Ligger folk en time på magen hver dag for å få livmor til å trekke seg sammen elleR? Har ikke fått med meg at jeg skulle gjøre det før nå, og dette var jo ikke så gøy.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ligger folk en time på magen hver dag for å få livmor til å trekke seg sammen elleR? Har ikke fått med meg at jeg skulle gjøre det før nå, og dette var jo ikke så gøy.
aldri gjort. Meieriet er i veien.Ligger folk en time på magen hver dag for å få livmor til å trekke seg sammen elleR? Har ikke fått med meg at jeg skulle gjøre det før nå, og dette var jo ikke så gøy.
Aldri hørt om! Ikke ligget på magen på maaange år.Ligger folk en time på magen hver dag for å få livmor til å trekke seg sammen elleR? Har ikke fått med meg at jeg skulle gjøre det før nå, og dette var jo ikke så gøy.
Aldri hørt om! Ikke ligget på magen på maaange år.
I dag ser det ut for at tre unger er mer enn jeg klarer å ha kontroll på. Var på helsestasjon for å veie J. Så handlet vi litt før vi hentet 9-åringen 14:15 pga plaskregn. Han ble kjørt videre til turn 16, etter amming av J. Så skulle jeg videre til AKS for å hente 7-åringen som har korps 15-16. På AKS var bygget for 2.klasse tomt, så jeg gikk til bygget for 1.klasse. Der var 2.klasse også (de slår dem visst sammen etter kl. 16), men fant ikke min kar. De ansatte jeg snakket med var usikre på om de i korpset hadde kommer tilbake, så da gikk jeg for å sjekke musikkrommet. Det var tomt. Så ringte 7-åringen hjemmefra. Han hadde dratt hjem uten å skrive seg ut fra Aks. Da ble det hjem for meg og Julian også. Vi var hjemme 16:30-16:45 og fikk satt på en fiskegrateng, gjort klart litt makaroni og gulrøtter, før han på turn skulle hentes. Da vi kom hjem 17:15 skulle i teorien fiskegratengen være ferdig, men jeg hadde klart sette på 150grader i stedet for 200. Dermed ble det mat først 17:30. Jeg og 7-åringen måtte spise fort, siden vi skulle dra 17:45 for å rekke hans turning 18-19. Nå er Julian foret og det er straks tid for å hente på turn igjen. Så i løpet av noen få timer har jeg klart å rote bort en 7-åring og å bomme på middagsmaten, og stakkars Julian har blir lempet inn og ut og inn og ut av bilen.
Strengt tatt rota han vel bort seg selv? Jeg er imponert over at ikke alle ble rotet bort, jeg. Ble sliten bare av å lese det.I dag ser det ut for at tre unger er mer enn jeg klarer å ha kontroll på. Var på helsestasjon for å veie J. Så handlet vi litt før vi hentet 9-åringen 14:15 pga plaskregn. Han ble kjørt videre til turn 16, etter amming av J. Så skulle jeg videre til AKS for å hente 7-åringen som har korps 15-16. På AKS var bygget for 2.klasse tomt, så jeg gikk til bygget for 1.klasse. Der var 2.klasse også (de slår dem visst sammen etter kl. 16), men fant ikke min kar. De ansatte jeg snakket med var usikre på om de i korpset hadde kommer tilbake, så da gikk jeg for å sjekke musikkrommet. Det var tomt. Så ringte 7-åringen hjemmefra. Han hadde dratt hjem uten å skrive seg ut fra Aks. Da ble det hjem for meg og Julian også. Vi var hjemme 16:30-16:45 og fikk satt på en fiskegrateng, gjort klart litt makaroni og gulrøtter, før han på turn skulle hentes. Da vi kom hjem 17:15 skulle i teorien fiskegratengen være ferdig, men jeg hadde klart sette på 150grader i stedet for 200. Dermed ble det mat først 17:30. Jeg og 7-åringen måtte spise fort, siden vi skulle dra 17:45 for å rekke hans turning 18-19. Nå er Julian foret og det er straks tid for å hente på turn igjen. Så i løpet av noen få timer har jeg klart å rote bort en 7-åring og å bomme på middagsmaten, og stakkars Julian har blir lempet inn og ut og inn og ut av bilen.
