Klart det! Jeg bruker ikke min fryktelig mye, men den er veldig kjekk å ha.Er ca 5 min unna å bestille meg broderimaskin... trenger jo det sant?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Klart det! Jeg bruker ikke min fryktelig mye, men den er veldig kjekk å ha.Er ca 5 min unna å bestille meg broderimaskin... trenger jo det sant?
[emoji85] Hvilken har du?Klart det! Jeg bruker ikke min fryktelig mye, men den er veldig kjekk å ha.![]()
En brother. Husker ikke hvilken modell i farten. Den er veldig enkel i bruk, og står fast med broderienheten.[emoji85] Hvilken har du?
Kan jeg få navnet på det gratisprogrammet, når du har tid?En brother. Husker ikke hvilken modell i farten. Den er veldig enkel i bruk, og står fast med broderienheten.![]()
Fulgte med ganske mange broderier, og så bruker jeg et enkelt gratisprogram til å lage egne.
La ham kjøpe bilstol også, men vær forberedt på at han kommer hjem med en oppgradert og dyrere modell enn hva du ser for degI dag er planen at samboeren skal på Ikea alene med en handleliste fra meg på 22 ting...Fordi jeg er så lei av kjøreturen dit og må nesten helt dit på mandag igjen for time på sykehuset. Dessuten orker jeg ikke en hel Ikea-tur fysisk. Og så har jeg gjort 98 % av forberedelsene så langt, så det er på sin plass!
Men det blir spennende! Klarer jeg å la være å bli med? Klarer han å finne alt? Og skal jeg sende ham for å kjøpe bilstol i samme slengen slik at det er gjort?![]()
Klart du trenger. Hva slags kjøpte du?Er ca 5 min unna å bestille meg broderimaskin... trenger jo det sant?
Det heter SewArt. Fant det anbefalt fra flere. Var helt uaktuelt å kjøpe originalprogrammet, det er sviiindyrt.Kan jeg få navnet på det gratisprogrammet, når du har tid?
Fant en relativt billig brother... Men må nesten få svar fra nettbutikken hva jeg trenger å kjøpe i tillegg, tråd, nåler og hvilken stabilisering!
Har ikke bestilt den enda, men er en Brother innov-is 90e jeg ser på, var ikke så ille i prisKlart du trenger. Hva slags kjøpte du?![]()
Du var jo 5 min unna for 45 minutter siden. Treging altså!Har ikke bestilt den enda, men er en Brother innov-is 90e jeg ser på, var ikke så ille i prismå få svar på hva jeg trenger av ekstra utstyr først [emoji14]

Vet du hvilken stabilisering jeg trenger til jersey?Det heter SewArt. Fant det anbefalt fra flere. Var helt uaktuelt å kjøpe originalprogrammet, det er sviiindyrt. [emoji14]
Jeg bruker mettler broderitråd på min, veldig fornøyd med den. Støver lite og legger seg pent.
Venter på svar fra nettbutikken [emoji23]Du var jo 5 min unna for 45 minutter siden. Treging altså!![]()
Godt spørsmål, har ikke prøvd den på jersey... vet mange bruker rivevlies og vannløselig vlies.Vet du hvilken stabilisering jeg trenger til jersey?
Takk for svarGodt spørsmål, har ikke prøvd den på jersey... vet mange bruker rivevlies og vannløselig vlies.
Min bruker forresten vanlige nåler.![]()
Alltid moro å diskutere symaskiner.Takk for svar![]()
JaAlltid moro å diskutere symaskiner.![]()
Haha! Her er det faktisk mannen som er skyld i både cover og broderi.Jahar sendt mail til en til nettbutikk og bedt om pris der og [emoji23] nå må nok litt av Stofflageret gå om mannen skal gå med på det her [emoji14]

Kombinasjon altsåHaha! Her er det faktisk mannen som er skyld i både cover og broderi. [emoji14] han syntes at "jeg trengte de". Det stemte fint, da.
Måtte opp og sjekke, det er visst Innov Is 955 min heter. Kjekk liten sak!
Ja, er litt usikker på hvorfor - bruker den jo aldri som vanlig maskin. Trenger jo ikke to.Kombinasjon altsåhar allerede en ganske dyr vanlig, så vil ha en ren broderimaskin
her har jeg måttet kjøpt alt selv [emoji14] men har solgt litt for salg, så noe er dekket [emoji14]