Skravletråd?

Noen som vet hvordan jeg får vekk aprilforum 2018 som står ved navnet mitt?.. takk :)

Du gir beskjed til tilgangsansvarlig om at du ikke lenger skal ha tilgang til skjult gruppe, og så gir de beskjed til moderator som fjerner tilgangen :)
 
Akkurat fått vite at et vennepar av oss skal ha barn, termin fire dager etter det som hadde vært vår termin om vi ikke hadde mistet. Er sååå inderlig glad på deres vegne, vet at de er veldig klare for å bli foreldre, men.. det stakk også ganske hardt - tenk så fint det hadde vært å svare: vet dere hva? Vi og blir foreldre da!
:(
 
Er ny inne på Vi som prøver, er det noen egen tråd med EL-tester eller noe..? Eller er det stort sett inne på IKM-trådene..? Har noen merkelige resultater på EL-tester i disse dager og hadde vært så greit å lese om andre som har tester på tur og generelle erfaringer :p (temper ikke...)
 
Er ny inne på Vi som prøver, er det noen egen tråd med EL-tester eller noe..? Eller er det stort sett inne på IKM-trådene..? Har noen merkelige resultater på EL-tester i disse dager og hadde vært så greit å lese om andre som har tester på tur og generelle erfaringer :p (temper ikke...)
Du kan enten opprette en ny tråd, ellers så ligger det ofte en del EL-tester på testetøs-tråden :)
 
Jeg vil ha en IKM uke 45-tråd :p Har ikke fått TR ennå, men hun er nok like rundt hjørnet. Utålmodig på ny PP!!
 
Håper at EL-testene mine har rett og at EL er på vei,. Fin stigning fra igår, CD 30 så hadde ikke mye håp denne PP’en fram til den lille stigningen. Grunnet en ferie på 12 dager har jeg ikke testet noe særlig før nå.

Sååå lange sykluser da :( Unner deg ikke det altså!
 
Dere som bruker FF, har dere gratisversjonen eller betaler dere for VIP eller hva det kalles..? Hva er evt forskjellen, for de som vet? :)
 
Dere som bruker FF, har dere gratisversjonen eller betaler dere for VIP eller hva det kalles..? Hva er evt forskjellen, for de som vet? :)
Jeg betaler :) Du får flere analyseverktøy og flere detaljer i skjemaene. Jeg har blitt avhengig!
 
Jeg betaler :) Du får flere analyseverktøy og flere detaljer i skjemaene. Jeg har blitt avhengig!
Takk for svar :) Skjønner, da prøver jeg den nok en syklus gratis først, ser litt hva jeg syns - så kan jeg heller kjøpe senere. Antar jo dessverre at jeg kommer til å trenge appen fremover (her er ikke trua sterk, nei:hilarious:)
Kan lett se for meg det er raskt å bli avhengig! :joyful:
 
Takk for svar :) Skjønner, da prøver jeg den nok en syklus gratis først, ser litt hva jeg syns - så kan jeg heller kjøpe senere. Antar jo dessverre at jeg kommer til å trenge appen fremover (her er ikke trua sterk, nei:hilarious:)
Kan lett se for meg det er raskt å bli avhengig! :joyful:

Du trenger den bare én måned skal du se :happy:
 
Du trenger den bare én måned skal du se :happy:
Hehe, drømmen er vel at jeg ikke trenger den (IKM i uke 42), men jeg føler liksom at jeg MÅ gjøre meg klar for en ny pp som om det gir noe mer sjans, haha! :hilarious: Skulle ikke tro på jinxing og sånn, neeeeeida... :wideyed:
 
Er det bare jeg som syns dpo-dagene går aaaaalt for sakte, men samtidig ikke ønsker at de skal ta slutt? Vil så gjerne begynne å teste, men er også veldig redd for at jeg ikke blir gravid denne mnd. Derfor vil jeg heller leve i håpet litt lengre. Håpløs :rolleyes:
 
Er det bare jeg som syns dpo-dagene går aaaaalt for sakte, men samtidig ikke ønsker at de skal ta slutt? Vil så gjerne begynne å teste, men er også veldig redd for at jeg ikke blir gravid denne mnd. Derfor vil jeg heller leve i håpet litt lengre. Håpløs :rolleyes:

Siste halvdel av DPO-land er grusomt :p Hater det!
 
Back
Topp