Skravletråd

Første busstur med barnevogn. Bør finne ut av et triks for å komme seg av/på alene ser jeg. Og det blir ekstra vanskelig når bussjåføren stopper langt fra fortauskanten så det blir langt ned til bakken. Blæ.
Jeg har to vogner. Den ene er egnet til å løftes av en person, så mitt triks er å bruke «byvogna» til busstur og «terrengvogna» til vanlig. Vogner med mye demping, uten bærehåndtak er noe herk å få på buss alene dessverre :(

Uuøøøææææh våknet opp med en baby som hadde gulpet en god del blod i senga. Full panikk til jeg så ned i bhen min og skjønte jeg hadde fora ungen med blodmelk i natt. Fikk besøk av helsesøster noen timer senere og Nå skal vi visst til tungebåndklipping. Dakkar baby

Uuøøøææææh våknet opp med en baby som hadde gulpet en god del blod i senga. Full panikk til jeg så ned i bhen min og skjønte jeg hadde fora ungen med blodmelk i natt. Fikk besøk av helsesøster noen timer senere og Nå skal vi visst til tungebåndklipping. Dakkar baby

Oooi! Skjønner at du fikk panikk før du skjønte hva det var! Håper det hjelper med klipping! Hørtes ikke så veldig behagelig ut for deg :(

Ouch! Stakkars pupp, og lille har sikkert vært litt kvalm av blodmelken... håper tungebåndklipp hjelper på. Lykke til! Og god bedring til puppen! [emoji1303]

Oooi! Skjønner at du fikk panikk før du skjønte hva det var! Håper det hjelper med klipping! Hørtes ikke så veldig behagelig ut for deg :(

Det gikk merkelig nok veldig bra etter de første sugetakene, men ser jo veldig dramatisk ut. Alt man skal erfare :p

Ouch! Stakkars pupp, og lille har sikkert vært litt kvalm av blodmelken... håper tungebåndklipp hjelper på. Lykke til! Og god bedring til puppen! [emoji1303]

Ja, skjønner hvorfor hun var litt grinete! Satser på at det blir bedre nå. Blodmelk er ikke ønskelig for noen parter!

Lov å synes det er litt deilig at eldste er i bhg i dag etter sykdom helt siden fredag og mannen tilbake på jobb? [emoji85]

Lov å synes det er litt deilig at eldste er i bhg i dag etter sykdom helt siden fredag og mannen tilbake på jobb?
emoji85.png
Klart det er!

Alle sier «han» til jenta mi. Kanskje ikke så rart når jeg kler henne opp i lyseblått og grønt, men...

Alle sier «han» til jenta mi. Kanskje ikke så rart når jeg kler henne opp i lyseblått og grønt, men...
Rart de ikke spør først. Tanta mi hadde kjøpt noe til babyen. Jeg sendte henne en snap senere der babyen lå i en seng med grønne sengeklær under en uro med brun, gul, lilla og ROSA, og hun sendte et skrekkslagent "er det en jente???!" tilbake, da hun hadde kjøpt gutteklær i gave. Vi må få tatt tilbake fargene!

Rart de ikke spør først. Tanta mi hadde kjøpt noe til babyen. Jeg sendte henne en snap senere der babyen lå i en seng med grønne sengeklær under en uro med brun, gul, lilla og ROSA, og hun sendte et skrekkslagent "er det en jente???!" tilbake, da hun hadde kjøpt gutteklær i gave. Vi må få tatt tilbake fargene!
Min 7-åring gjør en innsats der (sekken var gave);F0C0192D-A073-4120-ACBE-87826F0BB5E8.jpegBA23A399-B097-49EF-805A-4F6B8836701A.jpeg

Last edited:
Lov å synes det er litt deilig at eldste er i bhg i dag etter sykdom helt siden fredag og mannen tilbake på jobb? [emoji85]

Fullt lovlig. :cool05
Er vel godt for eldste å leke med andre barn å :)

Skulle bare hvile litt med Netflix og baby isted. Og vipps var nesten 2 timer borte. Trøtt og etter natteterror på eldste i natt var det godt å få sove.

Back
Topp