Skravletråd?

Føler med deg..
Har blødd i 19dager nå [emoji85]
Trodde det var mensen som kom tilbake, så har tolerert det, men NEIDA!, har fortsatt rester etter senaborten, så må inn til utskraping..
Tok bare 3 gynekologiske undersøkelser fordelt på 2 måneder før de fant ut av det [emoji17]

Uff så utrolig kjedelig :( du har min medfølelse på å hele tiden gå å blø nå iallfall. Er så kjedelig å måtte vente på alt skal bli normalt før man kan prøve igjen[emoji849] Jeg håper jeg snart er ferdig. Dette er drit kjedelig
 
Uff så utrolig kjedelig :( du har min medfølelse på å hele tiden gå å blø nå iallfall. Er så kjedelig å måtte vente på alt skal bli normalt før man kan prøve igjen[emoji849] Jeg håper jeg snart er ferdig. Dette er drit kjedelig

Det føles jo helt teit ut, for jeg har jo levd som normalt med mens tidligere, men å ha det så lenge gjør noe med en altså!
Og den usikkerheten om det er ferdig, kommer det tilbake nå osv..

Satser på at vi er ferdige begge to snart [emoji173]
 
Jeg er ganske ny i dette forumet, og helt fersk prøver på nr 1! Mens jeg venter på IKM og leser litt på ulike prøverforumer, så har jeg gjort meg opp noen tanker om det å være i dpo-land; og jeg må nesten flire litt over den intense symptomjakten vi prøvere driver på med (eller kanskje det bare er meg?) :p Jeg har aldri kjent så nøye etter på hva kroppen forteller meg som det jeg gjør nå, så det er godt jeg ikke er en hypokonder :hilarious:
 
Jeg er ganske ny i dette forumet, og helt fersk prøver på nr 1! Mens jeg venter på IKM og leser litt på ulike prøverforumer, så har jeg gjort meg opp noen tanker om det å være i dpo-land; og jeg må nesten flire litt over den intense symptomjakten vi prøvere driver på med (eller kanskje det bare er meg?) [emoji14] Jeg har aldri kjent så nøye etter på hva kroppen forteller meg som det jeg gjør nå, så det er godt jeg ikke er en hypokonder :hilarious:
Velkommen hit! Håper det klaffer ganske snart for deg. Her inne finner du iallefall ca 97% symptomjegere og testedronninger [emoji16] så du er i godt selskap! Lykke til i jakten [emoji16]
 
Sitter her en mnd etter jeg trodde jeg var gravid, noe som var negativt. Er jo ikke prøvere. Men igjen, 7 dager til IKM og brystene er så vonde. Brystvortene er så såre, det føles ut som om puppene mine «vokser» utover til siden. Kan ikke ha armene inntil engang. Aldri opplevd før. Mulig jeg er helt fjåsere. Men tiden vil vise da, Har skjønt at det er et godt tegn på graviditet. Så får bare vente i spenning :)
 
Cd 24, tror jeg hadde el forrige uke (ons/tors), og brunlig utflod (i går og i dag). Ikke mye, holder med truseinnlegg. Alt for tidlig med tr, bruker å ha sykluser på 40+ dager (har hatt nede i 32 og opp til 150). Trodde kanskje det kom etter sexen i går, men da burde det vel ha gitt deg nå? Har også stikkinger i eggstokkene
 
CD3 her, ny start :) Uregelmessig syklus da, men hvis vi følger den forrige er det 37 dager til IKM! Hehe. Gleder meg til ny prøverunde, i mellomtiden nytes litt rødvin :) Er så klar for en liten en neste runde <3
 
Har starta prosjekt oppussing av soverom til 10 åringen, ferdig med første strøk på lister og tak nå - så må bare vente til det er klart for strøk to,før jeg begynner å male veggene! Veggene går fra å være limegrønn[emoji15][emoji23] til byge[emoji7] handla nytt gulv i går på coop obs som var på tilbud! D liker jeg[emoji6] hun får to rom, d ene har vært et bittelite kontor som skal bli som en sovealkove med seng og sminkebord,blir også nytt vindu innpå der[emoji4] Det andre har vi brukt som bod,der er d ei verandadør me balkong (som ikke er i bruk) - der inne blir det skrivepult og garderobeskap[emoji4] gleder meg til det ferdige resultatet![emoji3]
 
Har starta prosjekt oppussing av soverom til 10 åringen, ferdig med første strøk på lister og tak nå - så må bare vente til det er klart for strøk to,før jeg begynner å male veggene! Veggene går fra å være limegrønn[emoji15][emoji23] til byge[emoji7] handla nytt gulv i går på coop obs som var på tilbud! D liker jeg[emoji6] hun får to rom, d ene har vært et bittelite kontor som skal bli som en sovealkove med seng og sminkebord,blir også nytt vindu innpå der[emoji4] Det andre har vi brukt som bod,der er d ei verandadør me balkong (som ikke er i bruk) - der inne blir det skrivepult og garderobeskap[emoji4] gleder meg til det ferdige resultatet![emoji3]
Lurer på å begynne på et soverom her også, må bare vente på ånden:smiley-angelic003
 
