Skravletråd

Hva driver folk med idag på fridagen da? (Ikke sikkert alle har fri, men det er vel rød dag?)

Ligger rett ut med influensa! [emoji40] Godt det er fridag så jeg slipper å lide meg gjennom en arbeidsdag [emoji28]
Hva gjør du da?

Godt å se det er flere som kjenner på dalende kondis :p
Var nettopp på en tur som jeg pleier å gå langs kyststien. Brukte vel bobbelt så lang tid som vanlig og måtte ha tre sittepauser på benker underveis :hilarious:

Godt å se det er flere som kjenner på dalende kondis :p
Var nettopp på en tur som jeg pleier å gå langs kyststien. Brukte vel bobbelt så lang tid som vanlig og måtte ha tre sittepauser på benker underveis :hilarious:

Dalende?! Her sa den bare "sayonara! Jeg stikker"

Ligger rett ut med influensa! [emoji40] Godt det er fridag så jeg slipper å lide meg gjennom en arbeidsdag [emoji28]
Hva gjør du da?

Åh, så kjipt å være syk!! God bedring [emoji173]️[emoji173]️ vi har vært på hytta og kom akkurat hjem :) skal få besøk av fadderen til snuppa (bestekompis til samboer) for litt grilling nå etterpå :) later som om det er sommer [emoji85]

Vi venter på besøk :) skulle egentlig ha jobba i dag og tjent maaaasse cash, men er sykemeldt.. hva driver du med? :)

Du får fortsatt grunnlønnen selvom du er sykemeldt? Bare ikke tilleggene?
Vi kom akkurat hjem fra hytta og skal grille i "finværet" haha :) norsk sommer altså, brr.

Åh, så kjipt å være syk!! God bedring [emoji173]️[emoji173]️ vi har vært på hytta og kom akkurat hjem :) skal få besøk av fadderen til snuppa (bestekompis til samboer) for litt grilling nå etterpå :) later som om det er sommer [emoji85]

Takk! Det er dødskjipt [emoji29]
Kos dere med grilling og kos! [emoji4]

Tillegg på en sånn rød dag er vel ganske digg vil jeg tro? [emoji7][emoji16][emoji4][emoji857]

Jepp, og hvertfall når man jobber døgn og får for mange timer[emoji12]

Du får fortsatt grunnlønnen selvom du er sykemeldt? Bare ikke tilleggene?
Vi kom akkurat hjem fra hytta og skal grille i "finværet" haha :) norsk sommer altså, brr.

Stemmer :)

Ååh, det hadde jeg lyst til i dag også. Men så måtte jeg sove litt og da ble det for sent! Her er det ikke så ille vær faktisk :)

Bah. Andre hcg-måling i morgen, så får jeg vite svar på onsdag. Er så spent. Tror ikke jeg klarer å slappe av før etter tul uansett :/

Bah. Andre hcg-måling i morgen, så får jeg vite svar på onsdag. Er så spent. Tror ikke jeg klarer å slappe av før etter tul uansett :/

Så spennende! Krysser fingrene for deg! ✨

Last edited:
Back
Topp