Ja eller kjempesulten desperat gravid dame
En av to
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja eller kjempesulten desperat gravid dame
Neeeei, nå har jeg aldri.... [emoji28] tror det er noe av det rareste jeg har hørt [emoji38] tror ikke det frister meg, men digger cravingen [emoji4]Spiser brødskive med nugatti og leverpostei. Skjønte ikke før mannen kommenterte det at det kanskje er litt rart å ha det på samme skive
Forrige svangerskap måtte jeg ha det hvite på kinakålen tror jeg dyppet den i nugatti når jeg tenker meg om hahaNeeeei, nå har jeg aldri.... [emoji28] tror det er noe av det rareste jeg har hørt [emoji38] tror ikke det frister meg, men digger cravingen [emoji4]
Jøss allerede skjult!Tamara ordner skjult i løpet av morgendagen
Jøss allerede skjult!
Ja her går det sannelig unna dere er gode skravlereJa her er det bare å henge med i svingene
Tamara ordner skjult i løpet av morgendagen
Juhuuu! Håper jeg har skravlet nok til å få bli med.
Juhuuu! Håper jeg har skravlet nok til å få bli med.
Kan anbefales ja
Haha [emoji28] jeg laget en cravings tråd, gjerne oppdater oss på den [emoji23] kjempe gøy å høre!Forrige svangerskap måtte jeg ha det hvite på kinakålen tror jeg dyppet den i nugatti når jeg tenker meg om haha
Fy søren så dårlig gjort [emoji45] klemJeg har i de tidligere svangerskapene slitt med migrene i første trimester, men det har ikke startet før sånn uke 7. Er 4+4 idag, og migrenen er på plass jobber med solbriller på (dagens klageinnlegg fra meg)
Ja, var det 50 innlegg? Og man må ha vært medlem i babyverden i 1mnd tror jeg det var? Litt uklare svar kanskje, men..Skjønner ikke helt den skjulte gruppa?
Må man ha et viss antall innlegg for og være med?
Jeg aner ikke XD men har over 50,så får se =)Ja, var det 50 innlegg? Og man må ha vært medlem i babyverden i 1mnd tror jeg det var? Litt uklare svar kanskje, men..
Og du er ført opp på terminlista? [emoji2]Jeg aner ikke XD men har over 50,så får se =)