Lurer på å begynne på et soverom her også, må bare vente på ånden:smiley-angelic003
Jeg har lovt å være ferdig med sove alkoven til neste helg,så måtte bare brette opp ermene og starte - selv med vond hals og tett nese[emoji28][emoji23] heldigvis et lite rom og enkelt å male - håper bare gubben får tid til å sette inn nytt vindu, er jo midt i sausanking [emoji85]
Kan sende over ånden min når jeg er ferdig - hvis det er noe igjen da da[emoji23]
 
Underkant av en uke til den berømte dronning TR (forhåpentligvis ikke) banker på døren. I mellomtiden sitter jeg vel her som 97% av dere og tvinner tomler mens jeg leter etter tegn fra min egen kropp. Kjærefred, begynner å lure om jeg har klikket helt:smiley-ashamed004 men så går jeg inn her så føler jeg meg helt normal :laughing002 For å få dagene til å gå og sette igang med å begynne å teste EL med de ørtåførti testene som kom i posten så googler jeg, leser, studerer, tenker og innser at jeg hører hjemme her på baby verden sitt forum. :hug007 En herlig gjeng som drømmer om det samme. For jeg kan ikke snakke om hva som skjer i hodet mitt med min krets, nei da sender de meg på mentalsykehus :laughing021 Trygt og godt her inne! Men jeg lurer er dere like ille som meg som googler alt for å få tiden til å gå? :hello2
 
Underkant av en uke til den berømte dronning TR (forhåpentligvis ikke) banker på døren. I mellomtiden sitter jeg vel her som 97% av dere og tvinner tomler mens jeg leter etter tegn fra min egen kropp. Kjærefred, begynner å lure om jeg har klikket helt:smiley-ashamed004 men så går jeg inn her så føler jeg meg helt normal :laughing002 For å få dagene til å gå og sette igang med å begynne å teste EL med de ørtåførti testene som kom i posten så googler jeg, leser, studerer, tenker og innser at jeg hører hjemme her på baby verden sitt forum. :hug007 En herlig gjeng som drømmer om det samme. For jeg kan ikke snakke om hva som skjer i hodet mitt med min krets, nei da sender de meg på mentalsykehus :laughing021 Trygt og godt her inne! Men jeg lurer er dere like ille som meg som googler alt for å få tiden til å gå? :hello2

Gjorde masse av dette i starten. Nå har jeg vært så klar for prøving i et år at jeg føler jeg har lest alt som kan leses og googlet alt som kan googles. Nå gleder jeg med bare til jeg faktisk blir gravid, så kan jeg begynne å google mer om livet etter fødsel. Det holder jeg meg foreløpig litt mer unna.
 
Gleder meg til å kunne prøve igjen. Selve aborten skjedde natt til søndag og jeg er allerede super utålmodig og vil helst ha El og aktive prøveforsøk NÅ
 
Har time til fertilitetsjekk i morgen, og gruer meg så.
Vet ikke hva resultat jeg håper på. Vil jo være frisk, men samtidig hadde det vært en lettelse å ha en feil som kan fikses.

Man blir jo gal av å være "frisk" og bare få negative tester...
 
Gleder meg til å kunne prøve igjen. Selve aborten skjedde natt til søndag og jeg er allerede super utålmodig og vil helst ha El og aktive prøveforsøk NÅ

Samme her.
Skulle til og med gjerne vært i dpo-land :hilarious:
 
Har time til fertilitetsjekk i morgen, og gruer meg så.
Vet ikke hva resultat jeg håper på. Vil jo være frisk, men samtidig hadde det vært en lettelse å ha en feil som kan fikses.

Man blir jo gal av å være "frisk" og bare få negative tester...
Lykke til! Får håpe det evt er noe som er lett å gjøre noe med :)
 
Hei!
Eg er relativt ny her inne. Tittet innom i 2013 da eg var gravid med nr 1 <3
No prøve me på en baby til <3

I 2015 hadde eg store celleforandringer, som gjorde at eg blei konisert(fjerner litt av livmortappen), de sa det var ganske lite i forhold til kva prøvene viste.
Veit at ein av bivirkningene seinere ved graviditet er at ein er i risiko for sein abort og dødfødsel.. eg er sjølvsagt veldig engstelig for da, nokon med erfaring?
 
Noen som vet hvordan jeg får vekk aprilforum 2018 som står ved navnet mitt?.. takk :)
 
Back
Topp