Skravletråd

Det er mye sure gamle kjerringer her på Oslo vest. Skulle tro at rolige omgivelser og grønne hager gjorde underverker for sinnsstemninga.
 
Det er mye sure gamle kjerringer her på Oslo vest. Skulle tro at rolige omgivelser og grønne hager gjorde underverker for sinnsstemninga.
Kanskje de selv har stygg hage, og er sur fordi de ser fine hager?
 
Babyen min skvatt og mista smokken da Janice lo på Friends nettopp
 
Luringen min slokna i sofaen. Har sovet lenge nå i strekk. Angrer på at jeg ikke la han til å sove i vugga si istedet.
 
Jeg har lyst at litmora skal være baby for alltid. Hun gjør så mye rart og er så søt at jeg vil ta vare på henne for alltid <3
 
Jeg har lyst at litmora skal være baby for alltid. Hun gjør så mye rart og er så søt at jeg vil ta vare på henne for alltid <3
Helt enig, vil bare pause tida slik at han kan være liten og trygg her med meg!
 
Trudde jeg var ferdig med blodtrykksfall etter graviditeten, men tydeligvis ikke. Jeg spiser og drikker men er likevel småsvimmel.
 
Trudde jeg var ferdig med blodtrykksfall etter graviditeten, men tydeligvis ikke. Jeg spiser og drikker men er likevel småsvimmel.

Samme her! Hadde noen dager i forrige uke der jeg gikk rundt og var litt småsvimmel noen dager, også gikk det plutselig over. Ekkelt!
 
Da fikk jeg treffe noen venner på fest i nabohuset. Kjekt å få være litt sosial selv om man har baby hjemme. Begge guttene sov godt og babycallen nådde dit vi var. Er hjemme igjen nå og gutta sover fortsatt :)!
 
Hvorfor går dagene så sinnssykt fort?
Leverer i bhg/skole, og poff! Så er det på tide å hente de igjen...
 
Hvorfor går dagene så sinnssykt fort?
Leverer i bhg/skole, og poff! Så er det på tide å hente de igjen...

Helt enig. Rekker knapt å spise frokost og vipps så må storebror hentes før middagen skal lages.
 
I dag har jeg pumpet 700 ml morsmelk. Det er like mye som en flaske vin, det. Sånn har lørdagen blitt, gitt.
 
Back
Topp