Med leketråder er det fort gjort da[emoji6]
Jepp! Og litt mer action i skravletråden, er veldig stille her også.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Med leketråder er det fort gjort da[emoji6]
Folk på jobb må jo få misstanke, flyr plutselig på do hele tia og er sulten igjen etter to timer[emoji85]
Og forresten - jeg digger neglelakken din! Har leta etter sånn farge leeenge! Hvilket merke og nr?
Den her er fra Essie, fargen heter Berry in Love (hvis det var den burgunderrøde du siktet til )
Den her er fra Essie, fargen heter Berry in Love (hvis det var den burgunderrøde du siktet til )
Nei, det er vanlig lakk, de flaskene som er sånn vridd liksom? Tror det er vanlig lakk i hvert fall? Mulig jeg ikke vet forskjellen på gel og vanlig? Bruker bare de vridde fra essie, synes de sitter så bra
Okej se om jeg finner den [emoji7] dritfin! Spare til mammapermen, får ikke bruke neglelakk på jobb[emoji19]
Ahaa, du er i helsesektoren du ja? Da blir det stas i perm å kunne jåle seg med neglelakk i hverdagen til en forandring
Nei, er dessverre ikke det :/ skulle gjerne vært!
Jobber på fabrikk med mat. Kan si mer i skjult
Det er jo også en kategori hvor typ neglelakk og ringer utgår såklart ja... pga bakterier? Samme
Grunn som at leger ikke får ha det på?
Jepp, pga hygiene veldig kjedelig for jeg er glad i neglelakk
Skjønner jeg godt jeg er sjeleglad for å ha en jobb hvor jeg kan bruke alt jåleriet jeg vil hehe føler meg teit nok litt naken hvis jeg ikke har på neglelakk[emoji85]
Jeg har blitt vant til det, men er rask med å ta det på i ferier eller Evnt sykemeldinger (som nå ) men er lite jålete ellers. Kun en ring og det er forlovelseringen og den er jeg ikke helt vant til ennå [emoji85][emoji7]
Åå er dere forlovet? Heldigris! Hvor lenge?
Hæ? (Føler jeg sier hæ til alt!) Skjer med skjult forum? #grønnNå er vi halvveis til skjult forum 2500 innlegg [emoji1362]
Hmmm, april? gifte oss neste sommer [emoji1388]
Hæ? (Føler jeg sier hæ til alt!) Skjer med skjult forum? #grønn
Åh, det gleder jeg meg til å høre masse om ila tiden frem til da! (På skjult, så du kan fortelle details
Jeg lurer sånn på når samboer her har tenkt til å få ut fingern og fri, synes han kan gjøre det nå og så kan vi gifte oss våren/sommeren 2019 jeg har sagt jeg vil vente med ågifte meg til vi har begge barna på plass, så de kan bære brudepike/svenn og nå vet vi jo når vi har det, så da synes jeg han bør fri. Åpenbart synes Thune (butikken) det også for idag fikk han adressert reklame med tips til 30% på diamanter der haha holdt på å le meg ihjel.