Skravletråd

Den startet bra, med 3+ på digital test imorges :) men nå er jeg potte sur på Oslo kommune som ikke greier å tilby oss en bhgplass enda. Tror ikke vi får svar før vi drar på ferie og jeg som hadde tenkt til å dra på besøk i bhg der hun får plass for å både se og bli kjent, men også for å forhøre meg om rutiner på mat og soving osv så vi kunne bruke sommerferien på å tilpasse oss og henne til det... nå får vi mest sannsynlig svar en gang ila juli, og plass i august... allerede hatt 5 mnd ubetalt perm, så å ta en uke av den første tiden på jobb igjen etter ferien er ganske lite fristende å gjøre, samt upopulært :( det tar jo også litt tid å sette seg inn i pedagogisk profil og vedtekter og alle rutiner på mat og turdager og hva de ønsker av klær og utstyr og navning av dette osv osv. Jeg er så frustrert og føler meg så maktesløs. Mest lyst til å bare flytte til en annen kommune, forbanna Oslo.

Ser at det innlegget nok egentlig hører hjemme i klagetråden og på forumet for snuppa og ikke her hvor alt er i mage-knøtt-modus [emoji85][emoji85] men jeg er bare så oppgitt.

Hurra for 3+[emoji16]
Godt og få det ut her og sikkert! Så utrolig frustrerende og dårlig av kommunen. Skjønner godt du er irritert og småforbanna. Håper det løser seg og at du slipper og vente veldig lenge på svar. Krysser fingra for deg[emoji4]
 
Nå er det mye action inne på skjult, der skulle dere vært! :hilarious:
 
Regner med at du rigger det til bra med haugevis av tråder som inviterer til skravling på alle nivåer ;)
Heheheheheeeeee.......... Jaaaaaeeeeeeehhhhhhh. Skal ikke dere hjelpe til med det? :p
 
Back
Topp