Skravletråd?

Kanskje kino. Prøver å overtale mannfolket til å bake skillingsboller vi kan ha i frysen og ta ut på en lørdag i ny og ne. De var så gode sist han gjorde det (4 år siden) og facebook minnet meg såklart på det. :p
Ellers blir det å daffe rundt, se serier, kanskje strikke, lese bok, supersudoku, gå noen turer, håpe det ikke regner, etc. :p

Hvilken film? [emoji16]
 
Jeg er sååå happy!!
Ringte de supersøte sykepleierne på Fertilitetsklinikken i Oslo i dag [emoji16]
Har vært en smule bekymret ettersom jeg ikke har slutta å blå etter senaborten i juni, egentlig skal ta blodprøve mens jeg har mensen, og lurt på om vi får komme til forsamtale hvis ikke alle prøvene ble levert før timen [emoji85]

Så søt dame som svarte i andre enden, beroliget meg og mente jeg burde snakke med fastlegen om blødningene (noe jeg har tenkt på selv). Det var så godt å snakke med helsepersonell som forstod at det er vanskelig for meg med blødninger i 6 uker etter fødsel!

Nå GLEDER jeg meg til mandag, for å ringe legen og kjenner at jeg kan slappe av litt i helgen [emoji173][emoji173]
 
Vi har jukset litt og drømt litt[emoji294]
20180804_110006.jpg

(Forstår ikke hvorfor bildet kom opp ned[emoji57] )
Vi har faktisk blitt enig om vogn om vi noen gang lykkes i å få en baby sammen[emoji173] [emoji7]
Trodde ikke vi skulle bli enig så fort[emoji23]
Ellers så har det vært en veldig opp og ned dag, humøret svinger veldig[emoji85]

Etter en runde ettermiddagens, har jeg hatt vondt i livmoren. Nesten som ekstrem mens[emoji15] er dpo 6 i dag, håper det ikke er noe galt.
 
Vi har jukset litt og drømt litt[emoji294] Vis vedlegget 269468
(Forstår ikke hvorfor bildet kom opp ned[emoji57] )
Vi har faktisk blitt enig om vogn om vi noen gang lykkes i å få en baby sammen[emoji173] [emoji7]
Trodde ikke vi skulle bli enig så fort[emoji23]
Ellers så har det vært en veldig opp og ned dag, humøret svinger veldig[emoji85]

Etter en runde ettermiddagens, har jeg hatt vondt i livmoren. Nesten som ekstrem mens[emoji15] er dpo 6 i dag, håper det ikke er noe galt.
Håper det er en spire jeg da ;)
 
Vi har jukset litt og drømt litt[emoji294] Vis vedlegget 269468
(Forstår ikke hvorfor bildet kom opp ned[emoji57] )
Vi har faktisk blitt enig om vogn om vi noen gang lykkes i å få en baby sammen[emoji173] [emoji7]
Trodde ikke vi skulle bli enig så fort[emoji23]
Ellers så har det vært en veldig opp og ned dag, humøret svinger veldig[emoji85]

Etter en runde ettermiddagens, har jeg hatt vondt i livmoren. Nesten som ekstrem mens[emoji15] er dpo 6 i dag, håper det ikke er noe galt.
Vi skal også ha Emmaljunga, men med bevegelige og låsbare hjul foran [emoji4]
Etter masse testing på jobb fant jeg ut at det er den jeg liker best [emoji7]
Gubben ble med og prøvde vogna i butikk i fjor og likte det jeg fortalte om den, så da blir det den [emoji16]

Er sikkert nærmere 2år til vi har en mini i hus, men jeg så en nyyyydelig retro voksipose som gis bort på finn.no i dag! Klør i fingra etter å skrive at jeg tar den [emoji85]
 
Vi skal også ha Emmaljunga, men med bevegelige og låsbare hjul foran [emoji4]
Etter masse testing på jobb fant jeg ut at det er den jeg liker best [emoji7]
Gubben ble med og prøvde vogna i butikk i fjor og likte det jeg fortalte om den, så da blir det den [emoji16]

Er sikkert nærmere 2år til vi har en mini i hus, men jeg så en nyyyydelig retro voksipose som gis bort på finn.no i dag! Klør i fingra etter å skrive at jeg tar den [emoji85]
Jeg har jo testet litt forskjellig på jobb(barnehage), vet i det minste hva jeg ikke vil ha[emoji13]
 
Jeg har jo testet litt forskjellig på jobb(barnehage), vet i det minste hva jeg ikke vil ha[emoji13]
Samme her! Visste veldig godt hva jeg ikke skulle ha [emoji14]
I september har jeg jobbet 9år i barnehage [emoji33] shiiiiit! [emoji28]
 
