Ådæsjan, ble jeg toastmaster?Jeg kan lage klar en skravletråd, så den er ferdig til deg
![]()
Ja, toastmaster er vel en ganske beskrivende tittel
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ådæsjan, ble jeg toastmaster?Jeg kan lage klar en skravletråd, så den er ferdig til deg
![]()
Ja, toastmaster er vel en ganske beskrivende tittelhehe. Foreløpig gjør du allerede en strålende jobb
og ja, jeg trenger minst tre skravletråder tenker jeg. Planer om å dele over en LAV sko inne på skjult
dere kommer til å bli så lei av meg.
Samme plan her! Vi kan bli lei av hverandre <3Ja, toastmaster er vel en ganske beskrivende tittelhehe. Foreløpig gjør du allerede en strålende jobb
og ja, jeg trenger minst tre skravletråder tenker jeg. Planer om å dele over en LAV sko inne på skjult
dere kommer til å bli så lei av meg.
Nå har du banneren, og jeg og, så da er vi visst inne![]()
Jeg får det ikke opp i appen her enda, den skal komme oppe sammen med Våre Bilder osv ... kommer du deg inn?
Jeg får det ikke opp i appen her enda, den skal komme oppe sammen med Våre Bilder osv ... kommer du deg inn?
4 igjen så er jeg klar for det skjulte forumet jeg også [emoji4]
Det er det som er kjipt med å ha termin i slutten av mnd. "alle" har liksom rukket å skravle endel før skjult kommerDu må skravle litt til, ja![]()
Det er det som er kjipt med å ha termin i slutten av mnd. "alle" har liksom rukket å skravle endel før skjult kommer![]()
Det går fort![]()
Nå funker det fra nettleser hos meg, men ikke fra app. Men er altså myye med appen som er snålt for tida![]()