Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Uff.. Trodde først at det var en katt, så håpet på at noen andre flyttet den før vi kom tilbake, men det hadde de ikke gjort... Var egentlig litt godt at det var en grevling, selv om jeg syntes veldig synd på den lille stakkaren... men katt hadde vært verre..Stakkars liten... Jeg løftet en katt av veien en gang, holdt på å gråte meg ihjel.![]()

Link?Fikser en liten oppmerksomhet til de ansatte i barnehagen [emoji1362]
Vis vedlegget 264626

Men også litt trist, for innser at vi har hatt litt frafall. Innser at jeg kommer til å bli sendt på saftis-rehab etter fødselen.![]()

Har et ekstreemt behov for å neste litt, men har ikke noe igjen å gjøreTror jeg skal gå å snike litt i kommoden til lille og sette sammen noen fine antrekk
Og pakke fødebagen hennes kan jeg jo gjøre
![]()
Du må gjerne komme hit.Har et ekstreemt behov for å neste litt, men har ikke noe igjen å gjøreTror jeg skal gå å snike litt i kommoden til lille og sette sammen noen fine antrekk
Og pakke fødebagen hennes kan jeg jo gjøre
![]()

Det pleier jeg også å gjøre.Tok med meg dyna ned på sofaen. Soverommet er vaaarmt, mannen snorker og tar opp 90% av senga![]()