Skravletråd

Snukoden er fortsatt ikke knekt, men å spinne i sirkel det får han til. Han lå en time på gulvet i sted og på den tiden tok han seg en 360 grader runde på puslespillmatta :p

Omg, deilig at han ville ligge alene en time!

Han så mamma var der så da ble det godtatt :)
Å, så deilig! Kan han komme og lære opp klistremerket mitt? Hun må ha noen innen en armlengdes avstand.

Oh my god, det går alt for fort!!!:arghh:
I kveld fant vesla ut at hun kunne rygge! Etterpå var det tid for å få ut igjen litt mat, og etter bleieskift lå hun naken på baderomsgulvet. Og tror dere ikke ungen reiser seg til krabbestilling og prøver å krabbe avgårde!! Det gikk mer bakover enn forover, men altså... Jeg bestilte en kid som var umobil lengre enn dette! :wideyed:

Oh my god, det går alt for fort!!!:arghh:
I kveld fant vesla ut at hun kunne rygge! Etterpå var det tid for å få ut igjen litt mat, og etter bleieskift lå hun naken på baderomsgulvet. Og tror dere ikke ungen reiser seg til krabbestilling og prøver å krabbe avgårde!! Det gikk mer bakover enn forover, men altså... Jeg bestilte en kid som var umobil lengre enn dette! :wideyed:
Herlig!

Min har stagnert litt heldigvis :p

Hva har dere gjort i dag?

Haha! Håper det samme skjer her! Er ikke klar for at hun skal bli mobil riktig enda. :p
Ble helt satt ut, hun har jo aldri vist tegn til å ville bevege seg for egen maskin. :wacky:

Kommer seg opp i krabbestilling nå, jeg blir litt sånn «kutt ut» :p

Mamma vet best. Mamma vet best.

Prøver jeg å si til meg selv mens jeg hører 2 åringen hyler i babycallen for at han våknet i 2 tiden og får ikke sove igjen. Enda vi har bytta bleie og slappet av oppe hos han. Men sånn som han hyler kan jeg ikke gå på soverommet vårt for da vekker callen lillebror.

Zombiemamma = meg i morgen.

Back
Topp