Skravletråd

Leste forresten 3 kapittel av hakkebakkeskogen til lillegutt i går. Det er om pepperkakebaking og ekstra pepper i deigen. Det er tydeligvis veldig artig når jeg overdriver nysingen når dem spiser pepperkakene for lillegutt holdt på å le seg ihel når han egentlig skulle sove.
Og barnelatter er herlig [emoji7]

Leste forresten 3 kapittel av hakkebakkeskogen til lillegutt i går. Det er om pepperkakebaking og ekstra pepper i deigen. Det er tydeligvis veldig artig når jeg overdriver nysingen når dem spiser pepperkakene for lillegutt holdt på å le seg ihel når han egentlig skulle sove.
Og barnelatter er herlig [emoji7]

Det er like morsomt når man er 6 år... vi har sikkert lest den boken 30 ganger for mellomste. Noen kapitler betydelig flere ganger. Bakekapittelet er et av dem[emoji1303]

Det er like morsomt når man er 6 år... vi har sikkert lest den boken 30 ganger for mellomste. Noen kapitler betydelig flere ganger. Bakekapittelet er et av dem[emoji1303]

Skjønner ungene godt at de liker det kapittelet da :) spesielt om man overdriver [emoji23]

Jeg blir litt småkvalm av de største bevegelsene i magen innimellom :wideyed: Merker godt at han begynner å bli stor inni der!

Jeg er sulten, men vet ikke hva jeg skal lage til lunsj :p

Jeg blir litt småkvalm av de største bevegelsene i magen innimellom :wideyed: Merker godt at han begynner å bli stor inni der!

Jeg også, eller uvel om du vil. Det er som jeg har skrevet flere ganger, rett og slett ubehagelig, og jeg får av og til en sånn "blurg"-følelse der jeg må stønne litt eller si au, og blir "satt ut".

Jeg er sulten, men vet ikke hva jeg skal lage til lunsj :p

Her har jeg sittet å gumlet choco puffs og puffa ris uten noe ekstra. Kroppen er sugen på søvn og karbohydrater i dag.

Holder på med en gave, og det her sal trykkes på et glass med godteri. Norsk eller engelsk??

Snapchat-1164500503.jpg

Jeg også, eller uvel om du vil. Det er som jeg har skrevet flere ganger, rett og slett ubehagelig, og jeg får av og til en sånn "blurg"-følelse der jeg må stønne litt eller si au, og blir "satt ut".

Urgh, ja. Det er enormt rart og tidvis veldig ubehagelig. Aner ikke hvordan jeg skal sitte heller. Føles som det er føtter overalt :confused:

Måtte bli idag da vi skal på middag imorgen. Kan ikke komme med så ekkelt hår der :p Men kunne fort blitt til helga om vi ikke skulle noe denne uka :angelic:
Mitt hår blir normalt fullt av fettstriper etter 3 dager. Det er helt slett, så det synes godt. I første trimester ble det stripete etter 1,5 døgn og så snudde det plutselig til å se helt greit ut etter en uke uten vask. Nå vasker jeg håret en gang i uka og det ser ikke ille ut rett før vask, og det til tross for at jeg svetter masse for tiden i varmen.

Trøtt!

Fin avslutning på dagen til lillegutt. Vi satt lenge og kikka på at pappa kjørte traktor klipperen over plena. Når han fikk se pappa kjøre traktor da satt han stille merkelig nok. Og nå varmer vi oss inne før han skal få nattflaska og legges

Jeg blir virkelig ikke klok på Doser’n og hvilken vei han ligger. Nå er det en stor hard kul et stykke ut på høyre side ovenfor navelen og en stor hard kul litt ovenfor navelen på venstre side. Kanskje 20cm mellom. Han kan da vel ikke ligge på tvers ved denne alderen? Satser på at han ligger i hodeleie, og kulen på høyre side er rumpa og kulen på venstre er føtter som bare kjennes store ut fordi de er kledd med morkake:-)

I dag er planen at samboeren skal på Ikea alene med en handleliste fra meg på 22 ting... :hilarious: Fordi jeg er så lei av kjøreturen dit og må nesten helt dit på mandag igjen for time på sykehuset. Dessuten orker jeg ikke en hel Ikea-tur fysisk. Og så har jeg gjort 98 % av forberedelsene så langt, så det er på sin plass!
Men det blir spennende! Klarer jeg å la være å bli med? Klarer han å finne alt? Og skal jeg sende ham for å kjøpe bilstol i samme slengen slik at det er gjort? :happy:

Back
Topp