Skravletråd

Spurte forresten også om hun kunne sjekke om det var noe hjertelyd fra magen.
Hun ønsket ikke gjøre dette, da det ofte kan skje at man ikke finner hjertelyden såpass tidlig.
Og med tanke på at jeg har TUL om under en uke, så ønsket hun ikke at jeg skulle gå en
hel uke med unødvendig bekymring. Tror det var lurt!!:)

Sikkert lurt!
Og ikke lenge til TUL, så spennende! [emoji4]
 
Er det noen andre som har begynt å blø neseblod? Står jo noen steder at det kan skje pga skjøre slimhinner, men i dag har det skjedd 4 ganger:shifty: Man blir så handicappa av det:p
 
Er det noen andre som har begynt å blø neseblod? Står jo noen steder at det kan skje pga skjøre slimhinner, men i dag har det skjedd 4 ganger:shifty: Man blir så handicappa av det:p

Jeg har ikke gjort det i dette svangerskapet, men i mitt forrige blødde jeg masse neseblod. Ikke så tidlig som dette da, var nok mer etter hallveis!
 
Jeg har ikke gjort det i dette svangerskapet, men i mitt forrige blødde jeg masse neseblod. Ikke så tidlig som dette da, var nok mer etter hallveis!
Huff, håper det ikke skal holde på sånn mye. Men det kunne vel vært verre ting som plagde en
 
Huff, i natt drømte jeg at vi fortalte svigermor at jeg er gravid, og hun fortalte at det var hun og!o_O Følte meg helt forvirret og rar når jeg våknet.:hilarious:
 
Sover hele tiden, men drømmer ingenting (som jeg kan huske i allefall).
Nå sitter jeg og halvsover i sofaen mens mini bruker hundene som bilbane. Gubben er ute og lager rundballer til dyrene.
Middagen var helt topp og magen er rolig, ikke kvalm heller nå. Akkurat NÅ er det virkelig fint å være gravid!
 
Back
Topp