Skravletråd

De kan i alle fall ikke stange i blæra lenger når hodet sitter fast. Jeg føler jeg ofte går på do lenge før blæra er full fordi den «tortureres».

Ja sant det. Men mente jeg hadde lest en plass at når hodet festet seg så ble det bedre plass til blæra :)

Jeg har lyst på brownies muffins men har ikke mer i fryseren [emoji17] og orker ikke bake i kveld.

Fikk gått meg en liten tur da og det var godt :) og kaldt og vått siden det yra ute.

Når blodsukkermåleren plutselig er tom for batteri (den har ikke forvarsler), er det da riktig av meg å spise en is, siden jeg ikke kan måle likevel? :-)

Er så spennende at det nærmer seg fødsel for folk i gruppa om noen uker! Og at det er under 4 uker til mini her ikke er prematur lenger :eek:

Måtte gjøre min plikt som menneske på vei hjem fra butikken i dag. Det lå en flat grevling midt i veien. Stakkars liten.
Fikk tommel opp fra en mann i trailer som sto pent og ventet til vi var ferdige.
Men er litt skuffet over folk - av alle som kjørte forbi var det kun jeg og ei anna som gadd å stoppe og flytte den.

Blir litt oppgitt... :rolleyes: Den ene var litt komisk da; jeg pratet med samboeren om noen morsomme nerdete babyklær jeg hadde bestilt, og så utbrøt han plutselig "Jeg bestilte også noen t-skjorter i dag!", jeg ble litt halvmjuk og svarte "Oi! Til babyen?". "Nei, til meg selv." :rolleyes: Rett og slett ikke så engasjert.

Og i morgen må jeg kjøre langt alene for å dra på sykehuset + se på bilstoler. Spurte han for ei uke siden "skal vi dra og se på bilstoler på lørdag, på tirsdag når jeg likevel skal dit, eller neste lørdag igjen?". Svarte "jeg vet ikke". Spurte igjen på lørdag. "Jeg vet ikke." Spurte igjen i dag. "Jeg vet ikke, men jeg bør ikke ta fri i morgen fordi bla-bla." Så jeg må vel nesten bare gjøre det alene i morgen, siden jeg hverken vet om han vil på lørdag eller om bekkenet orker turen enda en gang. :confused:

Måtte gjøre min plikt som menneske på vei hjem fra butikken i dag. Det lå en flat grevling midt i veien. Stakkars liten.
Fikk tommel opp fra en mann i trailer som sto pent og ventet til vi var ferdige.
Men er litt skuffet over folk - av alle som kjørte forbi var det kun jeg og ei anna som gadd å stoppe og flytte den.
Stakkars liten... Jeg løftet en katt av veien en gang, holdt på å gråte meg ihjel. :(

Back
Topp