Skravletråd

Fri i dag, og sov derfor 12 timer, bare avbrutt av toalettbesøk. Deretter tatt dagen med ro, handlet litt blomster til bedet mitt og holdt på i hagen. Nå ligger jeg på sofaen og er helt skutt :hilarious:
Definitivt gravid, og det er så godt å kjenne på kroppen at det stemmer :)

Hvordan er deres dag?

Sovna 00:30 (kveldsvakt) og våkna 06:00 av mannens vekkerklokke, og har ikkje sove sia[emoji42] så trur ikkje det er lenge til eg finner senga [emoji85]

Helt skutt i dag selv. Prøvde meg på et aldri så lite bad, men følte jeg svettet mer enn det var deilig.
Er litt godt å kjenne på kroppen av man er gravid, når man er litt nervøs. Føles ut som det skjer noe inni der ihvertfall, men ikke umulig at det er all luften jeg kjenner nå[emoji23]

Luft er det mykje av no kjenner eg [emoji85][emoji23]

Anbefaler det absolutt! Jeg drøyde det til uke 12 sist, men kunne ha begynt mye før innså jeg, så nå har jeg dratt dem på meg allerede. De tillater jo mage å "ese" ut, så man ser litt ekstra gravid ut i dem, men med en løs topp over går det bra :p

Tror det ser bedre ut enn å gå rundt med knappen åpen uansett[emoji23][emoji23]

Trøtt.no! Sto opp kl.04 for å ta tog til Barteby på fagdag og kom akkurat hjem! Hjelpes for en lang dag[emoji42][emoji42][emoji42] her blir det definitivt sofatjeneste resten av kvelden[emoji42][emoji42]

Anbefaler det absolutt! Jeg drøyde det til uke 12 sist, men kunne ha begynt mye før innså jeg, så nå har jeg dratt dem på meg allerede. De tillater jo mage å "ese" ut, så man ser litt ekstra gravid ut i dem, men med en løs topp over går det bra :p

Trur eg må investere i eit par eg og. Kor kjøpe du dei? :)

Trøtt.no! Sto opp kl.04 for å ta tog til Barteby på fagdag og kom akkurat hjem! Hjelpes for en lang dag[emoji42][emoji42][emoji42] her blir det definitivt sofatjeneste resten av kvelden[emoji42][emoji42]

Skjønner godt at du er trøtt då ja [emoji43]

Trur eg må investere i eit par eg og. Kor kjøpe du dei? :)

Jeg kjøpte på HM. Liker best de som er smale i beina, for buksestoffet er likevel veldig strechy :) har en blå og en svart. Utenom det blir det en del kjoler og skjørt også. Men akkurat i denne delen av graviditeten er det så mange klær jeg bare ser litt mer lubben ut i [emoji23] gleder meg SÅ mye til babymagen kommer [emoji173]️

For meg som ikke er så bevandret her inne - hva er skjult forum?

Det er en skjult gruppe inne i en termingruppe hvor man må få tilgang og opprettholde et visst aktivitetsnivå for å få være. Det er bare medlemmer av den skjulte gruppa som kan se alt det inne, ikke som på åpent hvor alle kan se alt :)

Har bare ett symptom på at jeg er gravid. Trøtt, trøtt og mer trøtt... zzzzombie.

Det er en skjult gruppe inne i en termingruppe hvor man må få tilgang og opprettholde et visst aktivitetsnivå for å få være. Det er bare medlemmer av den skjulte gruppa som kan se alt det inne, ikke som på åpent hvor alle kan se alt :)

Takker og bukker! Det hørtes jo veldig bra ut. Da prøver jeg å slenge meg på skravlingen, så kanskje jeg også får bli med en vakker dag

Takker og bukker! Det hørtes jo veldig bra ut. Da prøver jeg å slenge meg på skravlingen, så kanskje jeg også får bli med en vakker dag

Det får du nok :D det skjulte forumet åpner ikke før februar-gruppa har 5000 innlegg, tror vi har rundt 600 nå :)

For meg som ikke er så bevandret her inne - hva er skjult forum?

Det er ein skjult side kor vi som deltar aktivt i forumet kan få tilgang til/opprette. Alt som skrives der vil kun bli sett av dei som er medlem av den skjulte siden. Så vi vil få ein eigen side for oss gravide februardamer :)

Tror jeg tar sjansen på å melde meg inn her. Har ikke vært aktiv på prøver forumet, men har lest og fulgt med i et par mnd nå.

Har en gutt født januar 2016. Ble gravid i oktober i fjor, men endte i MA i uke 10. Tok lang tid før kroppen henta seg inn igjen etter MA. Og har sliti med lange sykluser, så mai var første mnd med Letrozol, og jammen satt ikke spira da ❤ Håper virkelig denne klamrer seg fast helt til februar og vi får en lillebror eller lillesøster da.

4+1 i dag og fikk 2-3 på digital i dag. Så testene blir sterkere hvertfall.

Tiden går så sakte nå i starten. Gleder meg til mage og spark

Tror jeg tar sjansen på å melde meg inn her. Har ikke vært aktiv på prøver forumet, men har lest og fulgt med i et par mnd nå.

Har en gutt født januar 2016. Ble gravid i oktober i fjor, men endte i MA i uke 10. Tok lang tid før kroppen henta seg inn igjen etter MA. Og har sliti med lange sykluser, så mai var første mnd med Letrozol, og jammen satt ikke spira da [emoji173] Håper virkelig denne klamrer seg fast helt til februar og vi får en lillebror eller lillesøster da.

4+1 i dag og fikk 2-3 på digital i dag. Så testene blir sterkere hvertfall.

Tiden går så sakte nå i starten. Gleder meg til mage og spark

Velkommen hit :)
Krysser fingrene for at det går bra denne gangen [emoji173]️[emoji254]

Back
Topp