Kjenner jeg blir helt forvirra av dette forumet. Skikkelig uvant!
Uansett da; noen som har fortalt familie, venner eller andre enda?![]()
Er bare samboer og en venninne som vet det
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Noen av dere begynt med kvalme? Eventuelt morgen eller kveld... skikkelig kveldskvalm jeg...
Jepp. Både morgen og kveld, vil jeg si. Og særlig om det er lenge siden jeg har spist!
Noen av dere begynt med kvalme? Eventuelt morgen eller kveld... skikkelig kveldskvalm jeg...
Mest kvalme forårsaket av lukter eller anstrengelse foreløpig, så situasjonsbestemt, ikke noen døgnrytme på den![]()
Her er den hele døgnet. Jeg kaster opp også
Hmm har tidligere vært mest morgenkvalm, men begynner nok å føle kveldskvalmen nå. syns det er tidlig når jeg bare er 4+6 ... gjerne vært i uke6-7 før
Det er jammen stille i skravletråden [emoji57]
Sant, eg driv å går tur med vesla no og kjenne at kondisjonen er ein smule gravidprega [emoji28]
Jeg skal ut på tur opp en veldig bratt topp nå, er litt spent på hvordan formen er [emoji85]
Jeg skal ut på tur opp en veldig bratt topp nå, er litt spent på hvordan formen er [emoji85]
Hva driver folk med idag på fridagen da? (Ikke sikkert alle har fri, men det er vel rød dag?)
Hva driver folk med idag på fridagen da? (Ikke sikkert alle har fri, men det er vel rød dag?)