Måtte le litt da jeg fikk øye på samlingen min på bordet foran meg [emoji23] hadde fått et forklaringsproblem ved uventet besøk nå. #gravidstarterpack
[emoji23][emoji23] kjenner igjen det der! Jeg gjemte bort den store esken i skapet [emoji85]
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Måtte le litt da jeg fikk øye på samlingen min på bordet foran meg [emoji23] hadde fått et forklaringsproblem ved uventet besøk nå. #gravidstarterpack
Jepp vil tro Tamara har oversikt på det også
Det har hun nok. Men du må si i fra at nå har vi nok innlegg og navnet på skjult[emoji6]
Må vi ikke bestemme farge og?
Totally.. [emoji7]Og da er det verdt litt svetting! [emoji1360]
Det har hun nok. Men du må si i fra at nå har vi nok innlegg og navnet på skjult[emoji6]
Må vi ikke bestemme farge og?
Ja, farge må vi ha!
Haha [emoji23]
Serr! [emoji32]
Hjelpe meg så mye man skal bestemme da [emoji85] hvilken farge vil dere ha?
Farge på hva da? [emoji3]Ja, farge må vi ha!
Farge på hva da? [emoji3]
Ja, farge må vi ha!
Vinterfarge?
Hvilke fargemuligheter har vi? Kan kanskje lage en avstemning som går ut 23:59 i kveld?
Ja, ikke sant [emoji4] good!Vi krysser fingra for det[emoji4] har egentlig bestemt meg for at det går greit den her gangen[emoji6]
Hvilke fargemuligheter har vi? Kan kanskje lage en avstemning som går ut 23:59 i kveld?
Slipper ikke unna den på noen måte nei[emoji6]
Jeg må huske på å kjøpe de vitaminene[emoji4]
Ja, jeg tenker typ isblå
Ja, var 25 % for alle denne uken, sparte 80 kr ca. De er jo hinsides dyre de pakkene der.Vitus apotek hadde tilbud på den for medlemmer forrige uke i alle fall