Skravletråd

Egentlig ganske dumt at alle internettkjøp og slikt ble gjort mens jeg kunne bevege meg litt bedre/smertefritt. Isteden har jeg spart alle praktiske ting til nå. :joyful:

Jeg og mannen shoppet som gale på Clas Ohlson i stad, hvor vi bare skulle ha en liten ting. Endte med å handle for 3-4kkr. Etterpå var det H&M hvor vi bare skulle ha lue til Doser’n, men endte med å kjøpe det på bildet under. Det hørte jo til... Jeg er helt imponert over min manns evne til å lide av 5 min ekstra på H&M for å finne rett størrelse:hilarious:B9111BAB-69FE-4BAD-A67A-433A65818C60.jpeg

God lørdag, alle sammen! :)

God lørdag ja. :)

Jeg prøver (prøvde) å sove mer, men nå er jeg sulten og ligger og planlegger hva jeg skal spise. :p Er vel bare å gi opp når hjerne og mage har rottet seg sammen.

Sovet timesintervaller frem til kl. 5 og så vært våken...sånn er det å sove på jobb.. :( skal heldigvis sove hjemme i natt så forhåpentligvis får jeg tatt det igjen da. Blir lang dag da gitt! Slutter ikke før halv 11 i kveld..

Ånei, det skal visst bli varmt igjen fra mandag... :depressed:

Jeg har blitt påvirket av folk på forumet. På et eller annet tidspunkt gikk jeg i fra å skulle ordne det meste de siste to ukene før termin til å ordne masse nå. Hva skjedde?

Jeg har blitt påvirket av folk på forumet. På et eller annet tidspunkt gikk jeg i fra å skulle ordne det meste de siste to ukene før termin til å ordne masse nå. Hva skjedde?

Samme her :p :o

Akutt dautrøtt. Vil ikke sove før om tidligst 6 timer. :help

Jeg hadde drøyd det hvis det ikke var for at vi må ha ting litt klart før vi reiser på ferie :p

Jeg hadde drøyd det hvis det ikke var for at vi må ha ting litt klart før vi reiser på ferie :p
Det er nettopp denne ferien som påvirker en del her også. Vil være 38+3 når vi kommer hjem om ferieplanen følges. Tanken var i utgangspunktet å gjøre ting klart etter det.

Back
Topp