Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Nå tror jeg at jeg nød tvilling 1 noen cm lenger ned i bekkenet!
Kjentes iallefall sånn ut!
Knip igjen i 12 timer til!Nå tror jeg at jeg nød tvilling 1 noen cm lenger ned i bekkenet!
Kjentes iallefall sånn ut!
Kniper som bare detDu må holde ut til over midnatt!! [emoji33]

Bare 6 timer igjen nåKniper som bare det![]()
Heier på knipingen!Kniper som bare det![]()
Ikke greit å holde kontroll på altHoldt på å fikk panikk i sted. Oppdaget at jeg hadde sovnet på sofaen. Og døra til gangen stod åpen og ovnsgrinda stod åpen til kjøkkenet. Så både trappa og alt det skumle på kjøkkenet var tilgjengelig. Og jeg hadde glemt at jeg hadde lagt 1 1/2 åringen til dupp. Kom heldigvis på det når det dura i babycallen pga vifta som står og går der oppe.
Tar glukosebelastningstesten. Nå skjønner jeg hva alle snakket om da de sa de var kvalme. HerregudJeg drikker ikke brus og sånt til vanlig, så den glukosegugga var helt ufattelig søt.
Får håpe resultatet blir ønskelig da i det minste
Er glad jeg slapp å ta den mer enn en gang denne gangen selv.
Og at jeg aldri må ta den igjen!Ja, satser på detOg at jeg aldri må ta den igjen!
Tar glukosebelastningstesten. Nå skjønner jeg hva alle snakket om da de sa de var kvalme. HerregudJeg drikker ikke brus og sånt til vanlig, så den glukosegugga var helt ufattelig søt.
Ja, og lykke til. Krysser fingre. Hva var fastende blodsukker?

Hva er grunnen til at du tar den så sent?Tar glukosebelastningstesten. Nå skjønner jeg hva alle snakket om da de sa de var kvalme. HerregudJeg drikker ikke brus og sånt til vanlig, så den glukosegugga var helt ufattelig søt.