Egentlig ganske dumt at alle internettkjøp og slikt ble gjort mens jeg kunne bevege meg litt bedre/smertefritt. Isteden har jeg spart alle praktiske ting til nå. 

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari

HurraÅnei, det skal visst bli varmt igjen fra mandag...![]()
Så bra! Jeg nekter nemlig å luke i regn, så hagen min råtner snartÅnei, det skal visst bli varmt igjen fra mandag...![]()
Trenger en dag med fint vær så den kan få litt kjærleikÅåå, det hørtes herlig ut! Kos dere.På vei til badeland med mannen og mini! Å så godt det skal bli for bekkenet med varmt vann [emoji7][emoji7]
DET var godt for bekkenet det!!!Ååå, det hørtes herlig ut! Kos dere.![]()
Du e herlige!Jeg har blitt påvirket av folk på forumet. På et eller annet tidspunkt gikk jeg i fra å skulle ordne det meste de siste to ukene før termin til å ordne masse nå. Hva skjedde?
Du e herlige!
Har for så vidt et hav av generelt rot i leiligheten som kan og bør ryddes i.Same same. Gleder meg til å se sengen!Nå har jeg snart bare å montere seng og vaske dyner igjen
Har for så vidt et hav av generelt rot i leiligheten som kan og bør ryddes i.
Jeg har blitt påvirket av folk på forumet. På et eller annet tidspunkt gikk jeg i fra å skulle ordne det meste de siste to ukene før termin til å ordne masse nå. Hva skjedde?

Jeg har blitt påvirket av folk på forumet. På et eller annet tidspunkt gikk jeg i fra å skulle ordne det meste de siste to ukene før termin til å ordne masse nå. Hva skjedde?
Det er nettopp denne ferien som påvirker en del her også. Vil være 38+3 når vi kommer hjem om ferieplanen følges. Tanken var i utgangspunktet å gjøre ting klart etter det.Jeg hadde drøyd det hvis det ikke var for at vi må ha ting litt klart før vi reiser på ferie![]()