Skravletråd

Det er nettopp denne ferien som påvirker en del her også. Vil være 38+3 når vi kommer hjem om ferieplanen følges.

Jeg er i 37 + noe tror jeg.. Og forrige kom i ule 38+0, så tar ingen sjanser [emoji85]

Jeg er i 37 + noe tror jeg.. Og forrige kom i ule 38+0, så tar ingen sjanser [emoji85]
Oi oi. Du har mindre sikkerhetsavstand enn meg. Jeg har tidligere født lenge etter termin. Håper din ferie har kortere reisevei enn min (13,5h kjøring) :nailbiting:

Oi oi. Du har mindre sikkerhetsavstand enn meg. Jeg har tidligere født lenge etter termin. Håper din ferie har kortere reisevei enn min (13,5h kjøring) :nailbiting:

Har kort vei til Lærdal sykehus og Voss på veien til Bergen eventuelt ;)

Har kort vei til Lærdal sykehus og Voss på veien til Bergen eventuelt ;)
Jeg fant ut at det var sykehus og fødestuer for ca hver tredje time langs veien. Vi tenker likt:-)

Svigermor sa i dag at jeg har fått fødefjes siden sist (er vel to uker siden hun så meg sist) og at magen har sunket like lavt som helt på slutten sist.
Skal jeg liksom gå rundt med fjes som en kulefisk i 6 uker til, da? Lekkert! :hilarious:

Koser oss på hybelen alene ❤️

706BF607-DD61-4D4F-8EBF-74A24C9AAD4A.jpeg

Jeg leter etter tråder igjen. :p Hvor var det folk ramset opp hvor mange bodyer de har i den og den størrelsen?

VM. (Zzzzz) Heia SverigeZzzzzzz...

I dag er vogna til Doser’n på tusenfryd. Et sted å oppbevare niste og klesskift og noe jeg kan støtte meg på og avlaste ryggen:-)

I dag er vogna til Doser’n på tusenfryd. Et sted å oppbevare niste og klesskift og noe jeg kan støtte meg på og avlaste ryggen:)
Det minte meg om hagenissen i "Den fabelaktige Amelie fra Montmartre" som reiser rundt i hele verden og sender postkort hjem til faren hennes. :)

Driftsstans på thundercoaster. Guttene er i den vogna som ikke er på stasjonen. Sist måtte de evakueres fra loopen. Ser ut som om de slipper evakuering denne gangen, men liker ikke at de er oppi der alene i tilfelle de blir redde.

Edit: de hadde ikke blitt redde:-)

Last edited:
Noen som vet?
Er det sånn det kan bli lettere å tømme blæra når hodet til baby har festa seg/ligger godt nede i bekkenet?

Føler det går lengre mellom hver gang jeg må tisse, det kommer mye mere å jeg føler jeg får tømt blæra godt. Håper det er pga hodet er lengre nede, å ikke fordi han har dratt seg lengre opp [emoji23]

Noen som vet?
Er det sånn det kan bli lettere å tømme blæra når hodet til baby har festa seg/ligger godt nede i bekkenet?

Føler det går lengre mellom hver gang jeg må tisse, det kommer mye mere å jeg føler jeg får tømt blæra godt. Håper det er pga hodet er lengre nede, å ikke fordi han har dratt seg lengre opp [emoji23]
De kan i alle fall ikke stange i blæra lenger når hodet sitter fast. Jeg føler jeg ofte går på do lenge før blæra er full fordi den «tortureres».

Back
Topp