Skravletråd?

Andre som titter på babyutstyr før de i det hele tatt er gravid? Skulle bare innom Toys rus for å kjøpe en gave, og havnet på Barnas hus som beleilig nok ligger rett ved siden av:rolleyes: Endte opp med å kjøpe gave der, men havnet også borte i vognavdelingen og ble trillende på barnevogner:joyful: Fikk pratet med gammel kollega da, fra min tid der og det var jo hyggelig:)
Jeg titter, men vi har bestemt oss for at det er svært få ting bortsett fra nødvendige, som vi skaffer før ungen er ute. Reiseseng og babynest er på listen av noe jeg har lyst på, men venter vel med det meste. Vogn kjøper foreldrene mine når den tiden kommer.

Andre som titter på babyutstyr før de i det hele tatt er gravid? Skulle bare innom Toys rus for å kjøpe en gave, og havnet på Barnas hus som beleilig nok ligger rett ved siden av:rolleyes: Endte opp med å kjøpe gave der, men havnet også borte i vognavdelingen og ble trillende på barnevogner:joyful: Fikk pratet med gammel kollega da, fra min tid der og det var jo hyggelig:)

Jeg titter men tør ikke å kjøpe noe enda. Har fått en kasse med babyleker av en venninne, men tør ikke kjøpe noe før en graviditet er realitet og gjerne noen uker så jeg har tro på at det er en terminspire inni der [emoji5]

Tilbake på jobb igjen etter ferien. Vil heller ha ferie kjenner jeg!

Det tar ihvertfall tankene mine bort fra dpo land, og får tiden til å gå litt fortere
Jeg er motsatt [emoji28]
Vil heller være på jobb [emoji16]

Nå jobber jeg i barnehage da, så jeg har ikke så mye tid til å tenke mens jeg er på jobb [emoji4]
Har alltid sliti med ferier, jeg elsker forutsigbarheten og rutinen med å dra på jobb [emoji4]

Gubben kjøpte en hel haug med bodyer på tilbud for 8år siden [emoji85]
Da visste vi ikke en gang når vi skulle begynne og prøve [emoji23]

Jeg var livredd for det før første svangerskapet, nå er jeg mer avslappa [emoji4]
Vi har titta på vogn og vet hvilken vi vil ha, jeg sitter på Pinterest og planlegger babyrom, stikker innom babybutikken mens vi er i Sverige.
Det er deilig å la seg selv få drømme litt [emoji173]

Jeg har titta masse, men ikke kjøpt noe ennå. Ble gravid i februar, og da titta jeg på alle nettbutikker som er, i tillegg til fysiske butikker :hilarious: Mista i april, og etter det har jeg ikke titta på noe som helst. Vet jo ikke om jeg noen gang blir gravid igjen

Jeg har titta masse, men ikke kjøpt noe ennå. Ble gravid i februar, og da titta jeg på alle nettbutikker som er, i tillegg til fysiske butikker :hilarious: Mista i april, og etter det har jeg ikke titta på noe som helst. Vet jo ikke om jeg noen gang blir gravid igjen
Det gjelder jo egentlig oss alle sammen, det er ingen garanti for at vi blir gravide og får barn [emoji174]
Men jeg har hatt det mye lettere i de periodene jeg tillater meg selv å drømme og håpe [emoji173]
Spørs om det er litt for nært for deg enda, men det har ihvertfall vært godt for meg [emoji4]

Nå har jeg bestemt meg for at om jeg kommer over unike ting, ikke sånt som du kjøper på H&M, så skal jeg tillate meg å kjøpe det [emoji16]
Jeg samler det i en liten boks og går alt at skogen så gir jeg det bort til en eller annen heldig sliter som endelig fikk drømmen oppfylt [emoji4][emoji173]

Gubben kjøpte en hel haug med bodyer på tilbud for 8år siden [emoji85]
Da visste vi ikke en gang når vi skulle begynne og prøve [emoji23]

Jeg var livredd for det før første svangerskapet, nå er jeg mer avslappa [emoji4]
Vi har titta på vogn og vet hvilken vi vil ha, jeg sitter på Pinterest og planlegger babyrom, stikker innom babybutikken mens vi er i Sverige.
Det er deilig å la seg selv få drømme litt [emoji173]

Helt enig med at det er deilig å drømme litt:Heartred Har jo også en interesse for barneutstyr etter at jeg har jobbet på Barnas hus. Var veldig kjekt å gå inn å trille litt på vognene, og tror jeg har bestemt meg. Til tidligere kollega fortalte jeg bare at det var i tankene, men at veien var litt kronglete for oss. Tenkte det var bedre enn spekulasjoner:)

Har pleid å være 5-6 dager nå etter pilleslutt, men begynte å blø forrige tirsdag og er enda rester

Jeg blør ganske mye i 1-2 dager, også tar det 5-6 dager før det er helt slutt. Da er det så lite at tampong hadde vært håpløst. Jeg bruker menskopp, da er det lett å kontrollere hvor mye man egentlig blør.

