Bah. Andre hcg-måling i morgen, så får jeg vite svar på onsdag. Er så spent. Tror ikke jeg klarer å slappe av før etter tul uansett :/
Lykke til [emoji173]
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Bah. Andre hcg-måling i morgen, så får jeg vite svar på onsdag. Er så spent. Tror ikke jeg klarer å slappe av før etter tul uansett :/
Jeg tar hos legen, så får svar dagen etterHvor fort får man svar på HCGprøver?
Altså, lurer på om munnsår kan komme med svangerskap. Sånne hvite som man får inni munnen. Har hatt noen konstant siden positiv test. Nå er det ikke mindre enn tre stykker [emoji33]
I tillegg er magen heelt på tur. Fikk endelig sluppet ut ting går, etter flere dager stopp, og i kveld er det helt motsatt av forstoppa for å si det sånn. Har vært uten Biola noen dager, så blir innkjøp i morgen. [emoji4][emoji4] så det var oppdatering om systemet her [emoji23] mener å huske at det har vært mye div i 1. trimester tidligere også. Andre som har litt kranglete mager?
[emoji137] sign me up! Her er det ganske løst.. ikke helt suppe, men [emoji28] ikke vanlig iallefall!Skriver under på kranglete mage [emoji1383] men min har aldri stoppa opp
Tok min siste gtest i dag [emoji14] ble plutselig bekymra! Men det trengte jeg ikke å være [emoji23] fler?
Få se bilde da? [emoji23][emoji23] jeg kommer ikke til å kjøpe flere tester nå... trooooor jeg [emoji23][emoji23][emoji23][emoji173]️[emoji173]️
Tok en igår, og da var det to uker siden positiv test[emoji23][emoji23] og tviler på at det blir min siste også[emoji12]
Tok min siste gtest i dag [emoji14] ble plutselig bekymra! Men det trengte jeg ikke å være [emoji23] fler?
Jeg kan ikke strimler, men det jeg kan se, er jo at den er supermye sterkere nå [emoji38]Måtte ta en sent i går kveld.
Den er nederst, den øverste er fra fredag. Men syns ikke streken er så tydelig ennå :/aldri prøvd de testene før..
Jeg kan ikke strimler, men det jeg kan se, er jo at den er supermye sterkere nå [emoji38]
Nei, tror jeg styrer unna selv, virker som det er mye usikkerhet på svaret til disse strimlene. Jeg kommer heller aldri til å bruke RFSU igjen, får heller sverge til clearblue [emoji57] de funker i hvertfall for meg [emoji4]Jada, klart og den øverste på morgenurin, nederste på seeeent pp kvelden urin. Men jeg kjøper nok ikke strimler en Evnt neste gang!
Nei, tror jeg styrer unna selv, virker som det er mye usikkerhet på svaret til disse strimlene. Jeg kommer heller aldri til å bruke RFSU igjen, får heller sverge til clearblue [emoji57] de funker i hvertfall for meg [emoji4]
Ja, svart på hvitt! Da var det bankers følte jeg [emoji4]De funka fint for meg sist også og har man digital så er det jo svart på hvitt.
Haha [emoji23] her også!Gruer meg til å ringe legen, jeg hater å prate i tlf! Og nå må jeg jo fortelle dama på legekontoret at jeg hadde sex for tre uker siden [emoji23]
Ja, svart på hvitt! Da var det bankers følte jeg [emoji4]
Oi. Klarte du å vente så lenge! [emoji50] sterkt. Hehe [emoji16]Ja, den er trygg og god må få tatt en sånn utover i uka og sett at tallet (forhåpentligvis) blir 2-3. Sist jeg var gravid testa jeg ikke før en uke etter at mensen egentlig skulle kommet, så da var jo alt så soleklart
Oi. Klarte du å vente så lenge! [emoji50] sterkt. Hehe [emoji16]