Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Føler med deg..
Har blødd i 19dager nå [emoji85]
Trodde det var mensen som kom tilbake, så har tolerert det, men NEIDA!, har fortsatt rester etter senaborten, så må inn til utskraping..
Tok bare 3 gynekologiske undersøkelser fordelt på 2 måneder før de fant ut av det [emoji17]
Uff så utrolig kjedelig du har min medfølelse på å hele tiden gå å blø nå iallfall. Er så kjedelig å måtte vente på alt skal bli normalt før man kan prøve igjen[emoji849] Jeg håper jeg snart er ferdig. Dette er drit kjedelig
Velkommen hit! Håper det klaffer ganske snart for deg. Her inne finner du iallefall ca 97% symptomjegere og testedronninger [emoji16] så du er i godt selskap! Lykke til i jakten [emoji16]Jeg er ganske ny i dette forumet, og helt fersk prøver på nr 1! Mens jeg venter på IKM og leser litt på ulike prøverforumer, så har jeg gjort meg opp noen tanker om det å være i dpo-land; og jeg må nesten flire litt over den intense symptomjakten vi prøvere driver på med (eller kanskje det bare er meg?) [emoji14] Jeg har aldri kjent så nøye etter på hva kroppen forteller meg som det jeg gjør nå, så det er godt jeg ikke er en hypokonder
Lurer på å begynne på et soverom her også, må bare vente på åndenHar starta prosjekt oppussing av soverom til 10 åringen, ferdig med første strøk på lister og tak nå - så må bare vente til det er klart for strøk to,før jeg begynner å male veggene! Veggene går fra å være limegrønn[emoji15][emoji23] til byge[emoji7] handla nytt gulv i går på coop obs som var på tilbud! D liker jeg[emoji6] hun får to rom, d ene har vært et bittelite kontor som skal bli som en sovealkove med seng og sminkebord,blir også nytt vindu innpå der[emoji4] Det andre har vi brukt som bod,der er d ei verandadør me balkong (som ikke er i bruk) - der inne blir det skrivepult og garderobeskap[emoji4] gleder meg til det ferdige resultatet![emoji3]
Jeg har lovt å være ferdig med sove alkoven til neste helg,så måtte bare brette opp ermene og starte - selv med vond hals og tett nese[emoji28][emoji23] heldigvis et lite rom og enkelt å male - håper bare gubben får tid til å sette inn nytt vindu, er jo midt i sausanking [emoji85]Lurer på å begynne på et soverom her også, må bare vente på ånden
Underkant av en uke til den berømte dronning TR (forhåpentligvis ikke) banker på døren. I mellomtiden sitter jeg vel her som 97% av dere og tvinner tomler mens jeg leter etter tegn fra min egen kropp. Kjærefred, begynner å lure om jeg har klikket helt men så går jeg inn her så føler jeg meg helt normal For å få dagene til å gå og sette igang med å begynne å teste EL med de ørtåførti testene som kom i posten så googler jeg, leser, studerer, tenker og innser at jeg hører hjemme her på baby verden sitt forum. En herlig gjeng som drømmer om det samme. For jeg kan ikke snakke om hva som skjer i hodet mitt med min krets, nei da sender de meg på mentalsykehus Trygt og godt her inne! Men jeg lurer er dere like ille som meg som googler alt for å få tiden til å gå?
Gleder meg til å kunne prøve igjen. Selve aborten skjedde natt til søndag og jeg er allerede super utålmodig og vil helst ha El og aktive prøveforsøk NÅ
Lykke til! Får håpe det evt er noe som er lett å gjøre noe medHar time til fertilitetsjekk i morgen, og gruer meg så.
Vet ikke hva resultat jeg håper på. Vil jo være frisk, men samtidig hadde det vært en lettelse å ha en feil som kan fikses.
Man blir jo gal av å være "frisk" og bare få negative tester...