Skravletråd?

Jeg der vel for gammal ut til å bli tatt for å være ung. Er jo også veldig høy og ikke akkurat slank. Så lettere å anse Meg som gammel da. Moren min sendte meg for å kjøpe røyk til seg selv fra jeg var 16 år gammel. Ble aldri spurt om legg.
 
Herregud, i dag er jeg i så merkelig humør. Super følsom, sipper av søte innlegg på instagram liksom [emoji15] Og så sånn intenst lykkelig i et minutt, så sippete igjen. Skylder på regnet jeg [emoji849]
 
Herregud, i dag er jeg i så merkelig humør. Super følsom, sipper av søte innlegg på instagram liksom [emoji15] Og så sånn intenst lykkelig i et minutt, så sippete igjen. Skylder på regnet jeg [emoji849]
Det var sånn jeg merka at jeg var gravid forrige gang [emoji85]
Aaah, vi har besøk av filleniesa mi på nesten 2år [emoji7]
Foreldrene hennes er slitne, som småbarnsforeldre ofte er, men jeg elsker det hektiske som kommer med et barn i hus!
Jeg kjenner nesten at jeg har mer energi nå enn når vi har helger uten besøk [emoji28]
 
Det var sånn jeg merka at jeg var gravid forrige gang [emoji85]
Aaah, vi har besøk av filleniesa mi på nesten 2år [emoji7]
Foreldrene hennes er slitne, som småbarnsforeldre ofte er, men jeg elsker det hektiske som kommer med et barn i hus!
Jeg kjenner nesten at jeg har mer energi nå enn når vi har helger uten besøk [emoji28]

Jeg er sikker på at jeg ikke er gravid, men mulig det var EL. Koselig med besøk av barn da [emoji7]
 
Jeg er sikker på at jeg ikke er gravid, men mulig det var EL. Koselig med besøk av barn da [emoji7]
Blaaargh [emoji13]
Jeg har generelt sett blitt mye mer emosjonell etter at jeg var gravid [emoji85]
Griner oftere, av alt og blir fortere sint (den siste er ikke så bra) [emoji28]

Det er helt fantastisk! Vi er besøkshjem i tillegg, det er virkelig en opptur i prøvetiden [emoji173]
 
Ligge på sofaen med pute under rompa etter en kjappis med gubben. Må bare le av det hele.
Mye man gjør i ønsket om baby.
El er forsinket denne mnd etter sa, men så litt stigning i LH på testen i dag.
 
Ligge på sofaen med pute under rompa etter en kjappis med gubben. Må bare le av det hele.
Mye man gjør i ønsket om baby.
El er forsinket denne mnd etter sa, men så litt stigning i LH på testen i dag.
:hilarious:
Her er det fortsatt karantenetid, så får vel le av at jeg blir misunnelig på muligheten til å ligge med pute under rompa og et lite håp i magen :shy::hilarious:
 
Kjæresten og ble spurt om legitimasjon på polet. Vi skulle ha ei flaske hvitvin.
Han blir 30 år over nyttår :angelic:
Han takka og bukka og synes det var moro :)
 
Må du ha legg for å kjøpe kondomer??[emoji15]


Man skulle ikke tro det, men er vel noe med at den seksuelle lavalder er 16 år da, så de under 16 må skaffe seg kondomer på helsestasjonen.

Heldigvis ikke alle butikker som praktiserer det tror jeg
 
Man skulle ikke tro det, men er vel noe med at den seksuelle lavalder er 16 år da, så de under 16 må skaffe seg kondomer på helsestasjonen.

Heldigvis ikke alle butikker som praktiserer det tror jeg
Jeg har jobba i butikk, og jeg har aldri spurt om leg på kondomer. De varene det er aldersgrense på, har jeg fått opp et varsel på kassa om at jeg må sjekke leg, og den kom aldri opp på kondomer
 
Jeg har jobba i butikk, og jeg har aldri spurt om leg på kondomer. De varene det er aldersgrense på, har jeg fått opp et varsel på kassa om at jeg må sjekke leg, og den kom aldri opp på kondomer


Kan være det er noen butikksjefer som har en egen agenda på det. Eller noen av de som sitter i kassa som har en formening om at det må være aldersgrense.
 
Er så sur og irritert om dagen[emoji849] er jo ingenting som funker på denne kroppen lenger [emoji23] uff tragisk. Først ville jeg ha mensen tilbake, da den var borte. Så fikk jeg den og nå vil jeg at den skal slutte og komme hver andre uke[emoji849] spent på hvor lenge jeg går etter denne runden igjen, før heksa kommer tilbake. Men fikk beskjed av gyn at hvis det gikk kort tid mellom de neste gangene nå også, så skal jeg inn på sjekk og få noe for å stimulere eggløsning [emoji106]
 
Er så sur og irritert om dagen[emoji849] er jo ingenting som funker på denne kroppen lenger [emoji23] uff tragisk. Først ville jeg ha mensen tilbake, da den var borte. Så fikk jeg den og nå vil jeg at den skal slutte og komme hver andre uke[emoji849] spent på hvor lenge jeg går etter denne runden igjen, før heksa kommer tilbake. Men fikk beskjed av gyn at hvis det gikk kort tid mellom de neste gangene nå også, så skal jeg inn på sjekk og få noe for å stimulere eggløsning [emoji106]
Føler med deg..
Har blødd i 19dager nå [emoji85]
Trodde det var mensen som kom tilbake, så har tolerert det, men NEIDA!, har fortsatt rester etter senaborten, så må inn til utskraping..
Tok bare 3 gynekologiske undersøkelser fordelt på 2 måneder før de fant ut av det [emoji17]
 
Føler med deg..
Har blødd i 19dager nå [emoji85]
Trodde det var mensen som kom tilbake, så har tolerert det, men NEIDA!, har fortsatt rester etter senaborten, så må inn til utskraping..
Tok bare 3 gynekologiske undersøkelser fordelt på 2 måneder før de fant ut av det [emoji17]
Nei så utrolig kjedelig [emoji173]
 
Føler med deg..
Har blødd i 19dager nå [emoji85]
Trodde det var mensen som kom tilbake, så har tolerert det, men NEIDA!, har fortsatt rester etter senaborten, så må inn til utskraping..
Tok bare 3 gynekologiske undersøkelser fordelt på 2 måneder før de fant ut av det [emoji17]
Der var skikkelig kjipt da! Huff, håper alt normaliseres raskt etter utskrapningen da..
 
Back
Topp