Ikke i bruk
Forumet er livet
Titter innom og lurer på om dere har en fin sommer så langt?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Spurte forresten også om hun kunne sjekke om det var noe hjertelyd fra magen.
Hun ønsket ikke gjøre dette, da det ofte kan skje at man ikke finner hjertelyden såpass tidlig.
Og med tanke på at jeg har TUL om under en uke, så ønsket hun ikke at jeg skulle gå en
hel uke med unødvendig bekymring. Tror det var lurt!!
Er det noen andre som har begynt å blø neseblod? Står jo noen steder at det kan skje pga skjøre slimhinner, men i dag har det skjedd 4 ganger Man blir så handicappa av det
Huff, håper det ikke skal holde på sånn mye. Men det kunne vel vært verre ting som plagde enJeg har ikke gjort det i dette svangerskapet, men i mitt forrige blødde jeg masse neseblod. Ikke så tidlig som dette da, var nok mer etter hallveis!
Huff, håper det ikke skal holde på sånn mye. Men det kunne vel vært verre ting som plagde en
Huff, i natt drømte jeg at vi fortalte svigermor at jeg er gravid, og hun fortalte at det var hun og! Følte meg helt forvirret og rar når jeg våknet.
Haha, bra det ikke bare er meg som har så merkelig fantasiDenne drømmen har jeg også hatt! Haha, skikkelig glad når jeg våknet og det ikke var tilfelle
Det hadde vært kjipt å måtte gå gravid sååå lengeDrømmer så mye rart jeg oxo ... i natt drømte jeg at termin min var flyttet til juni 2018
Ja var akkurat det jeg sa i drømmen oxo ... var så slitsomtHaha, bra det ikke bare er meg som har så merkelig fantasi
Det hadde vært kjipt å måtte gå gravid sååå lenge
Haha, bra det ikke bare er meg som har så merkelig fantasi
Det hadde vært kjipt å måtte gå gravid sååå lenge