Nei det er så fjernt at jeg tør ikke tenke tanken engang. Og jeg er gravid.
Skjønner at du synes det er en vanskelig barriere hvis veien har vært veldig vanskelig
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Nei det er så fjernt at jeg tør ikke tenke tanken engang. Og jeg er gravid.
Jeg titter, men vi har bestemt oss for at det er svært få ting bortsett fra nødvendige, som vi skaffer før ungen er ute. Reiseseng og babynest er på listen av noe jeg har lyst på, men venter vel med det meste. Vogn kjøper foreldrene mine når den tiden kommer.Andre som titter på babyutstyr før de i det hele tatt er gravid? Skulle bare innom Toys rus for å kjøpe en gave, og havnet på Barnas hus som beleilig nok ligger rett ved siden av Endte opp med å kjøpe gave der, men havnet også borte i vognavdelingen og ble trillende på barnevogner Fikk pratet med gammel kollega da, fra min tid der og det var jo hyggelig
Andre som titter på babyutstyr før de i det hele tatt er gravid? Skulle bare innom Toys rus for å kjøpe en gave, og havnet på Barnas hus som beleilig nok ligger rett ved siden av Endte opp med å kjøpe gave der, men havnet også borte i vognavdelingen og ble trillende på barnevogner Fikk pratet med gammel kollega da, fra min tid der og det var jo hyggelig
Jeg er motsatt [emoji28]Tilbake på jobb igjen etter ferien. Vil heller ha ferie kjenner jeg!
Det tar ihvertfall tankene mine bort fra dpo land, og får tiden til å gå litt fortere
Gubben kjøpte en hel haug med bodyer på tilbud for 8år siden [emoji85]Andre som titter på babyutstyr før de i det hele tatt er gravid? Skulle bare innom Toys rus for å kjøpe en gave, og havnet på Barnas hus som beleilig nok ligger rett ved siden av Endte opp med å kjøpe gave der, men havnet også borte i vognavdelingen og ble trillende på barnevogner Fikk pratet med gammel kollega da, fra min tid der og det var jo hyggelig
Jeg har titta masse, men ikke kjøpt noe ennå. Ble gravid i februar, og da titta jeg på alle nettbutikker som er, i tillegg til fysiske butikker Mista i april, og etter det har jeg ikke titta på noe som helst. Vet jo ikke om jeg noen gang blir gravid igjenAndre som titter på babyutstyr før de i det hele tatt er gravid? Skulle bare innom Toys rus for å kjøpe en gave, og havnet på Barnas hus som beleilig nok ligger rett ved siden av Endte opp med å kjøpe gave der, men havnet også borte i vognavdelingen og ble trillende på barnevogner Fikk pratet med gammel kollega da, fra min tid der og det var jo hyggelig
Det gjelder jo egentlig oss alle sammen, det er ingen garanti for at vi blir gravide og får barn [emoji174]Jeg har titta masse, men ikke kjøpt noe ennå. Ble gravid i februar, og da titta jeg på alle nettbutikker som er, i tillegg til fysiske butikker Mista i april, og etter det har jeg ikke titta på noe som helst. Vet jo ikke om jeg noen gang blir gravid igjen
Gubben kjøpte en hel haug med bodyer på tilbud for 8år siden [emoji85]
Da visste vi ikke en gang når vi skulle begynne og prøve [emoji23]
Jeg var livredd for det før første svangerskapet, nå er jeg mer avslappa [emoji4]
Vi har titta på vogn og vet hvilken vi vil ha, jeg sitter på Pinterest og planlegger babyrom, stikker innom babybutikken mens vi er i Sverige.
Det er deilig å la seg selv få drømme litt [emoji173]
Har pleid å være 5-6 dager nå etter pilleslutt, men begynte å blø forrige tirsdag og er enda rester
Jeg blør ganske mye i 1-2 dager, også tar det 5-6 dager før det er helt slutt. Da er det så lite at tampong hadde vært håpløst. Jeg bruker menskopp, da er det lett å kontrollere hvor mye man egentlig blør.
Når det gjelder å titte på og kjøpe babyutstyr, holder jeg meg helst så langt unna som mulig. Jeg gleder meg til den dagen jeg kan titte på ordentlig, men det er for sårt å gjøre det nå.
Jeg er ca. 8 uker på vei og har i går og i dag hatt lette smerter i rygg og underlivet, samt blødd gammelt blod. Befinner meg i italia akkurat nå og er litt fortvila. Burde jeg vente og se an, kontakte ullevål, dra på sykehuset her eller hva?
Kjempeglad idag, for jeg fikk den nye Kindle’n min! Bruker lesebrett fordi jeg sliter med nakken og det er lettere å justere lesebrettet enn en stor bok
Kindle Oasis. Er kjempefornøyd!Hvilken har du kjøpt? Vurderer kindle selv [emoji16]
Kindle Oasis. Er kjempefornøyd!
Hadde paper white, men den er 4 år gammel nå, så litt utslitt, treg osv. Bestemte meg for å investere i den dyreste, da jeg regner med å få mange års bruk, har også familiedeling. Det begynner også å komme flere kindle bøker på amazon på norsk, blant annet Harry Potter. Det er jo kjempebra, selv om jeg foretrekker engelsk, men kan være fint å ha norsk dersom det kommer barn inn i bildet. Lyst til å lese på begge språk til den eventuelle babyen
Mellom 2-11 dollar. Noen koster nok mer, mens andre er på tilbud til tider. Er også enkelte gratiseAah, den var litt i dyreste laget for et impulskjøp nå, så tror nok jeg kjøper den Paperwhite-versjonen hvis det blir noe. Får heller oppgradere etterhvert hvis jeg blir helt bitt av kindlebasillen [emoji16] Hva pleier en bok til kindle å koste?
Jeg har Paperwhite. Elsker den! Mannen ble så lettet da jeg endelig fikk meg en Kindle. Jeg er en skikkelig lesehest og det er tungt å dra med seg fem-seks bøker på ferieAah, den var litt i dyreste laget for et impulskjøp nå, så tror nok jeg kjøper den Paperwhite-versjonen hvis det blir noe. Får heller oppgradere etterhvert hvis jeg blir helt bitt av kindlebasillen [emoji16] Hva pleier en bok til kindle å koste?
Ikke sant! Mannen min kjøper gjerne bøker, men ikke fysiske. Jeg er den som kan lese gjennom 4-5 bøker på en uke, så hvis det et to uker ferie, må jeg ha ca 7-8 bøkerJeg har Paperwhite. Elsker den! Mannen ble så lettet da jeg endelig fikk meg en Kindle. Jeg er en skikkelig lesehest og det er tungt å dra med seg fem-seks bøker på ferie