De kan i alle fall ikke stange i blæra lenger når hodet sitter fast. Jeg føler jeg ofte går på do lenge før blæra er full fordi den «tortureres».
Ja sant det. Men mente jeg hadde lest en plass at når hodet festet seg så ble det bedre plass til blæra
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
De kan i alle fall ikke stange i blæra lenger når hodet sitter fast. Jeg føler jeg ofte går på do lenge før blæra er full fordi den «tortureres».
Dette var nytt for meg [emoji23] Vis vedlegget 264170
Det er helt genialt å tørke bodyer sånn!Dette var nytt for meg [emoji23] Vis vedlegget 264170
Den isen telles ikke.Når blodsukkermåleren plutselig er tom for batteri (den har ikke forvarsler), er det da riktig av meg å spise en is, siden jeg ikke kan måle likevel?![]()
Når blodsukkermåleren plutselig er tom for batteri (den har ikke forvarsler), er det da riktig av meg å spise en is, siden jeg ikke kan måle likevel?![]()
Nytt for meg å. Men tror ikke jeg gidder å drive med de knappene for å henge opp å sånn![]()
Hva betyr det?Nå er navlen min nesten helt flat.![]()
Men ikke lett å se hvilken body det er da. Hehehe..
Vel, den er vanligvis innover. Men nå er den nesten flat. Lurer på om den blir utover før magen slutter å vokse.Hva betyr det?
Stakkars liten... Jeg løftet en katt av veien en gang, holdt på å gråte meg ihjel.Måtte gjøre min plikt som menneske på vei hjem fra butikken i dag. Det lå en flat grevling midt i veien. Stakkars liten.
Fikk tommel opp fra en mann i trailer som sto pent og ventet til vi var ferdige.
Men er litt skuffet over folk - av alle som kjørte forbi var det kun jeg og ei anna som gadd å stoppe og flytte den.