Skravletråd

Kjenner jeg blir helt forvirra av dette forumet. Skikkelig uvant!
Uansett da; noen som har fortalt familie, venner eller andre enda? :)

Er bare samboer og en venninne som vet det :-) venter litt lenger før jeg sier det til familie.

Noen av dere begynt med kvalme? Eventuelt morgen eller kveld... skikkelig kveldskvalm jeg...

Noen av dere begynt med kvalme? Eventuelt morgen eller kveld... skikkelig kveldskvalm jeg...

Jepp. Både morgen og kveld, vil jeg si. Og særlig om det er lenge siden jeg har spist!

Jepp. Både morgen og kveld, vil jeg si. Og særlig om det er lenge siden jeg har spist!

Hmm har tidligere vært mest morgenkvalm, men begynner nok å føle kveldskvalmen nå. syns det er tidlig når jeg bare er 4+6 ... gjerne vært i uke6-7 før

Har/hatt begge deler, kommer og går litt[emoji5][emoji5]

Mest kvalme forårsaket av lukter eller anstrengelse foreløpig, så situasjonsbestemt, ikke noen døgnrytme på den :p

Mest kvalme forårsaket av lukter eller anstrengelse foreløpig, så situasjonsbestemt, ikke noen døgnrytme på den :p

Høres veldig likt ut som jeg har hatt i mine tidligere svangerskap [emoji7]men det kom senere. Denne gangen bare utrolig kveldskvalm[emoji15]forløpig vel og merke [emoji23]godt å kjenne spiren lager hormoner som er betryggende faktor for min del [emoji173]️[emoji7]

Hmm har tidligere vært mest morgenkvalm, men begynner nok å føle kveldskvalmen nå. syns det er tidlig når jeg bare er 4+6 ... gjerne vært i uke6-7 før

Var nesten ikke kvalm sist, men i natt har jeg vært mye våken pga det! Håper ikke det skal vedvare[emoji42]

Det er jammen stille i skravletråden [emoji57]

Jeg skal ut på tur opp en veldig bratt topp nå, er litt spent på hvordan formen er [emoji85]

Hva driver folk med idag på fridagen da? (Ikke sikkert alle har fri, men det er vel rød dag?)

Hva driver folk med idag på fridagen da? (Ikke sikkert alle har fri, men det er vel rød dag?)

Kjiipern å jobbe idag, men veit jeg blir veldig glad når lønna kommer[emoji12]

Vi venter på besøk :) skulle egentlig ha jobba i dag og tjent maaaasse cash, men er sykemeldt.. hva driver du med? :)

Back
Topp