Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Noen som har noen morsommer måter dere ønsker å fortelle venner og familie på?
Noen som har noen morsommer måter dere ønsker å fortelle venner og familie på?
Godt å se det er flere som kjenner på dalende kondis
Var nettopp på en tur som jeg pleier å gå langs kyststien. Brukte vel bobbelt så lang tid som vanlig og måtte ha tre sittepauser på benker underveis
Jeg har i dag fått noen stikkinger litt lengre opp i magen enn den vanlige murringene jeg har hatt hele tiden.. Får litt noia for dette var ikke så godt. Ligger litt til venstre og ca 5 cm under navlen. Håper det bare er noe i tarmen jeg kjenner men forestiller meg alt mulig om exu osv. Noen som har opplevd dette?
Jeg har i dag fått noen stikkinger litt lengre opp i magen enn den vanlige murringene jeg har hatt hele tiden.. Får litt noia for dette var ikke så godt. Ligger litt til venstre og ca 5 cm under navlen. Håper det bare er noe i tarmen jeg kjenner men forestiller meg alt mulig om exu osv. Noen som har opplevd dette?
Hmmm, mener jeg hadde det i første svangerskap? Har også litt stillinger nå.. innimellom er det så ille så jeg må holde pusten, men det er bare luftsmerter..
Har hatt det litt på begge sider. Har også vært bekymra for exu. Tror det er vanlig at testene er svakere enn antall uker skulle tilsi ved exu, og du har jo hatt sterke tester
Takk for beroligende ord <3 Er litt for lett å få katastrofetanker når man har gått igjennom en del for å få spiren til å sitte. Føles jo for godt ut til å være sant dette her
Da får jeg håpe det bare er luft
Ja, skjønner akkurat hva du mener!! Får håpe vi blir litt mer beroliga etter TUL. Har bestilt til 6+6 om en uke nå, og håper det er nok til at vi kan se hjertet
Tror personlig at skuldrene vil være ganske høye langt uti svangerskapet, og kanskje til babyen er født, men ettersom det kommer gode nyheter underveis, blir det sikkert gradvis bedre
Jeg skal også ha TUL 6+6, dog en ukes tid etter deg De sier man skal se en blinkende prikk innen den tid, så får håpe vi begge får oppleve det [emoji92]
Ja[emoji173]️ det er jo som regel mulig å se noe på det tidspunktet. Å, gleder meg til etter uke 10, da ser det mer ut som en liten baby på ul
Utrolig at de vokser så fort
Gruer meg til å ringe legen, jeg hater å prate i tlf! Og nå må jeg jo fortelle dama på legekontoret at jeg hadde sex for tre uker siden [emoji23]
[emoji23][emoji23][emoji23]
Haha [emoji23][emoji23]Ho spørte ikke om når jeg hadde hatt sex men ho regna kanskje ut selv
Noen flere som har litt mageknip aktig der nede? Eller noen som vet om det er helt normalt? [emoji45] gjør litt vondt innimellom...