Samme her! Visste veldig godt hva jeg ikke skulle ha [emoji14]
I september har jeg jobbet 9år i barnehage [emoji33] shiiiiit! [emoji28]
Verdens viktigste jobb[emoji1] [emoji7]
Jeg har jobbet i barnehage i 11år [emoji28]
 
Enten var Mamma Mia-filmen VEEELDIG trist ellers så er jeg en smule hormonell i dag. Begynte å gråte fem-seks ganger :oops:
 
Kindle Oasis. Er kjempefornøyd!
Hadde paper white, men den er 4 år gammel nå, så litt utslitt, treg osv. Bestemte meg for å investere i den dyreste, da jeg regner med å få mange års bruk, har også familiedeling. Det begynner også å komme flere kindle bøker på amazon på norsk, blant annet Harry Potter. Det er jo kjempebra, selv om jeg foretrekker engelsk, men kan være fint å ha norsk dersom det kommer barn inn i bildet. Lyst til å lese på begge språk til den eventuelle babyen :)

Så fantastisk å høre det er andre her som elsker å lese engelsk [emoji7]jeg har vurdert kindle lenge nå, elsker engelske bøker og fant masse på Amazon. Men jeg har foreløpig kun tlf og lese på. Noe jeg ikke gjør i lenge om dagen, for øynene blir så slitne av der. Må virkelig vurdere å investere i ett slikt lesebrett[emoji106]
 
Hvilke er det da? Greit å vite hva man bør unngå :p
Jeg liker ikke trehjulsvogner som er smale, min erfaring er at de velter mye enklere enn andre.
Personlig liker jeg svinbare hjul foran fordi jeg syns de med 4 faste hjul er vanskelige å snu på. Kjøper man låsbare svinghjul så er man som oftest redda [emoji4]

Liker vogner hvor barna kan velge litt sovestilling selv, ikke vogner som er formet med 90° vinkel på fotbrett og rygg.
Pass på at det er riktig høyde for deg og far/medmor, hos oss er et 35cm høydeforskjell så vi måtte ut og teste [emoji14]

Jeg ELSKER Emmaljunga og gjorde det leeeenge før jeg planla å få barn [emoji14]
 
Så fantastisk å høre det er andre her som elsker å lese engelsk [emoji7]jeg har vurdert kindle lenge nå, elsker engelske bøker og fant masse på Amazon. Men jeg har foreløpig kun tlf og lese på. Noe jeg ikke gjør i lenge om dagen, for øynene blir så slitne av der. Må virkelig vurdere å investere i ett slikt lesebrett[emoji106]
Jeg bruker Storytel og lytter når jeg pendler til og fra jobb. Jeg takler ikke å høre bøkene på norsk [emoji14]
Kan godt lese bøker på norsk, men da skal de være godt oversatt.. Lytte derimot går bare ikke!
 
Jeg liker ikke trehjulsvogner som er smale, min erfaring er at de velter mye enklere enn andre.
Personlig liker jeg svinbare hjul foran fordi jeg syns de med 4 faste hjul er vanskelige å snu på. Kjøper man låsbare svinghjul så er man som oftest redda [emoji4]

Liker vogner hvor barna kan velge litt sovestilling selv, ikke vogner som er formet med 90° vinkel på fotbrett og rygg.
Pass på at det er riktig høyde for deg og far/medmor, hos oss er et 35cm høydeforskjell så vi måtte ut og teste [emoji14]

Jeg ELSKER Emmaljunga og gjorde det leeeenge før jeg planla å få barn [emoji14]

Hvilke er det da? Greit å vite hva man bør unngå :p
Jeg er enig med @Lilth.
Trehjulinger som er "ustabile", vogner som ikke gir barnet full liggestilling er i min mening ikke egnet som hverdags/sove vogn.
Personlig liker jeg store hjul, jeg bor ikke i by så mye av trilling blir ikke bare på asfalt. Dette krever gode hjul.

Man må se på noen ting når man skal ha vogn, hva skal den brukes til (til og fra butikken, soving, korte eller lange turer), trille komfort for begge foreldre, komfort for barnet (bredde, lengde, vokser barnet raskt ut av vognen, plass til vokipose ol. ), hvor skal vognen brukes(underlag). Nå kommer jeg ikke på mere, skal vognen brukes til soving i barnehagen, da må man tenke på sovekomfort for barnet, ikke trille komfort.
 
Så fantastisk å høre det er andre her som elsker å lese engelsk [emoji7]jeg har vurdert kindle lenge nå, elsker engelske bøker og fant masse på Amazon. Men jeg har foreløpig kun tlf og lese på. Noe jeg ikke gjør i lenge om dagen, for øynene blir så slitne av der. Må virkelig vurdere å investere i ett slikt lesebrett[emoji106]
Ja, de er helt herlige. Kan også bruke app på nettbrett om du vil også. Kindle Oasis er kanskje veldig dyr, men jeg tror det er verdt det. :D
 
Back
Topp