Det samme tenker jeg, helt til jeg kommer på hvordan situasjonen er her når det er manflu i hus. Tror ikke jeg hadde takla gravid mann, da erre enklere å gjøre det selv
Haha! Du sier noe der
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det samme tenker jeg, helt til jeg kommer på hvordan situasjonen er her når det er manflu i hus. Tror ikke jeg hadde takla gravid mann, da erre enklere å gjøre det selv
Jeg må bare beklage egen innsats i dag. Sov til 15, så amming og babystell, deretter var jeg sjåfør, så ute og spiste. Nå er jeg passasjer og kan endelig skravle litt.I dag har det vært altfor stille på augustforumet.
Samboeren tror baby er immun mot bråk. Like etter at jeg la henne ned har han klirret med glass på kjøkkenet, knitret med godteripapir og så setter han seg ved siden av krybben hennes og spiser potetgull med munnen åpen. Hvem våkner? Joda, monochroma junior.
Utenom akkurat ved innsovning, så er min immun. Politibil med full sirene; ingen reaksjon. Veldig bråkete skoleklokke: ingen reaksjon. Storebrødre som «synger» ved amming; ingen reaksjon.Samboeren tror baby er immun mot bråk. Like etter at jeg la henne ned har han klirret med glass på kjøkkenet, knitret med godteripapir og så setter han seg ved siden av krybben hennes og spiser potetgull med munnen åpen. Hvem våkner? Joda, monochroma junior.
Denne babyen er også immun mot bråk. Robotstøvsugere, dataspill, bjeffende hunder, alt er ok.
Endelig fått effekt fra laktulosen! Gikk ikke ned i vekt, dessverre, men kjennes sånn ut. Må huske å kjøre noen vedlikeholdsdoseringer, for det der takler jeg ikke engang til. Var kanskje 10 % de samme smertene som under fødsel.
Innser at det blir hestehale fast i noen år framover nå. Han er sterk i lugginga denne babyen!
Laseroperasjon etter jul altså.Hår er jo det artigste i verden å kose med, og dra i. Det, og briller...
Tror det er et utviklingstrinn eller noe her. Baby med kort lunte!
Din ble vel født én dag før min, så det passer jo veldig!Samme her i dag, kun pupp som hjelper!
Din ble vel født én dag før min, så det passer jo veldig!
Øæ! Har en prikkende, eksploderende, fyrverkerilignende følelse i brystene! De er ikke superharde, og det er mer trykkende enn vondt. Hva er dette? Kommer ofte når hun gråter nå