Skravletråd

Veivalsa

Forumet er livet
Himmelbarn
Snøfnuggene 2018
Febbisbebbis'18
Marshmallows2021
Skravletråd må vi ha [emoji4]
 
Så absolutt [emoji3][emoji3]
 
Noen som har kjent symptomer enda?
Jeg har hatt noen kvalmebølger de siste dagene, kan ikke huske å ha hatt det så tidlig før [emoji848] heldigvis går det over fort da!
 
Jeg er veldig varm. Mannen bruker meg som varmeovn[emoji23] Noen murringer/stikk tidlig i svangerskap, og trøtt [emoji42]
 
Skravletråd må vi ha ja! [emoji4] Jeg er varm og sliten jeg også [emoji1310]
Og veldig mye vondt i magen, så idag har jeg vært redd for å se blod på papiret hver gang jeg var på do[emoji29] Hadde veldig vondt med førstemann også, men kan ikke huske at det var så ille. Heldigvis ikke kommet noe, og krampene har roet seg. Men herlighet så skremt og redd man blir [emoji29] Vil så gjerne ha den spira her i magen helt til termin [emoji1317]
 
Varm og svimmel her! Og hjelper vel ikke noe særlig at jeg skal sove to netter i båt nå[emoji23][emoji23]
 
Titter innom for å ønske dere en super himmelsprett! :)
 
Gikk ganske bra første natta, litt småkvalm når jeg våkna bare[emoji23] men er bare å forberede seg, blir tre uker til sommeren også[emoji23][emoji23]

Hehehe! Fantastisk [emoji23] Bare å stålsette seg da [emoji85] Krysser fingrene for at du slipper unna verste kvalmen [emoji1317]
 
Jeg var også veldig kvalm dagene før jeg testet og en del murringer og stikk i underlivet og i brystene, men nå føler jeg at det har vært bedre og blir så klart bekymret for det ;):oops: Men har spist ganske ofte så er nok det som gjør det. Satser på det kommer tilbake:hilarious:
 
Jeg var også veldig kvalm dagene før jeg testet og en del murringer og stikk i underlivet og i brystene, men nå føler jeg at det har vært bedre og blir så klart bekymret for det ;):oops: Men har spist ganske ofte så er nok det som gjør det. Satser på det kommer tilbake:hilarious:

Går opp og ned her også [emoji4] Det er helt normalt! Og hvis du spiser ofte er det garantert med på å holde kvalmen i sjakk, det er det lureste man kan gjøre [emoji4]
Og stikkinger og murringer kommer i rykk og napp. Kommer tidsnok tilbake [emoji28][emoji28]
 
Går opp og ned her også [emoji4] Det er helt normalt! Og hvis du spiser ofte er det garantert med på å holde kvalmen i sjakk, det er det lureste man kan gjøre [emoji4]
Og stikkinger og murringer kommer i rykk og napp. Kommer tidsnok tilbake [emoji28][emoji28]
Godt å høre det ikke bare er meg[emoji28]Blir helt tullette av å gå gravid! Men vet jo som du sier at det er normalt så får vell bare prøve å slappe av med det;)Er lenge igjen så får vell bare være glad når formen er bra :p
 
Godt å høre det ikke bare er meg[emoji28]Blir helt tullette av å gå gravid! Men vet jo som du sier at det er normalt så får vell bare prøve å slappe av med det;)Er lenge igjen så får vell bare være glad når formen er bra :p

Ja, så mye man stresser med å bli gravid og gleder seg til positiv test! Så er det 9 mnd til med bekymringer [emoji23] Og så tenker man at alt blir bra bare man får ungen trygt ut, men så kommer det søren meg en million nye bekymringer [emoji28] Får være fornøyd når formen er bra, så vi kan nyte sommeren [emoji4]
 
Back
Topp