Skravletråd

Takk! Krysser alt jeg har, tenk å gå resten av sommeren uten is. Fastende var 4,9. Det sier meg ingenting :bag:
4,9 er en fin verdi. Du bør helst ha under 5,3

15 i august og 30 i de andre 11 gruppene til sammen

upload_2018-7-3_12-8-48.png

Takk! Krysser alt jeg har, tenk å gå resten av sommeren uten is. Fastende var 4,9. Det sier meg ingenting :bag:
Is kan man lage uten sukker. Is har gått fint for meg. Å gå uten mel derimot er pyton. Jeg tåler mel veldig dårlig. Men nå har jeg snart gjennomført 2 mnd på lavkarbo. Minst halvveis i streng diett-perioden:)

Tar glukosebelastningstesten. Nå skjønner jeg hva alle snakket om da de sa de var kvalme. Herregud :yuck: Jeg drikker ikke brus og sånt til vanlig, så den glukosegugga var helt ufattelig søt.
hørte om det fra min søster som også er gravid,men selv har jeg ikke fått høre om det fra jordmor. hva er den glukosegreia?

hørte om det fra min søster som også er gravid,men selv har jeg ikke fått høre om det fra jordmor. hva er den glukosegreia?

Det er for å sjekke eventuell svangerskapsdiabetes :) Man sjekker blodsukkeret før/etter glukosebelastning. Ikke så god til å forklare det selv, merker jeg.

Det er for å sjekke eventuell svangerskapsdiabetes :) Man sjekker blodsukkeret før/etter glukosebelastning. Ikke så god til å forklare det selv, merker jeg.
ok, da er det vel ikke vits når jeg er kommet til uke 33 + og nå skal jeg ikke på kontroll igjen før jeg er 38 uker. (om ungen ikke er kommet til da).

Is kan man lage uten sukker. Is har gått fint for meg. Å gå uten mel derimot er pyton. Jeg tåler mel veldig dårlig. Men nå har jeg snart gjennomført 2 mnd på lavkarbo. Minst halvveis i streng diett-perioden:)

Det er sant, sikkert mye man kan lage sukkerfritt! Mel hadde vært hardt å gi opp for meg også. Er så enormt glad i brød og pasta. Du er god! Halvveis er jo en bragd når man må gå såpass lenge :happy:

ok, da er det vel ikke vits når jeg er kommet til uke 33 + og nå skal jeg ikke på kontroll igjen før jeg er 38 uker. (om ungen ikke er kommet til da).

Det er vel strengt tatt ikke alle som må ta den heller, tror jeg? :) Jeg fikk beskjed om å gjøre det pga høyt SF-mål.

jeg har også høyt sf mål, skal til gynekolog denne uka og måle fostervannsmengde,størrelse på baby og livmortapp

Lurt! Jeg har mye fostervann, men baby er på snittet. Søsteren min pressa ut en jente på 5,2kg for noen år siden. Er ikke spesielt hypp på det :hilarious:

Fikk vitnemålet mitt i dag! Tanken på det jeg har fått til de siste 4 årene gjorde meg virkelig sentimental, måtte kjøpe igjen for å ikke ta til tårene i bilen...
Gratulerer!

Jeg har fått et «barberingsproblem». Klarer ikke å barbere noe lenger uten å bli full av medlidenhet for alle som synes det har blitt vanskelig å få til.

Fordelen med å bare være hjemme er at man kan utsette hårvasken med god samvittighet. Skulle vasket håret på søndag.. Får ta det imorgen :angelic:

Image1530680675.373908.jpg

I går fikk jeg tak i kaffekakao melk igjen :) en god start på dagen [emoji7]

Back
Topp