Skravletråd

En brother. Husker ikke hvilken modell i farten. Den er veldig enkel i bruk, og står fast med broderienheten. :)
Fulgte med ganske mange broderier, og så bruker jeg et enkelt gratisprogram til å lage egne.
Kan jeg få navnet på det gratisprogrammet, når du har tid?

Fant en relativt billig brother... Men må nesten få svar fra nettbutikken hva jeg trenger å kjøpe i tillegg, tråd, nåler og hvilken stabilisering!

I dag er planen at samboeren skal på Ikea alene med en handleliste fra meg på 22 ting... :hilarious: Fordi jeg er så lei av kjøreturen dit og må nesten helt dit på mandag igjen for time på sykehuset. Dessuten orker jeg ikke en hel Ikea-tur fysisk. Og så har jeg gjort 98 % av forberedelsene så langt, så det er på sin plass!
Men det blir spennende! Klarer jeg å la være å bli med? Klarer han å finne alt? Og skal jeg sende ham for å kjøpe bilstol i samme slengen slik at det er gjort? :happy:
La ham kjøpe bilstol også, men vær forberedt på at han kommer hjem med en oppgradert og dyrere modell enn hva du ser for deg;)

Kan jeg få navnet på det gratisprogrammet, når du har tid?

Fant en relativt billig brother... Men må nesten få svar fra nettbutikken hva jeg trenger å kjøpe i tillegg, tråd, nåler og hvilken stabilisering!
Det heter SewArt. Fant det anbefalt fra flere. Var helt uaktuelt å kjøpe originalprogrammet, det er sviiindyrt. :p

Jeg bruker mettler broderitråd på min, veldig fornøyd med den. Støver lite og legger seg pent.

Har ikke bestilt den enda, men er en Brother innov-is 90e jeg ser på, var ikke så ille i pris :) må få svar på hva jeg trenger av ekstra utstyr først [emoji14]
Du var jo 5 min unna for 45 minutter siden. Treging altså! :joyful:

Ja :D har sendt mail til en til nettbutikk og bedt om pris der og [emoji23] nå må nok litt av Stofflageret gå om mannen skal gå med på det her [emoji14]
Haha! Her er det faktisk mannen som er skyld i både cover og broderi. :p han syntes at "jeg trengte de". Det stemte fint, da. :hilarious:

Måtte opp og sjekke, det er visst Innov Is 955 min heter. Kjekk liten sak!

Haha! Her er det faktisk mannen som er skyld i både cover og broderi. [emoji14] han syntes at "jeg trengte de". Det stemte fint, da. :hilarious:

Måtte opp og sjekke, det er visst Innov Is 955 min heter. Kjekk liten sak!
Kombinasjon altså :) har allerede en ganske dyr vanlig, så vil ha en ren broderimaskin :) her har jeg måttet kjøpt alt selv [emoji14] men har solgt litt for salg, så noe er dekket [emoji14]

Jeg sitter å ser på mamma-utstyr på jollyroom. Også lurer jeg litt på om brystvortene vokser enda mer frem til fødsel (fra nå uke 35-ish)? Skjønner jo at dette også kan være individuelt, men det er kanskje dumt å kjøpe brysttrakt til pumpa i riktig strl nå hvis det er vanlig at de plutselig skulle vokse mye når melka kommer.. :-)

Kombinasjon altså :) har allerede en ganske dyr vanlig, så vil ha en ren broderimaskin :) her har jeg måttet kjøpt alt selv [emoji14] men har solgt litt for salg, så noe er dekket [emoji14]
Ja, er litt usikker på hvorfor - bruker den jo aldri som vanlig maskin. Trenger jo ikke to. :p
Men da har man en i reserve. :hilarious:

Driver å legger ut en gedigen haug med stoff for salg... river litt i hjerterota, men har så mye [emoji23]

Back
Topp