I dag ser det ut for at tre unger er mer enn jeg klarer å ha kontroll på. Var på helsestasjon for å veie J. Så handlet vi litt før vi hentet 9-åringen 14:15 pga plaskregn. Han ble kjørt videre til turn 16, etter amming av J. Så skulle jeg videre til AKS for å hente 7-åringen som har korps 15-16. På AKS var bygget for 2.klasse tomt, så jeg gikk til bygget for 1.klasse. Der var 2.klasse også (de slår dem visst sammen etter kl. 16), men fant ikke min kar. De ansatte jeg snakket med var usikre på om de i korpset hadde kommer tilbake, så da gikk jeg for å sjekke musikkrommet. Det var tomt. Så ringte 7-åringen hjemmefra. Han hadde dratt hjem uten å skrive seg ut fra Aks. Da ble det hjem for meg og Julian også. Vi var hjemme 16:30-16:45 og fikk satt på en fiskegrateng, gjort klart litt makaroni og gulrøtter, før han på turn skulle hentes. Da vi kom hjem 17:15 skulle i teorien fiskegratengen være ferdig, men jeg hadde klart sette på 150grader i stedet for 200. Dermed ble det mat først 17:30. Jeg og 7-åringen måtte spise fort, siden vi skulle dra 17:45 for å rekke hans turning 18-19. Nå er Julian foret og det er straks tid for å hente på turn igjen. Så i løpet av noen få timer har jeg klart å rote bort en 7-åring og å bomme på middagsmaten, og stakkars Julian har blir lempet inn og ut og inn og ut av bilen.
Han hadde gått rett fra korps til sykkelen sin, som står parkert rett utenfor bygget med øvelse, og stått der og venter til han ga opp og syklet hjem. Så jeg hadde feilet på å informere ham om at han skulle gå fra korps til AKS og at jeg skulle hente ham der. Sist kom jeg rett til korps, så var ikke rart han trodde det. Det er en skole med veldig mange bygg og flere skolegårder, så lett å gå ulike veier og ikke se hverandre. Så jeg tenker det var min skyld for dårlig kommunikasjon og at han løste det veldig fint med å dra hjem og ringe til meg.Strengt tatt rota han vel bort seg selv? Jeg er imponert over at ikke alle ble rotet bort, jeg. Ble sliten bare av å lese det.
I morgen blir det logistikk av en annen type. Pappaen til de store har avtalt samkjøring til jiu jitsu med en nabo på den måten at jeg tar med Julian og 7-åringen og nabo-ungen i min bil, mens han får låne bilen til naboen for å bli med eldste på svømming Da skjer alt samtidig. Og sånn går nå dagene....Wow for en logistikk!
Hvem blir ikke surrete av kjøleskap? Lurer på hvor mange ganger jeg har stirret tomt inn i mitt når jeg egentlig skal ha såpe til oppvaskmaskina (Jeg har ikke for vane å lagre såpe kaldt).Jeg ble surrete av å vaske og reorganisere kjøleskapet tidligere. Du er jo på et helt annet nivå som driver på med det der.
Jeg leste igjennom hva jeg selv hadde skrevet, og skjønner godt du ble sliten av å lese det. Ble litt sliten selv Ingen forfatterspire akkurat....Strengt tatt rota han vel bort seg selv? Jeg er imponert over at ikke alle ble rotet bort, jeg. Ble sliten bare av å lese det.
Jeg ble sliten fordi det var så mye å huske på, ikke på grunn av skrivemåten.Jeg leste igjennom hva jeg selv hadde skrevet, og skjønner godt du ble sliten av å lese det. Ble litt sliten selv Ingen forfatterspire akkurat....
Jeg glemmer meg selv jeg også. Det hjelper meg til å gå ned i vektJeg ble sliten fordi det var så mye å huske på, ikke på grunn av skrivemåten.
Hjernen min er på vei til å bli grøt, så jeg hadde knapt husket meg selv oppi der.
Første busstur med barnevogn. Bør finne ut av et triks for å komme seg av/på alene ser jeg. Og det blir ekstra vanskelig når bussjåføren stopper langt fra fortauskanten så det blir langt ned til bakken. Blæ.