Vitus apotek hadde tilbud på den for medlemmer forrige uke i alle fall
Æsj[emoji85][emoji85][emoji85] så klart, jeg gikk jo til og med forbi vitus[emoji28]
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Vitus apotek hadde tilbud på den for medlemmer forrige uke i alle fall
Ja, var 25 % for alle denne uken, sparte 80 kr ca. De er jo hinsides dyre de pakkene der.
Enig, litt Elsa-schwung siden det er februar. Forbinder liksom isblått og kaldt med februar
Æsj[emoji85][emoji85][emoji85] så klart, jeg gikk jo til og med forbi vitus[emoji28]
Ja, jeg tenker typ isblå
Vet ikke hvilke som er mulig. Men avstemning til midnatt hørtes greit ut[emoji106] kan spørre Tamara kanskje, om fargene.
Ja, var 25 % for alle denne uken, sparte 80 kr ca. De er jo hinsides dyre de pakkene der.
Ønskebarn hadde kjøpt den på tilbud denne uka
Sender henne PM og hører
Det var visst apotek 1. Kjøpte i dag [emoji1] 30 prosent. Tror jeg må tilbake å hamstre [emoji4]Så det[emoji16] Da blir det vitaminer i morra[emoji6]
Det var visst apotek 1. Kjøpte i dag [emoji1] 30 prosent. Tror jeg må tilbake å hamstre [emoji4]
Det var visst apotek 1. Kjøpte i dag [emoji1] 30 prosent. Tror jeg må tilbake å hamstre [emoji4]
Ja. Jeg har vært endel kald jeg også. Det bytter liksom på!Ja, hver dag siden jeg fant ut at jeg var gravid (var da jeg begynte og tenke på det) så har jeg vært iskald hver kveld[emoji29]
En liten glede i hverdagen å ha kommet langt nok til at en har fullført første pakken [emoji6]Kjekt! Trenger ny pakke jeg og snart
Ja. Jeg har vært endel kald jeg også. Det bytter liksom på!