snu på. Kjøper man låsbare svinghjul så er man som oftest redda [emoji4]

Ok, så 4-hjulsvogn hvor de to fremste er låsbare og vendbare? Er det jeg har tenkt å skaffe meg når (og om) den tid kommer, men greit å høre andre med litt mer erfaring si det samme :)

Liker vogner hvor barna kan velge litt sovestilling selv, ikke vogner som er formet med 90° vinkel på fotbrett og rygg.
Pass på at det er riktig høyde for deg og far/medmor, hos oss er et 35cm høydeforskjell så vi måtte ut og teste [emoji14]

Jeg ELSKER Emmaljunga og gjorde det leeeenge før jeg planla å få barn [emoji14]
 
Jeg er enig med @Lilth.
Trehjulinger som er "ustabile", vogner som ikke gir barnet full liggestilling er i min mening ikke egnet som hverdags/sove vogn.
Personlig liker jeg store hjul, jeg bor ikke i by så mye av trilling blir ikke bare på asfalt. Dette krever gode hjul.

Man må se på noen ting når man skal ha vogn, hva skal den brukes til (til og fra butikken, soving, korte eller lange turer), trille komfort for begge foreldre, komfort for barnet (bredde, lengde, vokser barnet raskt ut av vognen, plass til vokipose ol. ), hvor skal vognen brukes(underlag). Nå kommer jeg ikke på mere, skal vognen brukes til soving i barnehagen, da må man tenke på sovekomfort for barnet, ikke trille komfort.
Ja, mange gode tips der! Takk :)
 
Det gjelder jo egentlig oss alle sammen, det er ingen garanti for at vi blir gravide og får barn [emoji174]
Men jeg har hatt det mye lettere i de periodene jeg tillater meg selv å drømme og håpe [emoji173]
Spørs om det er litt for nært for deg enda, men det har ihvertfall vært godt for meg [emoji4]

Nå har jeg bestemt meg for at om jeg kommer over unike ting, ikke sånt som du kjøper på H&M, så skal jeg tillate meg å kjøpe det [emoji16]
Jeg samler det i en liten boks og går alt at skogen så gir jeg det bort til en eller annen heldig sliter som endelig fikk drømmen oppfylt [emoji4][emoji173]
Det var lurt å samle i en boks, og gi bort om man ikke får bruk for det selv :) Og om jeg ikke skulle fått bruk for det selv, vet jeg om noen jeg ville gitt det til, som også sliter :Heartred
Håper jo selvfølgelig at jeg blir gravid igjen, men det føles ikke sånn nå. Startet igjen med hormoner i slutten av juli, og skulle fått tr for en uke siden, men har ennå ikke fått det. Blir usikker på om de hadde noen effekt denne gangen, selv med dobbel dose. Er nå på cd39, og sist på dobbel dose hadde jeg syklus på 32 dager. Ingen tegn til tr, og heller ingen tegn til graviditet. Prøver å ikke tenke på det i det hele tatt, men det er altså lettere sagt enn gjort.
Takk for hyggelig svar :Heartred
 
Mottatt en negativ rating :( "Gammel". Mistenker at det bare er en som har trykket feil. Står mellom å sende en melding å spørre og å lære meg å leve med det røde ett-tallet i nettleseren. Vanskelig! Har lyst til å være en som ikke bryr seg, men det er jeg åpenbart ikke.
Jeg har to. Det var fra jeg skrev i en tråd at jeg mistet i MA. Ikke noe å bry seg om:)
 
Det var lurt å samle i en boks, og gi bort om man ikke får bruk for det selv :) Og om jeg ikke skulle fått bruk for det selv, vet jeg om noen jeg ville gitt det til, som også sliter [emoji813]red
Håper jo selvfølgelig at jeg blir gravid igjen, men det føles ikke sånn nå. Startet igjen med hormoner i slutten av juli, og skulle fått tr for en uke siden, men har ennå ikke fått det. Blir usikker på om de hadde noen effekt denne gangen, selv med dobbel dose. Er nå på cd39, og sist på dobbel dose hadde jeg syklus på 32 dager. Ingen tegn til tr, og heller ingen tegn til graviditet. Prøver å ikke tenke på det i det hele tatt, men det er altså lettere sagt enn gjort.
Takk for hyggelig svar [emoji813]red
Uugh.. jeg hatet prøvetiden før vi fant ut at noe var galt..
"Bare slapp av, så blir du gravid!"
Kjøss meg en viss plass.. skjønner at folk prøver å være hyggelige, men som sliter så er det ikke så enkelt..

Håper det løser seg snart for deg [emoji173]
Husker selv hvordan følelsene var en helvetes berg og dalbane [emoji37]
 
Det hsr hendt jegbhsr trykka feil, og da tar jeg dette vekk.

Men er enig med deg att det er bedre å skrive enn å trykke på et ikon [emoji4]
Det at det er lettere å bare skulle trykke på et ikon syns nok de fleste er lettvint, men min mening er att det er alt for lettvint.

Vi ser ikke hvordan personen bak skjermen eller telefonen reagerer, og det kan faktisk være en del som reagerer mer på dette enn andre. Men som ikke utrykker dette.

Jeg selv kan fort tenke "hva skrev jeg galt npr siden det ble respondert med tommel ned eller annet"


Er ikke ment som pirking.


Men det ofte bedre å skrive tilbake som gjør at man er da mer forsårlig enn et ikon
 
Det hsr hendt jegbhsr trykka feil, og da tar jeg dette vekk.

Men er enig med deg att det er bedre å skrive enn å trykke på et ikon [emoji4]
Trykka så mange ganger på det røde krysset ved en feiltagelse,er veldig rask med å ta det bort :p
 
Mannfolket med skjegg ble spurt om leg for energidrikk her om dagen. Han er 29, blir 30 :)
Såpass [emoji23]
Gubben har handla på polet siden han var 15 [emoji85]
Han blir ikke akkurat spurt om leg, men så handler han ikke mye sånt lenger [emoji13]
Han betalte på polet i Sverige for meg en gang og jeg måtte vise leg fordi de trodde han handlet for en mindreårig [emoji23] [emoji23]

Man lever på det man får? [emoji14]
 
Såpass [emoji23]
Gubben har handla på polet siden han var 15 [emoji85]
Han blir ikke akkurat spurt om leg, men så handler han ikke mye sånt lenger [emoji13]
Han betalte på polet i Sverige for meg en gang og jeg måtte vise leg fordi de trodde han handlet for en mindreårig [emoji23] [emoji23]

Man lever på det man får? [emoji14]
Ikke sant. :p 30 år og ble spurt om leg på polet. B-) Ganske moro. Men jeg ser jo ikke akkurat så gammel ut heller. :p
 
Misunner dere litt[emoji28] Er 28, men har ikke blitt spurt om leg mer enn kanskje 10 ganger de siste 8-10 årene. Ser tydeligvis gammel ut [emoji25] Kjæresten min som er 5 år eldre, OG har skjegg blir spurt oftere enn meg [emoji23]
 
Back
Topp