Skravletråd

Jeg vet aldri opp og ned på Doser’n, men en ting er sikkert; med de gigantiske bevegelsene han driver med, så sitter han ikke fast noe sted....

Stakkars liten... Jeg løftet en katt av veien en gang, holdt på å gråte meg ihjel. :(
Uff.. Trodde først at det var en katt, så håpet på at noen andre flyttet den før vi kom tilbake, men det hadde de ikke gjort... Var egentlig litt godt at det var en grevling, selv om jeg syntes veldig synd på den lille stakkaren... men katt hadde vært verre..

Hele magen ristet i sted med jevne mellomrom. I tillegg til glidende bevegelser. Lillebror lå vel og hikket [emoji23]

Vips, så er man så trøtt at man nesten ikke klarer å holde seg oppreist. Seezzzz... :sleep002

Innser at jeg kommer til å bli sendt på saftis-rehab etter fødselen. :nailbiting:

Fant noen skikkelig søte tråder her inne før i dag! :) På side 1 av August 2018 kan man se noen av dere ta deres første prøvende skritt inn hit. :happy: Men også litt trist, for innser at vi har hatt litt frafall. :(

Begynner å få litt "siste innspurt"-følelse. Tror til og med samboeren er med på den nå. Er kanskje skummelt i tilfelle det skulle bli overtid. :p

5.januar:
Screenshot_20180105-094853.png
22.juni:
Screenshot_20180622-094733_Ovia Pregnancy.jpg

Har et ekstreemt behov for å neste litt, men har ikke noe igjen å gjøre :rolleyes: Tror jeg skal gå å snike litt i kommoden til lille og sette sammen noen fine antrekk :hilarious: Og pakke fødebagen hennes kan jeg jo gjøre :woot:

Har et ekstreemt behov for å neste litt, men har ikke noe igjen å gjøre :rolleyes: Tror jeg skal gå å snike litt i kommoden til lille og sette sammen noen fine antrekk :hilarious: Og pakke fødebagen hennes kan jeg jo gjøre :woot:

Du kan godt få komme hjem til meg å lage klart [emoji173]️

Du må gjerne komme hit. :D
Er ikke så mye babystuff å gjøre, men plenty likevel. :p

I alle dager... har så mye energi i dag at det nesten bobler over! Er snart ferdig med alt som var planlagt for dagen, og mere til - what next? Klippe gress? Male låven? :woot:

Skal pakke ferdig fødebagen i dag, tror jeg.
Er så og si ferdig, men har kjent noe som ligner litt på rier sporadisk i går og i dag, så greit å ha alt på stell. :)
Og så har jeg litt nedpress, ikke myyyye, men mer enn tidligere.

Tok med meg dyna ned på sofaen. Soverommet er vaaarmt, mannen snorker og tar opp 90% av senga :wtf:

Tok med meg dyna ned på sofaen. Soverommet er vaaarmt, mannen snorker og tar opp 90% av senga :wtf:
Det pleier jeg også å gjøre. :p
Ga opp sovingen klokka 5, selv om mannen sov på gjesterommet i natt. :angelic:

Kjennes som om underlivet skal falle ut når jeg sitter på do?! :wideyed:

Da jeg stod opp i dag tidlig for å gå på do, kjentes bekkenet ut som det skulle sprenges. Blæra var full og det var vondt å gå. Men kom meg på do tidsnok og fikk tømt blæra samtidig som jeg kjente at bekkenet trekte seg sammen igjen. Merkes tydelig at det er mindre plass nedi der med blære og baby.

Back
Topp