Skravletråd

Hei! Henger meg på her, jeg :) Vi ble gravide i PP8 da vi egentlig hadde en prøveslurvepause. En positiv overraskelse [emoji813]red 5+1 i dag. Føler det ikke har gått opp for meg enda, selv om hele kroppen min skriker at jeg er gravid. Murringer, trøtt i perioder, småkvalm, humørsvingninger, tisser hele tiden, ømme pupper.. ja, egentlig hele pakka. Noen dager har jeg veldig mye energi og glemmer nesten at jeg er gravid.
I dag har jeg satt på en vaskemaskin og ryddet litt, og deretter har jeg bare lagt i sofaen og gjespet. Skulle gjort så mye mer, men er helt tømt!
Gratulerer [emoji254][emoji4]

Hehe, stemmer det[emoji6] fra Telemark, men bor i Østerdalen ja[emoji5] fort gjort og lese litt fort noen ganger! Fin bunad du har da[emoji6][emoji6] jeg har telemarksbunad, så blir spennende og se om jeg får ei jente og hva slags bunad hun evt vil ha[emoji12][emoji12]

Hvilken av telemarksbunadene har du da? De er jo knallfine alle sammen <3 pappas familie er fra Telemark så alle damene på hans side av familien har enten beltestakken eller vest-telemarken :) selv er jeg veldig glad for Marie Aaen-drakten min, har den i grønn :) samme med mamma, tante og søster, og så skal vesla her (hun vi har fra før av, 1 år bare foreløpig) skal få barneversjonen av den! Det blir så stas <3 uansett om du får jente eller gutt så kan dere matche i telemarksbunader da, passe herlig med en liten kar som tusler rundt i herrebunaden? <3

Jeg har beltestakken og er veldig glad i den, selvom den er litt tung og ubehagelig å ha på seg til tider[emoji5][emoji5] mamma sydde min og svigermor syr bunader av de her oppe, så blir nok både barnebunader og når de blir eldre her[emoji3] små knøtt i bunad er jo noe av det fineste som finnes[emoji173]️[emoji173]️

Hei på dere! Spennende og skummelt med nytt terminforum! (Jeg er også i november15). Trives eeegentlig best på skjult [emoji85]

Hei på dere! Spennende og skummelt med nytt terminforum! (Jeg er også i november15). Trives eeegentlig best på skjult [emoji85]

Samme her, er også i mars16, og der er jeg utelukkende på skjult, gleder meg til vi kan få skjult her også ;)

Samme her, er også i mars16, og der er jeg utelukkende på skjult, gleder meg til vi kan få skjult her også ;)

Ja, det blir en frihet! Når/hvordan får vi det? Er det når vi har x-antall innlegg? I så fall får vi skravle som bare rakker'n! ;)

Da får vi skikkelig gjecnaldrende vil jeg si :-P kommende storebror er her født i desember -15 ;-)

Vi må ha 5000 innlegg for å få skjult forum, så det er bare å skravle på :D

Hvordan får man slike bannere til høyre for profilbildet sitt? De der "novemberlykke 2015"og "desemberskatter ..."

Hvordan får man slike bannere til høyre for profilbildet sitt? De der "novemberlykke 2015"og "desemberskatter ..."

Det er skjulte forum :) kommer her etterhvert også, når vi har mange nok innlegg [emoji1360]

Er det ubegrenset med "plasser" i de skjulte gruppene?[emoji5]

Kjenner jeg blir helt forvirra av dette forumet. Skikkelig uvant!
Uansett da; noen som har fortalt familie, venner eller andre enda? :)

Kjenner jeg blir helt forvirra av dette forumet. Skikkelig uvant!
Uansett da; noen som har fortalt familie, venner eller andre enda? :)

Eg har så vidt begynt å spre nyheten, og sku det skje no gale så slepp eg å skjule det :)

Back
Topp