Skravletråd

I dag har det vært altfor stille på augustforumet.
Jeg må bare beklage egen innsats i dag. :p Sov til 15, så amming og babystell, deretter var jeg sjåfør, så ute og spiste. Nå er jeg passasjer og kan endelig skravle litt. :)

Samboeren tror baby er immun mot bråk. Like etter at jeg la henne ned har han klirret med glass på kjøkkenet, knitret med godteripapir og så setter han seg ved siden av krybben hennes og spiser potetgull med munnen åpen. Hvem våkner? Joda, monochroma junior.

Mannen er ute å spise og tar noen øl med kompiser i kveld. Håper han ikke blir sen. For jeg klarer ikke sovne før han er hjemme. Lagt meg med minstemann nå.
Har babycall på 2-åringen.

Samboeren tror baby er immun mot bråk. Like etter at jeg la henne ned har han klirret med glass på kjøkkenet, knitret med godteripapir og så setter han seg ved siden av krybben hennes og spiser potetgull med munnen åpen. Hvem våkner? Joda, monochroma junior.

Faen så mye lyd menn lager. Samme her også. Spesielt hver gang jeg skal prøve å amme. Da bare MÅ et eller annet skje på kjøkkenet.

Utenom akkurat ved innsovning, så er min immun. Politibil med full sirene; ingen reaksjon. Veldig bråkete skoleklokke: ingen reaksjon. Storebrødre som «synger» ved amming; ingen reaksjon.

Denne babyen er også immun mot bråk. Robotstøvsugere, dataspill, bjeffende hunder, alt er ok.

Endelig fått effekt fra laktulosen! Gikk ikke ned i vekt, dessverre, men kjennes sånn ut. Må huske å kjøre noen vedlikeholdsdoseringer, for det der takler jeg ikke engang til. Var kanskje 10 % de samme smertene som under fødsel.

Endelig fått effekt fra laktulosen! Gikk ikke ned i vekt, dessverre, men kjennes sånn ut. Må huske å kjøre noen vedlikeholdsdoseringer, for det der takler jeg ikke engang til. Var kanskje 10 % de samme smertene som under fødsel.

Bra det verste er over for nå!! [emoji1303]

Innser at det blir hestehale fast i noen år framover nå. Han er sterk i lugginga denne babyen!

Tror det er et utviklingstrinn eller noe her. Baby med kort lunte!

Min driver og øver seg på å gråte høyt virker det som. Starter med et skikkelig magadrag og så et høyt «ÆÆÆ!!!» før hun går over til den såre mer søte gråten igjen. Skvetter skikkelig

Øæ! Har en prikkende, eksploderende, fyrverkerilignende følelse i brystene! De er ikke superharde, og det er mer trykkende enn vondt. Hva er dette? Kommer ofte når hun gråter nå

Back
Topp