Høres supert ut [emoji4]Skal vi gå for isblått/lyseblått på banneret vårt da? Så sender jeg Tamara en pm nå![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Høres supert ut [emoji4]Skal vi gå for isblått/lyseblått på banneret vårt da? Så sender jeg Tamara en pm nå![]()
Noen som vet om det holder med Sanasol og Folat? [emoji23] Har DILLA på sanasol, redder morgenen min [emoji23]
Hvis du har et variert kosthold så er det vel bare folat du må ta tror jeg. Og helst omega3.
Ja, det bør jeg ta. Sliter bare med at jeg gulper tranrap langt utover dagen. Usikker på om det er en god ide nå i disse brekningsdager... men fantes det ikke ekstra tjukke kapsler en gang i tiden?
Det vet jeg ikke, men jeg pleier og ta dem før mat eller før jeg legger meg. Da får jeg ikke det. Jeg måtte slutte med dem en periode sist da jeg spydde til alle døgnets tider. For å spy tran er ikke å anbefale[emoji32][emoji24]
Uff ja. Jeg har satt ned temperaturen på gulvet maaange hakk [emoji28] sliter med å sitte mer enn 3 sek på do noen ganger [emoji23]Jeg er kokvarm på morgenen jeg[emoji28] kan ikke stå på badet mer enn 5 min av gangen da siler svetten[emoji85] lett da man skal ordne seg selv og 1,5åringen[emoji85]
Uff ja. Jeg har satt ned temperaturen på gulvet maaange hakk [emoji28] sliter med å sitte mer enn 3 sek på do noen ganger [emoji23]
Nei, akkurat, det var det jeg tenkte [emoji23]
Oi.. har de [emoji50] jeg elsker sushi.. Men jeg blir alltid så skuffa over butikkene sine. Kalde og harde. Fersk er best [emoji7]Rema har fått ny type sushi - sommersushi! Har sååååå lyst på, men samtidig så vet jeg ikke helt hvor trygg den sushien er?
Jepp! Så ikke så nøye på hva det var i den, men sto sommersushi på den og så ikke lik ut. Og helt enig - fersk er best!Oi.. har de [emoji50] jeg elsker sushi.. Men jeg blir alltid så skuffa over butikkene sine. Kalde og harde. Fersk er best [emoji7]
hva sa du nå, sa du? nugatti OG leverpostei??Spiser brødskive med nugatti og leverpostei. Skjønte ikke før mannen kommenterte det at det kanskje er litt rart å ha det på samme skive![]()
Har aldri spist det før. Det var bare veldig fristendehva sa du nå, sa du? nugatti OG leverpostei??er det en graviddille eller noe du spiser til vanlig også?
Hihihi! Morsom kombinasjon! Men det frister ikke til å prøveHar aldri spist det før. Det var bare veldig fristende![]()
Spiser brødskive med nugatti og leverpostei. Skjønte ikke før mannen kommenterte det at det kanskje er litt rart å ha det på samme skive![]()
Absolutt verdt et forsøk heheHihihi! Morsom kombinasjon! Men det frister ikke til å prøveVar det godt? Hvordan løste du det? Nugatti øverst?
![]()
aaah, løsningsorientertAbsolutt verdt et forsøk hehedelte brødskiva i to, nugatti på den ene, leverpostei på den andre og klappet de sammen
![]()
Kan anbefales jaVar det godt?[emoji28]
Ja eller kjempesulten desperat gravid dameaaah, løsningsorientert![]()