Skravletråd

Nå tror jeg at jeg nød tvilling 1 noen cm lenger ned i bekkenet!
Kjentes iallefall sånn ut!

Da har jeg overlevd 30 års lag med familien til mannen. Og storebror på snart 19 mnd fikk prøve seg på vannsprederen for første gang. Han er en liten tøffing for det holdt ikke med en gang. Var vel 5-6 ganger før han kom inn og fikk seg et skikkelig bad.

Og i kveld er mageboeren veldig aktiv og jeg er veldig sliten.

Det har vært en deilig dag med varme sol og sommer :) perfekt start på juli :)

Holdt på å fikk panikk i sted. Oppdaget at jeg hadde sovnet på sofaen. Og døra til gangen stod åpen og ovnsgrinda stod åpen til kjøkkenet. Så både trappa og alt det skumle på kjøkkenet var tilgjengelig. Og jeg hadde glemt at jeg hadde lagt 1 1/2 åringen til dupp. Kom heldigvis på det når det dura i babycallen pga vifta som står og går der oppe.

Holdt på å fikk panikk i sted. Oppdaget at jeg hadde sovnet på sofaen. Og døra til gangen stod åpen og ovnsgrinda stod åpen til kjøkkenet. Så både trappa og alt det skumle på kjøkkenet var tilgjengelig. Og jeg hadde glemt at jeg hadde lagt 1 1/2 åringen til dupp. Kom heldigvis på det når det dura i babycallen pga vifta som står og går der oppe.
Ikke greit å holde kontroll på alt:-)

Så rart å komme hjem til helt tomt hus. Alle andre har ferie. Til og med kattene har reist.

Jeg håper lillebror blir som storebror. Sover mye og er i godt humør når han våkner.
Men håper å at han blir mer B menneske slik at jeg får sove lengre på morningene.
Storebror våkner kl 6 nå hver Dag Og det tærer på en gravid kropp [emoji17]

Tar glukosebelastningstesten. Nå skjønner jeg hva alle snakket om da de sa de var kvalme. Herregud :yuck: Jeg drikker ikke brus og sånt til vanlig, så den glukosegugga var helt ufattelig søt.

Tar glukosebelastningstesten. Nå skjønner jeg hva alle snakket om da de sa de var kvalme. Herregud :yuck: Jeg drikker ikke brus og sånt til vanlig, så den glukosegugga var helt ufattelig søt.

Får håpe resultatet blir ønskelig da i det minste :)
Er glad jeg slapp å ta den mer enn en gang denne gangen selv.

Den er søt ja. Veldig søt. Men jeg fikk min servert iskald og etter 12 timer uten mat og drikke, var det nydelig å hive ned på noe kaldt i denne varmen (det er jo noen uker siden jeg tok min, men det var varmt da også). Så jeg fikk heldigvis en veldig positiv opplevelse.

Ja, og lykke til. Krysser fingre. Hva var fastende blodsukker?

Hva er grunnen til at du tar den så sent?

Back
Topp