Når det gjelder å titte på og kjøpe babyutstyr, holder jeg meg helst så langt unna som mulig. Jeg gleder meg til den dagen jeg kan titte på ordentlig, men det er for sårt å gjøre det nå.

Jeg blør ganske mye i 1-2 dager, også tar det 5-6 dager før det er helt slutt. Da er det så lite at tampong hadde vært håpløst. Jeg bruker menskopp, da er det lett å kontrollere hvor mye man egentlig blør.

Når det gjelder å titte på og kjøpe babyutstyr, holder jeg meg helst så langt unna som mulig. Jeg gleder meg til den dagen jeg kan titte på ordentlig, men det er for sårt å gjøre det nå.

Takk! Jeg blødde i 5-6 dager og har kommet litt på papiret de 2 siste dagene, så minimalt at jeg ikke har trengt truseinnlegg en gang. Så håper det har gitt seg. Bare sist jeg hadde exu skjedde dette før jeg begynte å blø igjen etter det ga seg

Jeg er ca. 8 uker på vei og har i går og i dag hatt lette smerter i rygg og underlivet, samt blødd gammelt blod. Befinner meg i italia akkurat nå og er litt fortvila. Burde jeg vente og se an, kontakte ullevål, dra på sykehuset her eller hva?

Jeg er ca. 8 uker på vei og har i går og i dag hatt lette smerter i rygg og underlivet, samt blødd gammelt blod. Befinner meg i italia akkurat nå og er litt fortvila. Burde jeg vente og se an, kontakte ullevål, dra på sykehuset her eller hva?

Ta det med ro, prøv å nyte ferien. Dra til legen om noe er vondt/veldig ubehagelig, kanskje?
Hvis det skjer noe er det likevel lite å gjøre med det (SA), men man må jo bare håpe at det er en ufarlig liten blødning. Krysser fingrene for deg!

Hvilken har du kjøpt? Vurderer kindle selv [emoji16]
Kindle Oasis. Er kjempefornøyd!
Hadde paper white, men den er 4 år gammel nå, så litt utslitt, treg osv. Bestemte meg for å investere i den dyreste, da jeg regner med å få mange års bruk, har også familiedeling. Det begynner også å komme flere kindle bøker på amazon på norsk, blant annet Harry Potter. Det er jo kjempebra, selv om jeg foretrekker engelsk, men kan være fint å ha norsk dersom det kommer barn inn i bildet. Lyst til å lese på begge språk til den eventuelle babyen :)

Kindle Oasis. Er kjempefornøyd!
Hadde paper white, men den er 4 år gammel nå, så litt utslitt, treg osv. Bestemte meg for å investere i den dyreste, da jeg regner med å få mange års bruk, har også familiedeling. Det begynner også å komme flere kindle bøker på amazon på norsk, blant annet Harry Potter. Det er jo kjempebra, selv om jeg foretrekker engelsk, men kan være fint å ha norsk dersom det kommer barn inn i bildet. Lyst til å lese på begge språk til den eventuelle babyen :)

Aah, den var litt i dyreste laget for et impulskjøp nå, så tror nok jeg kjøper den Paperwhite-versjonen hvis det blir noe. Får heller oppgradere etterhvert hvis jeg blir helt bitt av kindlebasillen [emoji16] Hva pleier en bok til kindle å koste?

Aah, den var litt i dyreste laget for et impulskjøp nå, så tror nok jeg kjøper den Paperwhite-versjonen hvis det blir noe. Får heller oppgradere etterhvert hvis jeg blir helt bitt av kindlebasillen [emoji16] Hva pleier en bok til kindle å koste?
Mellom 2-11 dollar. Noen koster nok mer, mens andre er på tilbud til tider. Er også enkelte gratise :)

Jeg har Paperwhite. Elsker den! Mannen ble så lettet da jeg endelig fikk meg en Kindle. Jeg er en skikkelig lesehest og det er tungt å dra med seg fem-seks bøker på ferie :rolleyes:

Jeg har Paperwhite. Elsker den! Mannen ble så lettet da jeg endelig fikk meg en Kindle. Jeg er en skikkelig lesehest og det er tungt å dra med seg fem-seks bøker på ferie :rolleyes:
Ikke sant! Mannen min kjøper gjerne bøker, men ikke fysiske. Jeg er den som kan lese gjennom 4-5 bøker på en uke, så hvis det et to uker ferie, må jeg ha ca 7-8 bøker :D

Back
Topp