Skravletråd

Noen som har noen morsommer måter dere ønsker å fortelle venner og familie på?

Denne gangen tenkte vi å kjøpe en genser til vesla med Storesøster på brystet som hun skal ha på seg når besteforeldrene kommer på hytta i slutten av juni, mine foreldre får vite det litt før det. Da tenkte vi å få vesla til å gi mormoren sin et bilde fra ultralyd dagen før :)

Noen som har noen morsommer måter dere ønsker å fortelle venner og familie på?

e982f60a973d9993008c756a167a64db.png

Denne synes jeg var morsom [emoji7]

Mannen min driver å bestiller så himla mye småting fra Wish og får nesten daglige pakker i posten.. jeg testa 1 uke før testdato fra klinikken, så han ante ingenting.. jeg kjøpte en fiskesluk (han er iiivrig fisker) og en liten flaske med jäger.. så la jeg sluken og flaska i en boblekonvolutt sammen med to positive graviditetstester! Satte på frimerke, skrev med uklar skrift så han ikke skulle kjenne igjen skrifta mi og kryssa over avsender! Så la jeg pakka i postkassa, for er han som henter posten når han kommer hjem fra jobb! Han skjønte INGENTING[emoji23][emoji23]

Godt å se det er flere som kjenner på dalende kondis :p
Var nettopp på en tur som jeg pleier å gå langs kyststien. Brukte vel bobbelt så lang tid som vanlig og måtte ha tre sittepauser på benker underveis :hilarious:

Åh kjenne meg igjen! Min kondis har vært helt grei... men graviditet tar knekken på den! Gikk tur i 1,5 time igår og heeeeelt utslitt. Pleier å tåle mer enn det altså til vanlig.[emoji15][emoji23]

Jeg har i dag fått noen stikkinger litt lengre opp i magen enn den vanlige murringene jeg har hatt hele tiden.. Får litt noia for dette var ikke så godt. Ligger litt til venstre og ca 5 cm under navlen. Håper det bare er noe i tarmen jeg kjenner men forestiller meg alt mulig om exu osv. Noen som har opplevd dette?

Jeg har i dag fått noen stikkinger litt lengre opp i magen enn den vanlige murringene jeg har hatt hele tiden.. Får litt noia for dette var ikke så godt. Ligger litt til venstre og ca 5 cm under navlen. Håper det bare er noe i tarmen jeg kjenner men forestiller meg alt mulig om exu osv. Noen som har opplevd dette?

Hmmm, mener jeg hadde det i første svangerskap? Har også litt stillinger nå.. innimellom er det så ille så jeg må holde pusten, men det er bare luftsmerter..

Har hatt det litt på begge sider. Har også vært bekymra for exu. Tror det er vanlig at testene er svakere enn antall uker skulle tilsi ved exu, og du har jo hatt sterke tester :)

Hmmm, mener jeg hadde det i første svangerskap? Har også litt stillinger nå.. innimellom er det så ille så jeg må holde pusten, men det er bare luftsmerter..
Har hatt det litt på begge sider. Har også vært bekymra for exu. Tror det er vanlig at testene er svakere enn antall uker skulle tilsi ved exu, og du har jo hatt sterke tester :)

Takk for beroligende ord <3 Er litt for lett å få katastrofetanker når man har gått igjennom en del for å få spiren til å sitte. Føles jo for godt ut til å være sant dette her ;)
Da får jeg håpe det bare er luft :)

Takk for beroligende ord <3 Er litt for lett å få katastrofetanker når man har gått igjennom en del for å få spiren til å sitte. Føles jo for godt ut til å være sant dette her ;)
Da får jeg håpe det bare er luft :)

Ja, skjønner akkurat hva du mener!! Får håpe vi blir litt mer beroliga etter TUL. Har bestilt til 6+6 om en uke nå, og håper det er nok til at vi kan se hjertet :)
Tror personlig at skuldrene vil være ganske høye langt uti svangerskapet, og kanskje til babyen er født, men ettersom det kommer gode nyheter underveis, blir det sikkert gradvis bedre :)

Ja, skjønner akkurat hva du mener!! Får håpe vi blir litt mer beroliga etter TUL. Har bestilt til 6+6 om en uke nå, og håper det er nok til at vi kan se hjertet :)
Tror personlig at skuldrene vil være ganske høye langt uti svangerskapet, og kanskje til babyen er født, men ettersom det kommer gode nyheter underveis, blir det sikkert gradvis bedre :)

Jeg skal også ha TUL 6+6, dog en ukes tid etter deg :) De sier man skal se en blinkende prikk innen den tid, så får håpe vi begge får oppleve det ✨

Jeg skal også ha TUL 6+6, dog en ukes tid etter deg :) De sier man skal se en blinkende prikk innen den tid, så får håpe vi begge får oppleve det [emoji92]

Ja[emoji173]️ det er jo som regel mulig å se noe på det tidspunktet. Å, gleder meg til etter uke 10, da ser det mer ut som en liten baby på ul :)

Ja[emoji173]️ det er jo som regel mulig å se noe på det tidspunktet. Å, gleder meg til etter uke 10, da ser det mer ut som en liten baby på ul :)

Utrolig at de vokser så fort :wideyed:

Noen flere som har litt mageknip aktig der nede? Eller noen som vet om det er helt normalt? [emoji45] gjør litt vondt innimellom...

Noen flere som har litt mageknip aktig der nede? Eller noen som vet om det er helt normalt? [emoji45] gjør litt vondt innimellom...

Ja, av og på i kombinasjon med stikkinger, ilinger, murring og generell ømhet.. blir gal av mindre :hilarious:

Back
Topp