Skravletråd

Åååh herremin! Venter på time til TUL i posten! Kan ikke den ha kommet idag! Vil så gjerne vite dato, for jeg er så utålmodig [emoji173]️

Grøss, jeg tenker litt det samme, forum på godt og vondt [emoji33] men ja, jeg er med på digi-teste-date imorgen tidlig <3

Inne og sniker[emoji6] jeg vil også vær med[emoji23] Klarer ikke vente til fredag[emoji85] så kanskje jeg får flytta inn hos dere og ikke bare snike[emoji2]

Inne og sniker[emoji6] jeg vil også vær med[emoji23] Klarer ikke vente til fredag[emoji85] så kanskje jeg får flytta inn hos dere og ikke bare snike[emoji2]

Ja! Do it :) gøy <3 imorgen tidlig it is! [emoji1376][emoji173]️

Bli med [emoji1376][emoji1376][emoji3]

Ja, det roer nervene litt [emoji28] håper jeg får 2-3 i morra, så tror jeg at jeg er ferdig med testing! Men lurer på en tidlig ultralyd [emoji848]
Ja, håper virkelig du kan senke skuldrene litt nå! jeg kan ingen ting om ultralyd.. tidlig eller sen [emoji14] kanskje du vil forklare hvorfor mange vil ha tidlig ultralyd? Er det ikke vanlig å ha ordinær da? må du ta tidlig hos privat?

Ja, håper virkelig du kan senke skuldrene litt nå! jeg kan ingen ting om ultralyd.. tidlig eller sen [emoji14] kanskje du vil forklare hvorfor mange vil ha tidlig ultralyd? Er det ikke vanlig å ha ordinær da? må du ta tidlig hos privat?

Hmm, ja jeg kan forklare så godt jeg kan, men er sikkert mange som er bedre på det enn meg :)
Får ordinær ul rundt uke 18, ja! Vi hadde tidlig ul første svangerskapet, rundt uke 9, for jeg måtte bare ha en bekreftelse på at jeg var gravid! [emoji23] også hadde jeg litt småblødninger, så det var for å senke skuldrene. Vi tok privat da, på volvat. Kan få henvisning av lege også, men da må du ha helsemessige årsaker - flere SA, MA, osv (tror jeg! Der er jeg ikke 100)
Mange vil nok ha en tidlig bare for å sjekke at det er ett hjerte som slår og at alt ser bra ut :) det er lenge å vente til uke 18-ish, og de hører ikke på hjertelyden før etter uke 20-ettellerannet.

Hmm, ja jeg kan forklare så godt jeg kan, men er sikkert mange som er bedre på det enn meg :)
Får ordinær ul rundt uke 18, ja! Vi hadde tidlig ul første svangerskapet, rundt uke 9, for jeg måtte bare ha en bekreftelse på at jeg var gravid! [emoji23] også hadde jeg litt småblødninger, så det var for å senke skuldrene. Vi tok privat da, på volvat. Kan få henvisning av lege også, men da må du ha helsemessige årsaker - flere SA, MA, osv (tror jeg! Der er jeg ikke 100)
Mange vil nok ha en tidlig bare for å sjekke at det er ett hjerte som slår og at alt ser bra ut :) det er lenge å vente til uke 18-ish, og de hører ikke på hjertelyden før etter uke 20-ettellerannet.
Sier du det ja. Bra forklart det [emoji4] jeg skjønner at folk vil det. Vet du hva det koster ca? Er sikkert forskjell på steder. Men bare ca?

Sier du det ja. Bra forklart det [emoji4] jeg skjønner at folk vil det. Vet du hva det koster ca? Er sikkert forskjell på steder. Men bare ca?

Mener vi betalte i underkant av 1500kr på volvat for to år siden. :) det er mye penger, men det føltes gull verdt! Jeg ble en helt annen person etter vi hadde vært der..

Mener vi betalte i underkant av 1500kr på volvat for to år siden. :) det er mye penger, men det føltes gull verdt! Jeg ble en helt annen person etter vi hadde vært der..
Skjønner det det er mer enn vi har råd til.. Men jeg trodde det skulle være dyrere takk for svar, nå slukner jeg. Natta [emoji7]

Nervepirrende[emoji28]

Oooohyeah! [emoji32]

Dagens deed unnagjort:
db7abf4d05a3ec87c000b306021e8981.jpg

2-3 og ett steg nærmere at det faktisk blir baby av dette her ;) er dpo 18 idag :)

Skjønner det det er mer enn vi har råd til.. Men jeg trodde det skulle være dyrere takk for svar, nå slukner jeg. Natta [emoji7]

Tror som Urflisa sier at tidlig ul stort sett er for å berolige og sjekke at det faktisk er liv inni der :) trenger man ikke den bekreftelsen så er jo det bare fint! Skulle ønske jeg kunne slappe av mer på det, men tidlig ul i både uke7 og uke13 hjalp meg veldig sist og føles like nødvendig denne gangen. Uke 7 for å sjekke at det er hjerteaktivitet og at fosteret ligger på rett sted (og at det forhåpentligvis bare er étt) og uke13 for å sjekke nakkefold og neseben og for å følge opp at det vokser og at alt fortsatt er greit inni der :) oul i uke 18/19 er veldig gøy, det må du glede deg til. Da går de gjennom hele kroppen til babyen nøye og du får se hjernehalvdeler, hjertekamre, ryggmarg, navlestreng, fingre og tær, magesekk, kanskje at bebis svelger, at den spreller og rører på seg osv, samt forhåpentligvis kjønn da. Det er superstas med oul!! Særlig første <3

Yes!!!! Hurraaaaa og Grattis!!!!! Det var det vi visste da <3 superkult :) når er terminen din ca?

Takk[emoji7][emoji7][emoji7] visste det jo jeg og[emoji28] kvisene har startet og poppe i panna igjen, ser ut som det har vært et mord i vasken når jeg pusser tenner[emoji23] Helt likt som sist mao. Så nå er det vel bare å vente på kvalmen og det som hører med[emoji85]
Mens termin er 13.feb(lang syklus) EL termin er vel 19.

Takk[emoji7][emoji7][emoji7] visste det jo jeg og[emoji28] kvisene har startet og poppe i panna igjen, ser ut som det har vært et mord i vasken når jeg pusser tenner[emoji23] Helt likt som sist mao. Så nå er det vel bare å vente på kvalmen og det som hører med[emoji85]
Mens termin er 13.feb(lang syklus) EL termin er vel 19.

Må bare håpe du slipper kvalme denne gangen da :) hurra hurra igjen :)

Back
Topp