Skravletråd

Man vet man er trøtt småbarnsmamma Når man nesten sovner mens man leser et kort eventyr for minstemann. Han sovnet i det minste før den ble ferdig så leste bare siste 1 1/2 siden stille for meg selv [emoji85][emoji42]
 
Nå har mini amma i nesten to timer. Har litt lyst å koble henne fra så vi får dratt på butikken (må ha melk jeg og!), men istedenfor bruker jeg det som unnskyldning til å slippe å dra ut akkurat nå. Det er jo ikke som om hun er så fryktelig sulten lenger, hun ligger mest å koser seg og halvsover. Og mora ligger godt under pleddet, mangler bare en kakao i høstværet, så hadde det vært perfekt.
 
jeg grur meg til minstemann kommer i trassalderen. 2 åringen gir meg mer gråe hår nå enn jeg har fått på mine første 30 år.
 
Vet ikke hva som er værst. Han på 4 mnd med 39 i feber som er litt småsutrete men sover.
Eller 2 åringen som absolutt ikke vil sove i dag verken på dagtid eller kveldstid. Og nå står og hyler i senga fordi han ble lagt rett etter bading :(
 
60239E58-8C28-4C01-8D20-951B4B2971C2.png

Tatt morningen etter at januar begynte. Antagelig eneste gangen jeg er på plass 1 på topplista.
 
Minstemann klarte å snike til seg 2 timer med amming i senga vår i natt. :angelic:
 
I har fått en tann! Oh No, da er det bare å vente på første bittet i puppen...
 
Spent på når første Tanna kommer. Ser konturene av den, men kjenner den ikke. Men han gnager mye på hendene nå og ammingen er vond så spørs om den er rett rundt hjørnet.
 
Hva skal dere i helgen?
 
Jeg lurer på når lillemann skal knekke snukoden på gulvet. Han vipper seg til sidevogn løfter beina opp, men å ramle på magen, nei det skal vi ikke.
 
Snukoden er fortsatt ikke knekt, men å spinne i sirkel det får han til. Han lå en time på gulvet i sted og på den tiden tok han seg en 360 grader runde på puslespillmatta :p
 
Back
Topp