Skravletråd

Få se bilde da? [emoji23][emoji23] jeg kommer ikke til å kjøpe flere tester nå... trooooor jeg [emoji23][emoji23][emoji23]

Tok ikke bilde av den, har så mange andre bilder av tester på telefonen min allerede[emoji23][emoji23]

Tok ikke bilde av den, har så mange andre bilder av tester på telefonen min allerede[emoji23][emoji23]

Jeg måtte lage en egen testemappe på mobilen min, så de ikke ligger ved de vanlige bildene [emoji23]

Tok min siste gtest i dag [emoji14] ble plutselig bekymra! Men det trengte jeg ikke å være [emoji23] fler?
2da454688d39a6160d3a3a1d5e6d0423.jpg

Oh yes :)
45af5a9a0e07f55adbe9fcc3fb0386bf.jpg

Idag er det en uke siden første ultrasvake babystrek, kommer til å teste hver dag i en uke til tenker jeg nok[emoji85]
Har en digital igjen, skal til legen idag, og bestilt to CB plus samt en haug med strimler :)
Gleder meg hver morgen til å kunne se stigning haha :)

Oh yes :)
45af5a9a0e07f55adbe9fcc3fb0386bf.jpg

Idag er det en uke siden første ultrasvake babystrek, kommer til å teste hver dag i en uke til tenker jeg nok[emoji85]
Har en digital igjen, skal til legen idag, og bestilt to CB plus samt en haug med strimler :)
Gleder meg hver morgen til å kunne se stigning haha :)
Wow [emoji1] ingen tvil der heller, nei [emoji38]

Måtte ta en sent i går kveld.
462ebf37736efce15eeaa10ca46f4451.jpg

Den er nederst, den øverste er fra fredag. Men syns ikke streken er så tydelig ennå :/aldri prøvd de testene før..

det er de mest sensitive strimlene, 10ml/u eller hva det heter, de aller tidligste man kan få positiv på på markedet her såidt jeg har skjønt :) var en sånn jeg fikk svak svak babystrek på 9 DPO :) hvor mange dpo er du nå igjen? fin stigning på de der!

det er de mest sensitive strimlene, 10ml/u eller hva det heter, de aller tidligste man kan få positiv på på markedet her såidt jeg har skjønt :) var en sånn jeg fikk svak svak babystrek på 9 DPO :) hvor mange dpo er du nå igjen? fin stigning på de der!

Vet ikkeeee? [emoji851]

Når skal det telles fra? [emoji56][emoji23]

Når skal det telles fra? [emoji56][emoji23]

Dpo er days past ovulation, så for min del som testet etter EL var det enkelt. Har du noen formening om ca EL? Her var det 21.mai, så 22.mai var dpo 1 :) første positive test fikk jeg da en uke og 2 dager etter EL :)

Dpo er days past ovulation, så for min del som testet etter EL var det enkelt. Har du noen formening om ca EL? Her var det 21.mai, så 22.mai var dpo 1 :) første positive test fikk jeg da en uke og 2 dager etter EL :)

Tror jeg hadde EL 22. mai..

Er det veldig liten stigning? Jeg hadde den Evnt senere også..

Jeg tror det er en fin stigning, viktigste er AT det er en stigning og ikke hvor kraftig den er :)

Jaaaah... alt man skal bekymre seg over altså [emoji85] har jo en cbd liggende jeg tenkte å ta utover i uka :)

Back
Topp