Skravletråd

Tror jeg tar sjansen på å melde meg inn her. Har ikke vært aktiv på prøver forumet, men har lest og fulgt med i et par mnd nå.

Har en gutt født januar 2016. Ble gravid i oktober i fjor, men endte i MA i uke 10. Tok lang tid før kroppen henta seg inn igjen etter MA. Og har sliti med lange sykluser, så mai var første mnd med Letrozol, og jammen satt ikke spira da [emoji173] Håper virkelig denne klamrer seg fast helt til februar og vi får en lillebror eller lillesøster da.

4+1 i dag og fikk 2-3 på digital i dag. Så testene blir sterkere hvertfall.

Tiden går så sakte nå i starten. Gleder meg til mage og spark

Velkommen og gratulerer så mye [emoji7]

Hva gjør dere i dag da damer? Jeg er bare hjemme, og har planer om å begynne med husvask, men kommer liksom ikke i gang [emoji23]

Hva gjør dere i dag da damer? Jeg er bare hjemme, og har planer om å begynne med husvask, men kommer liksom ikke i gang [emoji23]

Har vore på jobb fra 6-14 og no tenkte eg at eg sku sove litt før eg henter vesla i bhg. [emoji4] viss du kjem i gang med husvasken så sendt litt vaskestøv i min retning og [emoji28]

• Liker
Reactions: CNT

Jeg bytta ut husvasken med veranda, bok og strålende sooool[emoji295]️[emoji295]️ husvasken får vente, sola må nytes når den først viser seg[emoji295]️[emoji295]️[emoji12][emoji12]

Hadde en feriedag i dag da jeg egentlig skulle vært på oppstartsUL på fertilitetsklinikken :p
Har nytt den med å sove lenge og døse på sofaen.
Blir veldig fort utmattet nå og måtte hvile en time etter dusjing i stad :hilarious:

Nå er vi på vei til å besøke hos Avocadomannens besteforeldre. Ser ikke så bra ut med helsa der, og virker som Farmor hans er i ferd med å dø :oops: Kan bli siste besøket ❤️

Jeg bytta ut husvasken med veranda, bok og strålende sooool[emoji295]️[emoji295]️ husvasken får vente, sola må nytes når den først viser seg[emoji295]️[emoji295]️[emoji12][emoji12]

You lucky duck :duckie

Lucky you! Vi har sol her også, men det blåser for mye til at det er behagelig å sitte ute... Men deeeeilig at det ikke er grått og regner i alle fall, det har vi hatt nok av i det siste

Hadde en feriedag i dag da jeg egentlig skulle vært på oppstartsUL på fertilitetsklinikken [emoji14]
Blir veldig fort utmattet nå og måtte hvile en time etter dusjing i stad :hilarious:

Nå er vi på vei til å besøke hos Avocadomannens besteforeldre. Ser ikke så bra ut med helsa der, og virker som Farmor hans er i ferd med å dø :oops: Kan bli siste besøket [emoji173]️
Hvorfor ble det ikke ul?

Åh så trist :-( klem [emoji173]

Her i fjellregionen nord i Østerdalen er vi ikke akkurat bortskjemte med varme og fine dager, så her må det nytes[emoji295]️ senest igår var det sludd og 4 grader, så jeg måtte fyre[emoji33][emoji33] hehe! Og for en byjente fra Telemark kjennes det kaldere ut her enn for de lokale[emoji23][emoji23]

Hadde en feriedag i dag da jeg egentlig skulle vært på oppstartsUL på fertilitetsklinikken :p

Nå er vi på vei til å besøke hos Avocadomannens besteforeldre. Ser ikke så bra ut med helsa der, og virker som Farmor hans er i ferd med å dø :oops: Kan bli siste besøket [emoji173]️

Heelt greit du slapp den UL da[emoji12][emoji3][emoji3]

Så trist, slik er ikke noe morsomt i det hele tatt[emoji173]️

Hvorfor ble det ikke ul?

Åh så trist :-( klem [emoji173]

Jeg skulle sjekkes før sprøytestart til IVF, men det ble jo avlyst når jeg plutselig var gravid på egenhånd ;)

Her i fjellregionen nord i Østerdalen er vi ikke akkurat bortskjemte med varme og fine dager, så her må det nytes[emoji295]️ senest igår var det sludd og 4 grader, så jeg måtte fyre[emoji33][emoji33] hehe! Og for en byjente fra Telemark kjennes det kaldere ut her enn for de lokale[emoji23][emoji23]

Da er du og bunaden min fra samme sted da, hehe :)

Nord-Østerdal eller Telemark? ;)

Nord-Østerdal :) så bare at du skrev det var der du er nå, men du bor kanskje der menER fra Telemark?
Edit: så nå at fu skrev du er fra Telemark men bor i Nord-Østerdalen :) haha. Note to self: les hele posten før du kommenterer. Ble for ivrig av å lese Østerdalen :)

Endelig har det blitt mindre vind, og jeg og hunden vår nyter solen, mens mannen klipper plenen [emoji41][emoji28] Er også endelig ferdig med husvasken [emoji106]

Haff, kjenne eg blir ein smule oppgitt... nabo ungene 5 og 7 år, er relativt stille frem til kl 19 på kvelden og så er det høyt støynivå etter 19 og frem til 20:30 på det meste. Ein smule frustrerende når eg prøver å få vesla på 2 til å legge seg kl 19/19:30 [emoji19][emoji13]

Hei! Henger meg på her, jeg :) Vi ble gravide i PP8 da vi egentlig hadde en prøveslurvepause. En positiv overraskelse :Heartred 5+1 i dag. Føler det ikke har gått opp for meg enda, selv om hele kroppen min skriker at jeg er gravid. Murringer, trøtt i perioder, småkvalm, humørsvingninger, tisser hele tiden, ømme pupper.. ja, egentlig hele pakka. Noen dager har jeg veldig mye energi og glemmer nesten at jeg er gravid.
I dag har jeg satt på en vaskemaskin og ryddet litt, og deretter har jeg bare lagt i sofaen og gjespet. Skulle gjort så mye mer, men er helt tømt!

Nord-Østerdal :) så bare at du skrev det var der du er nå, men du bor kanskje der menER fra Telemark?
Edit: så nå at fu skrev du er fra Telemark men bor i Nord-Østerdalen :) haha. Note to self: les hele posten før du kommenterer. Ble for ivrig av å lese Østerdalen :)

Hehe, stemmer det[emoji6] fra Telemark, men bor i Østerdalen ja[emoji5] fort gjort og lese litt fort noen ganger! Fin bunad du har da[emoji6][emoji6] jeg har telemarksbunad, så blir spennende og se om jeg får ei jente og hva slags bunad hun evt vil ha[emoji12][emoji12]

Back
Topp