4,9 er en fin verdi. Du bør helst ha under 5,3Takk! Krysser alt jeg har, tenk å gå resten av sommeren uten is. Fastende var 4,9. Det sier meg ingenting![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
4,9 er en fin verdi. Du bør helst ha under 5,3Takk! Krysser alt jeg har, tenk å gå resten av sommeren uten is. Fastende var 4,9. Det sier meg ingenting![]()
4,9 er en fin verdi. Du bør helst ha under 5,3
Is kan man lage uten sukker. Is har gått fint for meg. Å gå uten mel derimot er pyton. Jeg tåler mel veldig dårlig. Men nå har jeg snart gjennomført 2 mnd på lavkarbo. Minst halvveis i streng diett-periodenTakk! Krysser alt jeg har, tenk å gå resten av sommeren uten is. Fastende var 4,9. Det sier meg ingenting![]()
hørte om det fra min søster som også er gravid,men selv har jeg ikke fått høre om det fra jordmor. hva er den glukosegreia?Tar glukosebelastningstesten. Nå skjønner jeg hva alle snakket om da de sa de var kvalme. HerregudJeg drikker ikke brus og sånt til vanlig, så den glukosegugga var helt ufattelig søt.
hørte om det fra min søster som også er gravid,men selv har jeg ikke fått høre om det fra jordmor. hva er den glukosegreia?
ok, da er det vel ikke vits når jeg er kommet til uke 33 + og nå skal jeg ikke på kontroll igjen før jeg er 38 uker. (om ungen ikke er kommet til da).Det er for å sjekke eventuell svangerskapsdiabetesMan sjekker blodsukkeret før/etter glukosebelastning. Ikke så god til å forklare det selv, merker jeg.
Is kan man lage uten sukker. Is har gått fint for meg. Å gå uten mel derimot er pyton. Jeg tåler mel veldig dårlig. Men nå har jeg snart gjennomført 2 mnd på lavkarbo. Minst halvveis i streng diett-perioden![]()

ok, da er det vel ikke vits når jeg er kommet til uke 33 + og nå skal jeg ikke på kontroll igjen før jeg er 38 uker. (om ungen ikke er kommet til da).
jeg har også høyt sf mål, skal til gynekolog denne uka og måle fostervannsmengde,størrelse på baby og livmortappDet er vel strengt tatt ikke alle som må ta den heller, tror jeg?Jeg fikk beskjed om å gjøre det pga høyt SF-mål.
jeg har også høyt sf mål, skal til gynekolog denne uka og måle fostervannsmengde,størrelse på baby og livmortapp

siste min var over 4kg. syns det var mer enn nokLurt! Jeg har mye fostervann, men baby er på snittet. Søsteren min pressa ut en jente på 5,2kg for noen år siden. Er ikke spesielt hypp på det![]()
Gratulerer med vitnemål.Fikk vitnemålet mitt i dag! Tanken på det jeg har fått til de siste 4 årene gjorde meg virkelig sentimental, måtte kjøpe igjen for å ikke ta til tårene i bilen...

Fikk vitnemålet mitt i dag! Tanken på det jeg har fått til de siste 4 årene gjorde meg virkelig sentimental, måtte kjøpe igjen for å ikke ta til tårene i bilen...

Gratulerer!Fikk vitnemålet mitt i dag! Tanken på det jeg har fått til de siste 4 årene gjorde meg virkelig sentimental, måtte kjøpe igjen for å ikke ta til tårene i bilen...
Gratulerer!
Gratulerer med vitnemål.![]()
Takk [emoji173]Gratulerer!![]()