Skravletråd

Ådæsjan, ble jeg toastmaster? :eek: Jeg kan lage klar en skravletråd, så den er ferdig til deg ;)

Ja, toastmaster er vel en ganske beskrivende tittel ;) hehe. Foreløpig gjør du allerede en strålende jobb :) og ja, jeg trenger minst tre skravletråder tenker jeg. Planer om å dele over en LAV sko inne på skjult :) dere kommer til å bli så lei av meg.
 
Ja, toastmaster er vel en ganske beskrivende tittel ;) hehe. Foreløpig gjør du allerede en strålende jobb :) og ja, jeg trenger minst tre skravletråder tenker jeg. Planer om å dele over en LAV sko inne på skjult :) dere kommer til å bli så lei av meg.

Nå har du banneren, og jeg og, så da er vi visst inne ;)
 
Ja, toastmaster er vel en ganske beskrivende tittel ;) hehe. Foreløpig gjør du allerede en strålende jobb :) og ja, jeg trenger minst tre skravletråder tenker jeg. Planer om å dele over en LAV sko inne på skjult :) dere kommer til å bli så lei av meg.
Samme plan her! Vi kan bli lei av hverandre <3
 
Jeg får det ikke opp i appen her enda, den skal komme oppe sammen med Våre Bilder osv ... kommer du deg inn?

Prøv å logg ut og inn? Husker den var sånn sist jeg skulle få tilgang. Evnt gå i nettleser, følg skjult forum. Da får du den opp i appen
 
Jeg får det ikke opp i appen her enda, den skal komme oppe sammen med Våre Bilder osv ... kommer du deg inn?

Jepp, jeg er inne :)
Bruker ikke app da, for den har aldri funket for meg..
 
4 igjen så er jeg klar for det skjulte forumet jeg også [emoji4]
 
Det er det som er kjipt med å ha termin i slutten av mnd. "alle" har liksom rukket å skravle endel før skjult kommer:p

Mhm, hadde det sånn sist gang! Men trår du gassen i bånn, så er du snart der :D du mangla ca 20 innlegg? Heng deg på alt av leker osv her inne, så har du snart nok :)
 
Nå funker det fra nettleser hos meg, men ikke fra app. Men er altså myye med appen som er snålt for tida :p
 
Første morgen uten å være dårlig eller i det hele tatt føle ekstrem sult. Håper det holder seg slik fremover[emoji3]
 
Jeg har vært av og på kvalm tidlig denne uke, men i går og i dag så føler jeg meg ikke kvalm. Bare sulten.
 
Dytter denne litt opp igjen jeg, da jeg plutselig hadde behov for å skravle litt om dagen i dag. Haha!
Kom akkurat fra legetime, hvor hun målte blodtrykk, fylte ut helsekort osv. Blodprøvene venter selvfølgelig til etter uke 12 (er i dag 9+4).
FIkk også tilbakemelding på celleprøven jeg tok forrige mnd at denne så bra ut, noe jeg ble veldig letta over! (Er 25, første celleprøve).
Jeg har såå lite symptomer, men enda føler jeg meg så trygg på at dette går fint. Nå har jeg TUL om 6 dager, også er det jordmor og legetime bare 3-4 uker etter det igjen. ÅÅhh, så godt at det er juli, fint vær, og mye planer på gang! Det betyr at tiden vil gå fort fremover :D
 
Spurte forresten også om hun kunne sjekke om det var noe hjertelyd fra magen.
Hun ønsket ikke gjøre dette, da det ofte kan skje at man ikke finner hjertelyden såpass tidlig.
Og med tanke på at jeg har TUL om under en uke, så ønsket hun ikke at jeg skulle gå en
hel uke med unødvendig bekymring. Tror det var lurt!!:)
 
Back
Topp