Kaffe smaker ikke godt lengre
Oh no!! Men man skal jo visstnok ikke drikke så mye av det da, så kanskje det er like greit? Jeg skulle gjerne fått avsmak på det, men her er det heller omvendt.. drikker langt mer en anbefalt
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Kaffe smaker ikke godt lengre
Må nok bestille tul! Men når?! Jeg vil jo typ snart, men det er ikke så lett å ta fri fra jobb heller og har ferie når jeg er 11/12 uker på vei
Må nok bestille tul! Men når?! Jeg vil jo typ snart, men det er ikke så lett å ta fri fra jobb heller og har ferie når jeg er 11/12 uker på vei
Kanskje du kan bytte ut med koffeinfri?Oh no!! Men man skal jo visstnok ikke drikke så mye av det da, så kanskje det er like greit? Jeg skulle gjerne fått avsmak på det, men her er det heller omvendt.. drikker langt mer en anbefalt
Kanskje du kan bytte ut med koffeinfri?
Hei. Har dere hatt en fin dag?[emoji2]
æsj, så kjipt!! Håper dere får plass fort, kjedelig når det er sånn :/Den startet bra, med 3+ på digital test imorges men nå er jeg potte sur på Oslo kommune som ikke greier å tilby oss en bhgplass enda. Tror ikke vi får svar før vi drar på ferie og jeg som hadde tenkt til å dra på besøk i bhg der hun får plass for å både se og bli kjent, men også for å forhøre meg om rutiner på mat og soving osv så vi kunne bruke sommerferien på å tilpasse oss og henne til det... nå får vi mest sannsynlig svar en gang ila juli, og plass i august... allerede hatt 5 mnd ubetalt perm, så å ta en uke av den første tiden på jobb igjen etter ferien er ganske lite fristende å gjøre, samt upopulært det tar jo også litt tid å sette seg inn i pedagogisk profil og vedtekter og alle rutiner på mat og turdager og hva de ønsker av klær og utstyr og navning av dette osv osv. Jeg er så frustrert og føler meg så maktesløs. Mest lyst til å bare flytte til en annen kommune, forbanna Oslo.
Er mer om jeg har tålmodigheten nok til det Vi skal ikke på ferie i år, den blir brukt til å gjøre det smekkert ute her hjemmeMen det regnes vel fremdeles som tidlig ul når du er 11/12 uker? Eller var det det at du ikke har mulighet når du har ferie kanskje, hvis dere skal reise
Har ikke så lang vei til Oslo, der er det sikkert noe som er lørdagsåpent. Men vil liksom gjerne vente til uke 11/12 også, for da er det jo litt mer å seDet er jo veldig fint å dra rundt uke 11/12 om du har tålmodighet til det Ellers er det noen steder hvor det er åpent på lørdager. Men det avhenger litt av hvor i landet du bor da!
æsj, så kjipt!! Håper dere får plass fort, kjedelig når det er sånn :/
Er mer om jeg har tålmodigheten nok til det Vi skal ikke på ferie i år, den blir brukt til å gjøre det smekkert ute her hjemme
Ja, det skjønner jeg du blir! Sånne ting er jo veldig godt å få i orden så fort som mulig!Vi har jo krav på plass fra august av, er bare jeg som hater å ikke kunne GJØRE noe eller fikse situasjonen. Blir gal av å gå og VENTE. Vi har ventet siden førsteopptaket som gikk i slutten av mars
Nei, ikke så verst Første sommer i eget hus med hage <3Hage-ferie hørtes ikke så dumt ut det da <3
Den startet bra, med 3+ på digital test imorges men nå er jeg potte sur på Oslo kommune som ikke greier å tilby oss en bhgplass enda. Tror ikke vi får svar før vi drar på ferie og jeg som hadde tenkt til å dra på besøk i bhg der hun får plass for å både se og bli kjent, men også for å forhøre meg om rutiner på mat og soving osv så vi kunne bruke sommerferien på å tilpasse oss og henne til det... nå får vi mest sannsynlig svar en gang ila juli, og plass i august... allerede hatt 5 mnd ubetalt perm, så å ta en uke av den første tiden på jobb igjen etter ferien er ganske lite fristende å gjøre, samt upopulært det tar jo også litt tid å sette seg inn i pedagogisk profil og vedtekter og alle rutiner på mat og turdager og hva de ønsker av klær og utstyr og navning av dette osv osv. Jeg er så frustrert og føler meg så maktesløs. Mest lyst til å bare flytte til en annen kommune, forbanna Oslo.
Er det noen som har fått tilgang til skjult eller?[emoji4]
Er det noen som har fått tilgang til skjult eller?[emoji4]
YEAH! Partyyyyy!Det tar gjerne en dag eller to fra TGA gir beskjed til forumansvarlig om at en skal ha tilgang før man faktisk får den foreløpig tipper jeg dt bare er Urflisa som er der inne