Hva driver folk med idag på fridagen da? (Ikke sikkert alle har fri, men det er vel rød dag?)
Ligger rett ut med influensa! [emoji40] Godt det er fridag så jeg slipper å lide meg gjennom en arbeidsdag [emoji28]
Hva gjør du da?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hva driver folk med idag på fridagen da? (Ikke sikkert alle har fri, men det er vel rød dag?)
Ligger rett ut med influensa! [emoji40] Godt det er fridag så jeg slipper å lide meg gjennom en arbeidsdag [emoji28]
Hva gjør du da?
Godt å se det er flere som kjenner på dalende kondis
Var nettopp på en tur som jeg pleier å gå langs kyststien. Brukte vel bobbelt så lang tid som vanlig og måtte ha tre sittepauser på benker underveis
Hva gjør du da?
Dalende?! Her sa den bare "sayonara! Jeg stikker"
Æsj, masse god bedring! [emoji855]
God bedring!
Haha, ja du har rett, var vel sånn her også
Hva gjør du da?
Vi venter på besøk skulle egentlig ha jobba i dag og tjent maaaasse cash, men er sykemeldt.. hva driver du med?
Kjiipern å jobbe idag, men veit jeg blir veldig glad når lønna kommer[emoji12]
Åh, så kjipt å være syk!! God bedring [emoji173]️[emoji173]️ vi har vært på hytta og kom akkurat hjem skal få besøk av fadderen til snuppa (bestekompis til samboer) for litt grilling nå etterpå later som om det er sommer [emoji85]
Tillegg på en sånn rød dag er vel ganske digg vil jeg tro? [emoji7][emoji16][emoji4][emoji857]
Du får fortsatt grunnlønnen selvom du er sykemeldt? Bare ikke tilleggene?
Vi kom akkurat hjem fra hytta og skal grille i "finværet" haha norsk sommer altså, brr.
Hoho, lykke til! [emoji28] God tur
Bah. Andre hcg-måling i morgen, så får jeg vite svar på onsdag. Er så spent. Tror ikke jeg klarer å slappe av før etter tul uansett :/
Bah. Andre hcg-måling i morgen, så får jeg vite svar på onsdag. Er så spent. Tror ikke jeg klarer å slappe av før etter tul uansett :/
Hvor fort får man svar på HCGprøver?